Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasan vuosi sitten alkoi etäkoulu ja muut rajoitukset - olisitko uskonut, että 18.3.21 ollaan samassa tilanteessa?

Vierailija
18.03.2021 |

Ihme, ettei tästä vuosipäivästä ole ollut lehdissä vielä mitään.

Olisitko uskonut vielä silloin, että vuoden päästä eletään edelleen tiukasti koronan ehdoilla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti uskoin, tiesin heti kun lähtivät rajoituksia purkamaan liian aikaisin että näin tulee käymään, ei siihen mitään einsteinia tarvita. Paitsi hallituksesta eivät sille tasolle yllä vaikka kaikkien äo:t laskettaisi yhteen.

Vierailija
22/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo viime keväällä, että tämä tulee kestämään vuosia. Mua pidettiin ihan höpsähtäneenä ja sanottiin että rokotteet tulee syksyllä ja kaikki on ohi. No niinpä niin... Ja sanonpa, että vuoden päästä on edelleen tämä tilanne. Virus muuntuu loputtomiin eikä rokotteet pysy perässä. Ja virukset jää aina jonnekin kehitysmaihin missä tilannetta ei saada hallintaan eikä rokotuksiin ole varaa. Sieltä ne tulevat aina uudelleen heti kun luulemme, että tilanne ois rauhoittumaan päin. Uskokoon loppukiriin ken tahtoo. Ehkä se jotenkin lohduttaa... itse olen kaikessa realisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi