Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?
Kommentit (1040)
Kissasta en tiedä, mutta tussu kaipaisi paijaamista.:-)
Biisi yksi parhaista
kun kissi alkaa parkaista:
älä luule että lähden
parin huonon keikan tähden
päältä oman soitinpedin
skiips, skraaps nenänpieleen vedin.
Isäntä se uhriutuu
kieli rumaks tuhriutuu
sadattelee kissin suohon
vaikuttaako musaan tuohon?
Heviks muuttuu lavalla
kissan soundin tavalla.
Muuvit myöskin kissin varkain
selvästi on kissan sarkain.
Ehkä kissi liikuttaa
isäntääni salaa takaa?
Tämä ei ole hauska juttu, mutta kun otsikossa luki 'kissa', niin laitan tänne: ostin kissoilleni uudenmerkkistä ruokaa kun oli niin 'halpaa' ja olin hetken aikaa tyytyväinen ostokseeni. Kotona laitoin niille ylläripyllärit kuppiin ja kumpikaan ei huolinut, haistelivat naama mytryllä että mitä helv---??
Siinä meni neljä euroo eikä oo niin kesy että tulis ikinä takasin. Voi jösses! sanoisi joku.
Tuolla pihalla yrittää turhaan saada lintuja kiinni. Yleensä vasta sitten onnistuu kun linnunpoikaset tulee. Se on sitä luonnonvalintaa se.
Mun kissani on äreänä, koska se on määrätty hypoallergeeniselle dieetille, eikä sille voi antaa mitään muuta ruokaa. Pateeta se ei edes nuuhki kunnolla, nappulat kelpaavat juuri ja juuri. Tää on sellainen katti, jolle mikään ns. parempi ruoka ei kelpaa - Whiskasia sen olla pitää.. Sille on vuosien myötä kokeiltu kaikenlaisia eläinkaupan ns. parempia ruokia, ei. Eläinlääkäristäkin olen joskus ostanut jotain pateeta. Ei. Marketin ruuat kelpasivat. No, niistä kai sitten tuli allergiaa. Siinäpä nyt maksaa makutottumuksistaan, ja syö terveellistä nappulaa. Kelmi :D
Vierailija kirjoitti:
Teen etäpäivää ja toinen nukkuu tuossa sohvalla, toinen taitaa makailla kylppärissä kun pesukone on päällä. Nauttii siitä veden lorinasta.
Toinen mun kissoistani nauttii siitä tärisevästä pesukoneessa. Menee aina sen päälle istumaan ja saattaa istua siinä koko pesun ajan. Kutsunkin sitä mun pyykkikaveriksi.
Valloittanut mun työtuolin ja kun yritän ehdottaa sille että menisi chillailemaan muualle se antaa varoitusnäykkäyksen kuin sanoakseen että "älä saatana koske muhun" :c
Vierailija kirjoitti:
Toinen kissani pääsi tänään toivottoman sairastamisen jälkeen sateenkaarisillalle. Toinen nuuhki sille jäähyväiset, ja lepäilee nyt vaisuna vierelläni. Elivät yhdessä 8, 5v.
Voi että! Otan osaa suureen suruusi kyllä. Surullista on. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kissani pääsi tänään toivottoman sairastamisen jälkeen sateenkaarisillalle. Toinen nuuhki sille jäähyväiset, ja lepäilee nyt vaisuna vierelläni. Elivät yhdessä 8, 5v.
:'( voimia sinulle
Ihana kun meidän mirri on oppinut lopultakin sisäsiistiksi kun naapurin riiviö tenaville laitettiin hiekkalaatikko. Ovessa on kissanluukkum osaa itse kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen etäpäivää ja toinen nukkuu tuossa sohvalla, toinen taitaa makailla kylppärissä kun pesukone on päällä. Nauttii siitä veden lorinasta.
Toinen mun kissoistani nauttii siitä tärisevästä pesukoneessa. Menee aina sen päälle istumaan ja saattaa istua siinä koko pesun ajan. Kutsunkin sitä mun pyykkikaveriksi.
Eli istuttaa yhdessä ja nautitte tärinästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tänään ei mitään erikoista mutta eilen tappoi pitkään häiriköineen hiiren. Olin todella tyytyväinen ja kissa suorastaan loisti ilosta kun kiittelin sitä kun listi mokoman rapistelijan ja mieliharmin.
