Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?

Vierailija
17.03.2021 |

Kertokaa piristäviä kissajuttuja!

Kommentit (1040)

Vierailija
681/1040 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman päivän reissussa, ja kissa oli sen aikaa kotona puolisoni kanssa. Puolison, joka on kissalle ihan yhtä tuttu ja rakas kuin minäkin. Kun kotiuduin, ei kissa kuitenkaan ollut tuntevinaan minua pariin päivään. Ei tullut tervehtimään, ei katsonut päinkään, eikä viihtynyt sylissä tai rapsuteltavana kuten yleensä. Ei myöskään reagoinut puhutteluun, vaan istui vain selin minuun, kun yritin kutsua ja jutella sille.

Tänä aamuna kissa sitten tuli jalkoihin kiehnäämään heti herättyäni, hyrisi hirmuisesti ja pyysi syliin. Kova pörinä, sirkutus ja puskeminen jatkui sylissä, joten olen luultavasti saanut poissaoloni nyt anteeksi. Aika helpottunut olo, olikin ollut jo kova ikävä tuota sylissä hyrisevää vanhaa herraa. <3

Vierailija
682/1040 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa oksensi yöllä. Aamulla minua siis tervehti reilunkokoinen, onneksi kiinteä kasa matolla. Se on oksennellut viime aikoina paljon, ja olen hieman huolissani. Jos annan liikaa ruokaa kerralla, on oksennus lähes varma. Aina ei kuitenkaan ole kyse ahmimisesta, nytkin syömisen ja oksentamisen välillä oli monta tuntia.

Käytä varalta lääkärissä koska kertomasi mukaan tuota on useinkin. Kertoo jostakin vaivasta. Niin se meilläkin alkoi eikä ole kuin surullista kerrottavaa. Toivon että lääkäri löytäisi syyn ja lääkkeen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1040 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut koko päivän klo 9 asti

Vierailija
684/1040 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen yöllä keksittiin että valot saa päälle lamppua koskettamalla. Piti irroittaa johto seinästä jotta sai nukuttua.

Kissaa on alkanut kiinnostamaan kaukosäätimet. Meillä on useampia kaukosäätimiä pöydällä, joilla ohjataan televisiota, stereoita ja valoja.

Joku vielä aamu herään television ääneen.

Meillä kissa joskus käynnisti stereot/radion keskellä yötä ja volyymi oli isolla. Naapurissamme asui kiukkuinen vanha herra ja mietin että mitäköhän tykkäsi tästä yökonsertista, vaikka lyhyeksi jäi kun hyppäsin sängystä aika nopeasti sammuttamaan möykän :D 

Vierailija
685/1040 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misu voi hyvin. Roikkunut verhoissa 5 tuntia. Ihmettelen kuinka viihtyykin niin hyvin siellä.

Vierailija
686/1040 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä juniorikissa alkoi pureskella varpaita. Kun heräsin ja latasin etätyöpisteen alkoi leikkiä johdoilla, näyttö sammui ja syttyi sitä mukaa. Tunki hiirimatolle makaamaan. Kaahaili lelujensa kanssa ja onnistui tiputtamaan joitakin joulukoristeita. Kävi kiusaamassa seniorikissaamme. Nyt varmaan loppui veto kun on hiljaista.

Vierailija
687/1040 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisua vituttaa tämä talvi ja kylmyys. Nyt ulkona sataa vettä, sekin vituttaa. Ei halua ulos mennä reppana. Nukkuu laatikossaan ja näkee unia kesän lämpöisistä päivistä. Kun saa taas nukkua pihalla kukkapuskassa ja kärpäset pörisee.

Vierailija
688/1040 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti karata oven raosta pihalle. Katseli lintuja ikkunasta ja viuhtoi samalla hännällään kaikki tavarat pöydältä lattialle. Halaili koiraa sivumennen. Kahvitunnillani toi lelunsa eteeni, täppäili sitä tassullaan ja maukui vaativasti, että Nyt leikitään.

