Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni seurustelee vankilakundin kanssa

Jenny 24
17.03.2021 |

Kundi on moottoripyöräjengiläisiä, en halua sanoa porukan nimeä, että ei tule ongelmia. Suoraan sanoen hirvittää ja mietin voiko aikuisen kohdalla tehdä ylipäätään mitään? Onko teillä kokemuksia vastaavasta tai antaa neuvoja?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu lyhyeen, noi lusii kokoajan...

Vierailija
2/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voit puhua siskolle, tuollaiset suhteet vaikuttaa 100 % siihen mitä muut sinusta ajattelee, vaikka itse olisi kunnon kansalainen, niin suhteen myötä sä oot rikollinen ja narkomaani, jos lapsia sattuisi saamaan niin kyllä sossu on ovella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin voit puhua siskolle, tuollaiset suhteet vaikuttaa 100 % siihen mitä muut sinusta ajattelee, vaikka itse olisi kunnon kansalainen, niin suhteen myötä sä oot rikollinen ja narkomaani, jos lapsia sattuisi saamaan niin kyllä sossu on ovella...

Moottoripyöräjengiläisille ei Sossu sano mitään. Heillä on helpompia asiakkaita ja saavat saman palkan joka tapauksessa.

Vierailija
4/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräjengiläisille ei Sossu sano mitään. Heillä on helpompia asiakkaita ja saavat saman palkan joka tapauksessa.

Kyllä he saavat virka-apua poliisilta...

Vierailija
5/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he saavat virka-apua poliisilta...

Moottoripyöräjengit kuitenkin kostavat yksittäiselle ihmiselle ja siihen ei poliisin apu kovin hyvin toimi.

Vierailija
6/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta siskoasi suhteen olevan käytännössä ikuinen. Sinäkin saatat joutua tähtäimeen, jos saavat vihiä sun yllyttäneen eroon.

Vierailija
7/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko se asia sulle millään lailla,no ei.

Vierailija
8/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan tulee siskolle, jossain vaiheessa. Sairasta sakkia.

Vierailija
9/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu sulle kirjoitti:

kuuluuko se asia sulle millään lailla,no ei.

Siskon pitää jo nyt sulkea silmänsä. Vain kylmä ihminen voi sanoa noin. Liivimiehet pitävät valmiiksi varoitusmerkkiä ja silti joku haluaa lyöttätyä sellaisen matkaan.

Vierailija
10/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne, siskoni seurusteli pari vuotta kriminaalin kanssa, ei ollut motarikerhossa. Yhtäkkiä lähdettiin keskellä yötä viemään katkaistua haulikkoa naapurikaupunkiin, milloin kävi epämääräinen tyyppi auton takapoksista ostamassa jotain. Tyyppi toikkaroi kännissä autolla ja päätyi tilanteeseen jossa tähtäsi aseella poliisia päähän metrin päästä, sai tästä kakkua. Sisko se vaan innokkaana osteli vauvanvaatteita, olisi halunnut kovasti perustaa perhettä tämän kanssa. Suhde loppui kun mies oli menossa toiselle linnareissulleen ja jätti siskoni sitä ennen, edes hän ymmärsi antaa siskolle mahdollisuus parempaan suhteeseen. No muutaman vuoden päästä sisko päätyi yhteen miehen kanssa, joka hommasi tälle edelliselle kamaa.. hän nyt sentään on "arvoasteikolla" korkeammalla ja osaa peitellä jälkensä tarkkaan, pysyy perhe paremmin turvassa. Sisäpiiristä vaan tiedän, että poliisi on tämänkin kannoilla ollut tiukasti jo 5 vuotta, keräävät aineistoa syytettä varten. Itse en ole siskon kanssa missään tekemisissä, koska nämä miehet ja hänen oma asenteensa mua kohtaan. Mieti nyt itse samaa, ap.

