Eilen vasta tajusin että lapseni röökaa, en ymmärrä miten olen selittänyt itselleni
että käryää tupakalta vain tupakoivien kavereidensa takia. 😣
Miten voin olla näin uuno. Jotenkin ehkä kielsin tosiasiat, kyllä mun oli pakko tämä alitajuisesti tietää. 😒🤨🤔
Pidän kai lastani (17) edelleen niin kilttinä, että nämä kaikki teiniongelmat tulee aina kuin puskan takaa.
☹️
Teini sano että kyllä hän on kuvitellu että tiedän, mutta oon vaan kieltäny tosiasiat. Vuoden on jo poltellut kuulemma.
Tupakanhajusta oon meltonnu monta kertaa ja käskenyt pesemään hajusia vaatteitaan ja pysymään kaukana kun kaverit polttaa. 🤦♀️Hyvä minä. 😆
Vasta eilen sain jonkun herätyksen ja pyysin tulemaan henkäsemään, kun vain nopeesti kävi pihalla.
Tohon on tultava loppu, mutta miten, siinäpä pulma.
Mistä sinä olet ollu kujalla teinisi kanssa?
Kommentit (4)
Se on jo 17. Älä anna rahaa kun se kerran pistää ne tupakkaan. Muuta ei paljo voi tehdä enää tuon ikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo 17. Älä anna rahaa kun se kerran pistää ne tupakkaan. Muuta ei paljo voi tehdä enää tuon ikäiselle.
Se tässä kummallista onkin, ettei koskaan edes pyydä rahaa, ja on onnistunut ihan itse vielä säästämään 500e opintotuesta ja mummolta saamista. Että ei kyllä tuhlaa oikein mihinkään, ostaa jotain vain kun oikeesti tarvitsee ja joskus ihan tyrkytän rahaa, mutta sanoo yleensä vain "en tartte, mulla on".
Ei onneksi kuulemma paljon polta, että ei sentään askillista päivässä, sanoi että polttaa vain kun on stressiä ja että jotain 1-2 päivässä. Mutta ota siitä nyt selvää puhuuko totta. Rahankäytön perusteella puhuu, koska tupakka on hiton kallista nykyään, ja esim kaverini lapsi joka jo 19, kinuaa rahaa äitiltä päivittäin tupakkaan. Minun ei kinu, se tässä hämääkin.
ap
Näytä materiaalia keuhkosyövästä.