Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi käden läpi ovesta

Vierailija
18.03.2021 |

Tiedän kyllä miten neuvoisin muita tässä tilanteessa, jos löi nyt ovea niin kohta lyö mun naamaa. Mutta eihän mun mies nyt sellaista tekisi.. Tosin enpä uskonut että se oveakaan rikki löisi. Tosin nyt tuli mieleen että on se pari kertaa aiemminkin lyönyt ovea tai tuolia mutta ne eivät ole hajonneet.

Riideltiin ja yhtäkkiä mies flippasi, heitti tavarat kädestä (hajosi), meni toiseen huoneeseen ja löi käden läpi ovesta ja ilmeisesti tässä rytäkässä hylly tippui seinältä. Sitten tuli takaisin mun luo, ihan naamaan kii ja hymyillen toisteli että miltä nyt tuntuu kun sain sen noin sekoamaan, miltä nyt tuntuu, kun sain sen noin sekoamaan, miltä nyt tuntuu.. Pelkäsin aika paljon enkä osannut sanoa muuta kuin että et sä mua pelota.

Tilanteen rauhoituttua yritin nätisti sanoa että pitäiskö meidän pitää vähän taukoa jos saadaan toisemme noin pois tolaltaan. Kuulemma mun täytyy tehdä päätös koska kaikki riippuu musta koska mä sain flippaamisen aikaan.

En oikein voi sanoa tuohon mitään kun kerran mies provoili mulle niin lopulta heitin lasin lattialle. Joten ihan yhtä huono minäkin olen. Mutta jotainhan tälle on kuitenkin tehtävä, koska kuten arvata saattaa niin tottakai meillä pitää olla pieni lapsi (joka ei ole todistanut näitä kohtauksia, mutta en halua että niin jatkossakaan käy).

Mies ei ota vastuuta erosta, kuulemma se on mun päätös. On vaan vaikea päättää. Kun itse olen yhtä huono kun sen lasin heitin. Olenko yhtään sen parempi. Haluan kuitenkin tehdä hyvin lapsen kannalta. Niin ja miehen raivokohtaukset alkoivat lapsen syntymän jälkeen eikä niistä ollut mitään ennakkotietoja. Ja ei kai sillä ole väliä kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä, kun lopputulos kuitenkin on että ilmeisesti emme pysty yhdessä elämään ja on tärkeintä että lapsella olisi turvallinen kasvuympäristö. Tuntuu jotenkin vaikealta kun mitä kaikkea pitäisi tehdä, uusi asunto, uudet huonekalut, pankkitilien vaihto, auto, muutto...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja sinä vain tyytyväisenä jatkoit pään aukomista?"

Lainaus ei tunnu toimivan mutta en ymmärrä mitä tarkoittaa tyytyväisenä jatkoin päänaukomista? Tarkoititko kun kommentoin ettet sä mua pelota? En varmaan osannut täysin rationaalisesti ajatella kun pelotti niin paljon. ap

"Tavarat lentelee ja talo hajoaa ympäriltä ja sinä mietit, pitäisikö erota?"

Niin, tai siis tavallaan tiedän mitä pitää tehdä mutta tuntuu hankalalta. Kai se tuntuu hankalalta nähdä missä tilanteessa on ja toivoisi että se muuttuisi tai menisi pois. ap

Jos tuo alkoi lapsen syntymän jälkeen sulla on sitten kaksi lasta. Se nyytti ja tuo mies joka ei kestä sitä ettei olekaan enää ykkönen. Pariterapia tai ero, ero parempi. Mies ei ole kasvanut aikuiseksi eikä ole valmis isäksi.

Vierailija
62/62 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä. Itsemurha-uhkailuineen kaikkineen. Mulla kävi ihan kylmänväreet kun luin tuon miten tuli sun naaman kiinni ja hymyilemään ja hokemaan. Pahempaakin ehti sattua ennenkuin sain revittyä itseni irti (käräjäoikeus kohta).

Mä muistan täsmälleen nuo tunteet, kun se väkivalta on vielä "vähäistä" ja sitä epäilee ja syyttää itseään. Pahinta on nuo itsesyytökset. No mä lopetin mun "uhittelut" (siis aivan normaalia riitelyssä vastaansanomista ja just joku lasin heitto lattiaan) mutta meno paheni vain.

Kun olin saanut itseni irti, se kupla puhkesi ja näin sen kuvion niin kristallinkirkkaasti, kaikki ne red flagit, joilta olin ummistanut silmäni, vaikka osa minusta kyllä tajusi koko ajan. Just tuo että jos mun kaveri kertoisi tätä mulle, niin varmasti neuvoisin lähtemään. Itse ei vaan heti osannut.

Joten, ole nyt se kaveri itse itsellesi. Sä oot se ihminen joka pitää sun puolia, ei kukaan muu. Ja ihan oikeasti ajattele lasta!!!

Eroa. Valehtele itsellesi vaikka että se on tauko. Kun pääset tosta kuviosta irti hetkeksi, ymmärrät sinäkin ettei tuollainen ole mikään rakastava parisuhde ja lapsen kehto.

Pystyt siihen. Tee se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla