Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vähillä harjoituskerroilla/viikko voi kuntosalilta saada tuloksia?

Vierailija
11.08.2006 |

Kyselee kiireinen kotiäiti, jolla ei paljon omaa aikaa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on vähän jo tuloksiakin! ;)

Vierailija
2/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

´keho on muokkautunut toisenlaiseksi. Minä esim olen normaalipainoinen ja käynyt salilla nyt kuukauden ajan 4krt/vko ja vielä ei ainakaan näkyvästi ole tapahtunut mitään. Vastusta olen kyllä jo joutunut lisäämään, eli voimaa on tullut lisää, mutta yhä ovat piilossa nuo lihakset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kahdesti salilla jumpassa ja kahdesti teen läpi oman ohjelmani. Jumpassa olen käynyt aina ennemminkin, mutta nyt siis äskettäin aloitin tuo salihomman. Ehkä pitää tyytyä sitten siihen että minulla on amerikkalaiset piilohakset. Olen mielestäni kohtuullisen voimakas, mutta ei se kyllä päällepäin näy.

Vierailija
4/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivertoihmiselle riittää kerta per viikko

Vierailija
5/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jalkakyykkyjä boby pumpissa ja salilla prässään mutta sama ahteri se on silti kuin ennenkin.

Vierailija
6/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jolla tulokset näkyy jo 1 krt/vko käynneillä, painaa 49-50kg ja on erittäin pienikokoinen. Eikä ylimääräistä läskiä ole kovin paljon ennestäänkään. :)

Ihme kyllä, että peppu ei 6:lla muokkaudu jos pumpissa ja salilla käy säännöllisesti?

Vierailija
7/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä missä vika, koska kovempaa treeniä en tällä hetkellä jaksa - äärirajoilla siis mennään eikä useampaan kuin 4 käyntiin viikossa ole aikaa. Taitaa genetiikka olla niin vahvaa että en ikinä saa kimmoisaa pallopakarapeffaa :(

Mun äiti käy spinningissä monta kertaa viikossa ja vesijuoksussa vielä lisäksi eikä hänenkään takamuksensa ole näistä treeneistä kummemmaksi muuttunut.

Lisään vielä että olen siis odella normaalipainoinen, joten läskiksi ei voi syyttää. Olen 165cm ja 58kg syön karppiruokaa enkä tule nykyistä vähemmillä sapuskoilla toimeen. Lapsiperhe-elämä on sen verran uuvuttavaa etten suostu edes niiden mahtipakaroiden vuoksi näkemään nälkää.

Vierailija
8/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa täysillä niin kovilla painoilla kun pystyt max 3x 12 toistoa. Älä treenaa kerralla kauemmin kuin 45 min. Pumppia suosittelen myös, itse olen saanut sillä nopeasti tuloksia (lihaskestävyyttä, kiinteytymistä ja lihaksetkin erottuvat paremmin). Ja kaikkein tärkeintä on ruokavalio: vähän rasvaa, paljon proteiinia, ja muista syödä; nälkäkuurilla lihakset eivät kehity.

Vierailija
9/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin vuosi sitten äitiysloman jälkeen tyhjästä ja kroppa on eri näköinen, etenkin ylävartalossa todella hyvin erottuvat lihakset. Ja tietysti kunto ja jaksaminen ovat aivan toista luokkaa, enkä ole treenannut mitenkään veren maku suussa, vaan säännöllisesti vähintään 2 kertaa viikossa salia, pumppia tai astangaa. Painoa lähtenyt vain 5 kiloa mutta vaatekoko pienentynyt numerolla.

Vierailija
10/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä menee parikin viikkoa käymättä, jos on muuta kiirettä. Aloitin 1.5 vuotta sitten.

Tuloksia on sen verran, että suurimmassa osassa käsiliikkeitä painot on noin kaksinkertaistunet aloituksesta. Teen 3 sarjaa 8-12 toistolla niin, että aina kun viimeisessä sarjassa 8 alkaa mennä puhtaasti, nostan painoja. Nopeammin edistyisi, jos kävisi 3 kertaa, mutta en katso sitä sen arvoiseksi.

Läskiä on edelleen (normaalipaino, mutta ei puhettakaan, että vatsalihakset näkyisivät), mutta se on elämäntapakysymys enemmän kuin lihasmassa. Käsissä treeni näkyy eniten, on kiva, kun on hauis...

Vierailija
11/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli kaikki mitä numero 6 halusi tietää. Olen liikkunut aina, mutta kuntosali on uutta enkä siksi tiennyt kauanko kestää ennen kuin vartalossa tapahtuu muutoksia.

Vierailija
12/12 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa saliohjelmaa vaihdella välillä, ettei kuukausi tolkulla samaa sarjaa samoilla painoilla tee. Kannattaa myös jonku ohjaajan tulla näyttämään ja korjaamaan liikesarjojen asennot, eli jos teet " väärin" jonkin laitteen tai liikesarjan niin ei sekään oikein hyvä juttu ole.

Pikkuisen myös ruokavalioon kannattaa kiinnittää huomiota. 2:n lapsen jälkeen on vatsa mulla ihan pömppö ja kun jätin leivän pois niin johan loppui se pömpötys.