Toisaalta on ne hikretkin erittäin sööttejä.
Isot korvat ja yöeläimen suuret silmät. En kyl tykkäsi, et kissani tappais pikkueläimiä
Asut selvästikin kaupungissa tai kerrostalossa.
Silloin ne hiirulaisetkin on kovin söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihana hyvänmielen ketju 😍 täällä kateellisena lueskelen , kissa-allergisena kun en sellaista voi omistaa :( 20v kissojen parissa elänyt ja nyt aikuisiällä puhjennut.
Voi ei! :'( Oisko niitä sellaisia, jotka ei allergisoi? Karvaton kissa?
Tai voisko siihen tehdä siedätyshoitoa? Jotain niitä on nyt aloitettu Suomessakin..
Ei missään nimessä karvattomia allegikoille. Kissan hilse on se pahin allergian aiheuttaja ja mitä vähemmän karvaa, sitä paremmin hilse pääsee sieltä iholta pölisemään. Pitkät karvat siis allergikoille. Ja ilmanpuhdistin.
Minulla on kissa ja olen allerginen, mutta pystymme elämään saman katon alla riittävän hyvien ilmanpuhdistimien avulla.
Kissalla on tänään joku unipäivä. Kävi iltapäivällä syömässä ja meni sitten takaisin nukkumaan.
Ensin matot yhteistuumin rullalle ja hirveä show pystyyn. Sitten toinen tyypilliseen tapaansa kerjäämässä jotain herkkua aina kun minä tai mieheni edes vilkaistaan keittiöön päin, ja toinen varastaa heti paikkani kun pyllyni nostan. Mustasukkaisina kilpailevat siitä, kumpi ehtii ensin syliini purisemaan.
Kiva ketju, vaikka alkuun ajattelin mitähän tämäkin nyt on , otsikosta.
Minulla oli hoidossa kissa, joka katsoi luonto-ohjelmaa tv stä.
Siinä leijona ajatti jotain sorkkaeläintä hirveällä vauhdilla.
Kissa istui tv n edessä ja olin sen näköinen, että
Kyllä minä tuon nappaisin .. leijona taisi hävitä kisan.
Min katt är glad i dag. Vi lagar just lunch tilsammans.
Leverkorvssoppa:
1. Koka upp 2,5 dl helmjölk.
2. Lägg i några skivor purjolök, 1/2 dl frysta ärtor och en näve cashewnötter.
3. Koka upp och tillsätt 20-30 gram smör eller margarin.
4. Skiva 150 gram leverkorv i blandningen.
5. Koka upp och krydda med gräslök, mynta, mejram, spiskummin och muskotnöt. Tillsätt salt efter smak.
6. Koka upp och låt smaken stå i 15-20 min.
Soppan är klar att ätas. Enkelt, prisvärt och gott!
Vierailija kirjoitti:
Min katt är glad i dag. Vi lagar just lunch tilsammans.
Leverkorvssoppa:
1. Koka upp 2,5 dl helmjölk.
2. Lägg i några skivor purjolök, 1/2 dl frysta ärtor och en näve cashewnötter.
3. Koka upp och tillsätt 20-30 gram smör eller margarin.
4. Skiva 150 gram leverkorv i blandningen.
5. Koka upp och krydda med gräslök, mynta, mejram, spiskummin och muskotnöt. Tillsätt salt efter smak.
6. Koka upp och låt smaken stå i 15-20 min.
Soppan är klar att ätas. Enkelt, prisvärt och gott!
Voisiko tähän käyttää hiukan punasipulia ruohosipulin sijasta? Minulla ei juuri nyt ole ruohosipulia.
enpä tiedä millä mielin on, en ole vielä tavannut kertaakaan. Huomenna mennään katsomaan ihanaista kisukkaa, toivottavasti on haluja meille muuttaa sitten kun vielä hiukan aikaa emon hoivissa kasvaa
Aamulla (klo 0630) menivät ulos lasitetulle terassille. Joutuivat sisälle kun mun kone ei pelittänytkään ja mun piti lähteä toimistolle. Nyt varmaan nukkuvat ja odottavat mua kotiin, jotta pääsevät pihalle.
Ulkoilee onnellisena.