Mitä aineistoa opiskeluun
Olen suunnitellut josko pääsisin jossain kohtaa opiskelemaan lähihoitajaksi aikuispuolella tai oppisopimuksella. Haluaisin etukäteen alkaa lukemaan oppimateriaalia josko se sitten helpottais pänttäystä. Mitä kirjoja kannattaisi hommata/tai hyviä linkkejä netin aineestoon? Lääkelaskuja olen jo alkanut treenaamaan..
Kommentit (4)
Ap. Mulla vielä mietinnässä miten opiskelen ja millä tuilla. Olen edelleen töissä muualla mutta teen alanvaihtoloikan kun rohkeus riittää... Löytyykö netin kautta hyviä aineistoja?
Vierailija kirjoitti:
Niitä koulukirjoja kannattaa ostaa suoraan, kun tarvitset ne koulussa joka tapauksessa ja maksaa melko paljon 30-60e/kirja. Löytyy esim suomalaisesta kirjakaupasta.
Ammattikouluun voi muuten yleensä hakea vapaassa haussa koska tahansa.
Ei niitä uusina kannata ostaa!
Hoitajat netissä on kirpputori ja booky myy kanssa käytettyjä kirjoja halvalla. Hyödynnä netin antikvariaati myös niitä on kaksi,netikka ja...en muista toista
Olikohan se "hoitamalla hyvää oloa" se on hyvä perusteos.
ja sitten "miten tukea sairaan ja vammaisen lapsen vanhempia" joo,onhan noita vaikka...mutta hakukoneeseen lähihoitajan kirjoja niin luulis...ai niin...luut ja lihakset tms on kanssa hyvä,netissä ensiapu
Kirjastosta, myös oppilaitoksen kirjastosta voi saada oppikirjoja.
Niitä koulukirjoja kannattaa ostaa suoraan, kun tarvitset ne koulussa joka tapauksessa ja maksaa melko paljon 30-60e/kirja. Löytyy esim suomalaisesta kirjakaupasta.
Ammattikouluun voi muuten yleensä hakea vapaassa haussa koska tahansa.