Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko törmänneet ilmiöön, että kerrostalon uusi asukas joutuisi silmätikuksi?

Vierailija
18.03.2021 |

Että vanhat asukkaat jotenkin seurailisivat tämän tekemisiä, onko tarpeeksi hyvä taloon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulut tällaista tapahtuvan "hienostoalueilla".

Vierailija
2/4 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuntuu, että kaikki muut tuntee toisensa ja on asuneet täällä alusta lähtien. Muutin tähän ja heti alettiin seuraamaan tekemisiäni. Kavereita kävi normaalisti kylässä sillon tällöin niin eiköhän tullut kyselyä, että montako huoneistossa oikein asuu. Muut talon asukkaat vähintään 20 vuotta vanhempia, joten eivät varmaan ymmärtäneet, että nuoremmilla voi käydä kavereita/sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutimme aikoinamme noin viisi vuotta vanhaan kerrostaloon. Asukkaat ottivat meidät hyvin vastaan, mutta sen aisti, että tietyt olivat alkuperäisasukkaita.

Vierailija
4/4 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämmösestä esimerkki,johti häätöön tämän vuoden alussa.

En tietenkään voi tietää,oliko pariskunnassa itsessään syitä ja mitä,tunnen vain pintapuolisesti miehen ja vaimonsa tai avomaimonsa ulkonäöltään.

Olen miehen kanssa jutellut muutaman kerran,kun ekan kerran puheltiin kun rapsutteli koiraani.

Nyt kun näin,niin kertoi,että olivat muuttaneet,saivat onneksi ihan samalta alueelta uuden asunnon.

Kun kertoi häädöstä,olin ihan pöllämystynyt.

Hän vain kertoi etteivät he tiedä syytä.

Olivat asuneet kyseisessä kerrostalossa kolmatta vuotta ja heistä tuli silmätikkuja.

En usko,että ovat häiritseviä alkon käyttäjiä tai muutenkaan mitään räyhääjiä.

Mies antoi ymmärtää,että hänestä tuntui,että häntä luultiin joksikin muunlaiseksi persoonaksi kuin mitä hän on,tarkoittiko siis rikollinen tai jotain,en tiedä.

Ovat ehköä luulleet ulkomaalaiseksi,mies on hyvin tumma,mutta ihan suomalainen,vaimo on ihan tavallisen näköinen.

Kuulemma kaikkia menemisiä ja tulemisia vahdittiin,mies on kova kuntosalilla kävijä.

En tiedä,tiesivätkö miehen ikää,näyttää muuten ikäisekseen parikymmentä vuotta melkein nuoremmalta,pitäisin itseni ikäisenä,on kahdeksankymppinen.

Tyyli on sellainen itsevarma,ehkä vähän ärsyttää "perusvanhuksia".

Mutta ei ne häätäjät olleet käsittääkseni vanhoja ihmisiä.

No nyt heillä on hyvä asunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi