Ärsyttääkö ketään muuta, että jääkaappi ostetaan tupaten täyteen ruokaa?
Minua ainakin vi**ttaa että on makkaraa , sianlihaa, broilerinkoipea , mämmiä pari laatikkoa, "eilistä" makaroonilaatikkoa, toissapäiväistä hernekeittoa, jonkun päiväistä nuudelinloppua jne.
En osta ruokaa ......kiitti kiittiiii🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬...tulee korvistakin tämä ruokaähky...
Kommentit (75)
Olen kokenut ihan saman aikoinaan. Mieheni kuoli 3 vuotta sitten, ja nykyään jääkaappi ammottaa tyhjyyttään, ei sekään ihan hyvä ole. Pienet ne ongelmat tosiaan oli silloin, jos tuo edes minulla oli ongelma, joskus vaan ärsytti tuo tyyli.
Käyn päivittäin kaupassa, että saan tuoretta olutta. Jääkaapissa on vain se mitä syön parin päivän aikana, sekä sinappi ja ketsuppi jotka säilyy kunnes loppuu.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä usein kaupassa niin ostan kerralla paljon.
Mitä muuta et jaksa? Nousta sohvalta, sulkea pöytäkonetta?
Ei ole tuota ongelmaa, kun yksin asuu ja organisoi ruoka-asiat. Mutta ystävillä olen huomannut, että jääkaapissa jos jonkin sortin purkkia ja purnukkaa, ruokatähteitä sun muuta. Yksi ystävä kertoi, ettei osaa miettiä etukäteen asioita. Ostelee kaupasta mutulla kaikkee. Menee kuulemma paljon ruokatarvikkeita roskikseen. Ihan älytöntä.
Miesystäväkin oli tuollainen, mutta on pikkuhiljaa oppinut tavoille.
Voin tulla käymään ja ratkaista ap:n ongelman. Minulla on jääkaapissa paljon tilaa 😔
Nyt ärsyttää, kun jääkaappi on lähes tyhjä.
Mä ainakin tykkään et kaikkea on. Voi vaikka extempore leipoa jotain suolaista tai makeaa. Muutenkaan,kuka tykkää et kotona on tyhjät kaapit? Muutenkin jos olo ei salli,tai keli menee karseaksi,niin mikäs sen kivempi kun kaikkea on,eikä pakko lähteä kauppaan.
Minä suunnittelen aina huolella viikon ruokalistan ennen kauoassakäyntiä jotta mitään ei mene haaakiin. Ja kaupassakäynnin jälkeen on ihanaa kun on kaappi täynnä kaikkea. 😍
Ankeaa aina kun näyttää tyhjältä. Sitten onneksi saa jo suunnitella seuraavia ostoksia.
Onhan se tyhmää ostaa jääkaapiin pilaantumaan ruokaa,no se on teidän rahoista pois ja roskakuski kiittää duunit ei lopu.
Tilataan ruoka kotiin. Jääkaappi melko tyhjäksi ja sitten uusi satsi kotiin. Nyt näyttää tyhjältä. Heitin äsken kurkun roskiin. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tyhmää ostaa jääkaapiin pilaantumaan ruokaa,no se on teidän rahoista pois ja roskakuski kiittää duunit ei lopu.
No mitäs jos ne ei ehdi pilaantumaan? Vesilaitos meillä kiittää,kun vessaa vetää kun se syöty tulee uloskin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan kahden viikon ruuat aina kerralla kotiin. Välillä jääkaappi on täpötäynnä, välillä lähes tyhjä. Suunnitelmallisuus kannattaa, sopisiko tämä malli ap teille?
Juu, mutta.. Ketä ne hakee ja millä?
- kaksi kättä
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä usein kaupassa niin ostan kerralla paljon.
Millä roudataan ne kotiin?
Ei ole meillä toissapäiväistä, eilistä ja uutta ruokaa samaan aikaan. Vanhat syödään ensin, ja sitten tehdään uutta.
olutta se kuuluu täyteen lastata
150-200 tölkkiä nyt ainakin
ja pari kolme pakettia grillimakkaraa
😁