Vierailija
689/1040 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 7 kissaa,Tyttäereni otti kissan aikoinaan mutta ei huomattu.että oli raskaana.No sitten tuli pikkuisia ja ne vuorotellen pyöri sellasessa  moottoorikypärässä, Sit meile on vaan tullu kissoja.Kaikki on kastroitu tain srerilisoitu.Kaikki ovat rakkaita mutta jokainen kissa on oma persoona. Joskissaa on huonosti kohdeltu niin se muistaa sen.

Vierailija
690/1040 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin nukkuu. Eilen painivat kokopäivän.

Vierailija
691/1040 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua syövät miehen kanssa, ekasta kinkusta vain pala jäljellä :)

Mun mussukat :)

Vierailija
692/1040 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui yön, söi aamupalan ja nytten meni takas nukkumaan.

Vierailija
693/1040 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsivät jauhelihaa ja saivat, kävivät pikaisesti pihalla ja nyt istuksivat pöydällä katsomassa, mitä ihmisellä on aamiaiseksi.

Vierailija
694/1040 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu juuttikorissa. Ei ole tullut aamupalalle. Joulun herkuttelun jälkeen normaali ruoka nirsotuttaa.

Vierailija
695/1040 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luca-Kissa pissi parisänkyyn miehen puolelle sänkyä. Mikko kävi vaatekaapissa karvoittamassa mieheni paitoja. Ymmärrettävästi mies on nöreissään, kun hänen kokoustuspaidoissa on mustaa karvaa.

Vierailija
696/1040 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla klo 7-8 veti hirveää rallia ympäri asuntoa ja vaati äänekkäästi parvekkeelle pääsyä.

Otti vähän päähän kun oisin halunnut nukkua, olin töissä myöhään eilen.

Nyt se alkoi nukkumaan tyytyväisenä vatsa täynnä.

Vierailija
697/1040 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on ollut hiljaa monta päivää. Selvisi, että spämmää minun läppärillä translain vastaisia viestejä palstalle. Miau.

Vierailija
698/1040 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä useampi kissa ja ovat oikeastaan kaikki erilaisia persoonia. Mutta yhteistä heillä on se,että ovat tosi kilttejä ja suloisia.Äsken söivät ja nyt makoilevat.

Vierailija
699/1040 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin on oma kissa (ollut muutaman kuukauden, aikuinen kodinvaihtaja) ja pääsen osallistumaan!

Nuoli yöllä hellästi kättäni ja pyysi leikkimään. En noussut.

Kisu raapi tiskipöytää vesikupin vierestä, kaivoi mielestää maahan juomavesikuoppaa.

Naukui ja ilmoitti että nämä nappulat ovat pahoja, anna jotain muita. Ei kuitenkaan halunnut eilistä uunikalaa.

Halusi syliin, mutta väisteli mahaani, koska tietää että se on kipeä.

Käänteli itsensä kiepille reisien päälle ja alkoi kuorsata pienellä äänellä. Tämä on ihan tavallinen maatiaiskissa, mutta sen nenänielussa on joku pieni rakennevika, joten se kuorsaa ja kuolaa välillä.

Kävi tarkistamassa onko kissanvessa jo siivottu. Ei ollut niin ei voinut käydä tarpeillaan.

Vierailija
700/1040 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun nyt tässä, totesi isokissa ja vetelee neljättä tuntia hirsiä mun työtuolilla. Niinpä olen sen neljä tuntia tehnyt töitä erittäin epäergonomisesti nurkassa ilman pöytää (kun se työtuoli on sen pöydän ääressä tietenkin), eikä suostunut heräämään edes nyt ruokatunniksi, vaikka minulla oli tonnikalasalaattia!

Pikkukissa meni nukkumaan puhtaiden pyykkien päälle. Kävi sentään haistamassa mun salaattia ja totesi, että nope, ei kelpaa.