Miksi kouluissa ei tarjota aamupalaa
On outo juttu että ei vieläkään tarjota aamupalaa.
Monilla koulu alkaa jo klo 8 joka on aivan liian aikaisin.On joutunut kotoa lähtemään ties kuin aikasin.
Aamupäivällä pitäisi saada evästä kouluissa jotta lapset jaksaa.
Liian pitkä aika lounaaseen.
Ja iltapäivällä välipalaa.
Kommentit (15)
Täällä on kyllä välipalaa ennen viimeistä tuntia. Leipää ja hedelmää. Moni jatkaa harrastuksiin tai on tunti kotiin.
Ja sinä olet valmis maksamaan tästä ja lisäksi niiden lasten välipalat ja aamupalat, joiden vanhemmilla ei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet valmis maksamaan tästä ja lisäksi niiden lasten välipalat ja aamupalat, joiden vanhemmilla ei ole varaa?
Ei tietenkään se ole valmis mitään maksamaan kun haluaa aamupalatkin muilla maksattaa.
Voi jestas sentään! Ihan kaikkiko tulisi ulkoistaa kodin ulkopuolelle?! Nykypäivän vanhemmat kyllä pyrkii laittamaan kaiken omiin lapsiinsa liittyvän muiden vastuulle.
Jos on huolissaan lapsensa jaksamisesta, niin äiti tai iskä pakkaa sitten välipalan mukaan lapsen koulureppuun.
Ai aamupala, lounas ja välipala viiden tunnin koulupäivän sisälle? Jos tuota pidetään normaalina syömistahtina, eipä ihme että Suomen kansa palloistuu.
Ei mun mielestäni lainkaan huono idea. Niille jotka haluavat tarjotaan kaurapuuroa ja hedelmä aamulla ennen koulun alkua. Tuskin kovin kovaa tungosta tulee aamulla klo 7.45 mutta ne jotka aamiaista tarvitsevat saavat sen. Mulla ei ole lapsia mutta keksin kyllä huonompiakin rahan käyttökohteita.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta maksaa, ei kai se mulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestäni lainkaan huono idea. Niille jotka haluavat tarjotaan kaurapuuroa ja hedelmä aamulla ennen koulun alkua. Tuskin kovin kovaa tungosta tulee aamulla klo 7.45 mutta ne jotka aamiaista tarvitsevat saavat sen. Mulla ei ole lapsia mutta keksin kyllä huonompiakin rahan käyttökohteita.
Olet sydämellinen ja viisas ihminen.
Ap
Jotku joutuu lähtemään vaikka jo 7 ja lounas 11.
Kauhee nälkä, vaikuttaa jaksamiseen, opisleluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään se ole valmis mitään maksamaan kun haluaa aamupalatkin muilla maksattaa.
Miks puhut toisen suulla
Vierailija kirjoitti:
Jotku joutuu lähtemään vaikka jo 7 ja lounas 11.
Kauhee nälkä, vaikuttaa jaksamiseen, opisleluun.
Neljä tuntia aterioiden välillä, voi KAUHEAA!
Mistä sitä tarjotaan?