Vierailija
11/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha tilanne, siskoni seurusteli pari vuotta kriminaalin kanssa, ei ollut motarikerhossa. Yhtäkkiä lähdettiin keskellä yötä viemään katkaistua haulikkoa naapurikaupunkiin, milloin kävi epämääräinen tyyppi auton takapoksista ostamassa jotain. Tyyppi toikkaroi kännissä autolla ja päätyi tilanteeseen jossa tähtäsi aseella poliisia päähän metrin päästä, sai tästä kakkua. Sisko se vaan innokkaana osteli vauvanvaatteita, olisi halunnut kovasti perustaa perhettä tämän kanssa. Suhde loppui kun mies oli menossa toiselle linnareissulleen ja jätti siskoni sitä ennen, edes hän ymmärsi antaa siskolle mahdollisuus parempaan suhteeseen. No muutaman vuoden päästä sisko päätyi yhteen miehen kanssa, joka hommasi tälle edelliselle kamaa.. hän nyt sentään on "arvoasteikolla" korkeammalla ja osaa peitellä jälkensä tarkkaan, pysyy perhe paremmin turvassa. Sisäpiiristä vaan tiedän, että poliisi on tämänkin kannoilla ollut tiukasti jo 5 vuotta, keräävät aineistoa syytettä varten. Itse en ole siskon kanssa missään tekemisissä, koska nämä miehet ja hänen oma asenteensa mua kohtaan. Mieti nyt itse samaa, ap.

Joitakaan et vaan voi pelastaa vaikka tekisit mitä.

Vierailija
12/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi enään siskoon missään yhteyksissä ettei vaan itse joudu mihinkään soppaan mukaan.

Vierailija
13/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi enään siskoon missään yhteyksissä ettei vaan itse joudu mihinkään soppaan mukaan.

Näin. Jouduin auttamaan yhtä kaveriani jonka oma frendi meni eroamaan jengiläisestä. Ex otti silmätikukseen frendini, koska luuli tämän aiheuttaneen välirikon. Ei muuten kannata sanoa ääneen ettet hyväksy suhdetta. Viimeistään eron tullen sitä voidaan käyttää sua vastaan.

Kaveri pääsi pakoon tulemalla hetkeksi tänne metsän keskelle ja vaihtamalla täällä päässä nimensä. Asuu jo uudella paikkakunnalla eikä ottanut enää yhteyttä siihen vanhaan ystäväänsä.

Vierailija
14/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivimiehet tekee junan siskosi makkarin oven taakse

Vierailija
15/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna siskosi mokata oma elämänsä, sinä et sille voi yhtään mitään. Kannattaa olla tarkkana noiden kriminaalien kanssa, koska aika usein ovat persoonallisuushäiriöisiä ja siten hankalia myös sivullisillekin. Eli älä nyt mene neuvomaan siskoasi liikaa, niin ei mene poikaystävän korviin. Näistä ei koskaan tiedä miten reagoivat ainepäissään. Siskosi ainakin tulee ennen pitkää saamaan turpiinsa, tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. 

Vierailija
16/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on paras vaihtoehto.

Ihan sama kuin olisi kyse terroista tai uusnātseista.

"Mopomies" on kävelevä ongelma niin kauan kunnes kilpailevan jengin jäsen tai jäsenehdokas tekee siitä selvää.

Vierailija
17/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu lyhyeen, noi lusii kokoajan...

Saattaa elämä loppua lyhyeen, eroa ei nimittäin hyväksytä.

Vierailija
18/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala totutella jo elämään, että siskoasi ei enää ole.

Vierailija
19/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku teoria miksi siskosi keräilee noita hulluja? Itse kuitenkin olet selväjärkinen asian suhteen.

Vierailija
20/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku teoria miksi siskosi keräilee noita hulluja? Itse kuitenkin olet selväjärkinen asian suhteen.

Hän on aina yrittänyt pelastaa huono-osaisia, auttaa ns parempaan elämään, mutta eihän ne ikinä muutu ja vetävät siskonkin sitten mukaansa. Olin itse nuorempana samanlainen, olisin ottanut siipieni suojaan kenet tahansa. Ehkä se on jotain sellaista, että haluaa auttaa toisia omalla kustannuksella. Itse pääsin tavasta irti, kun näin miten siskolle oli tapahtumassa. Löysin itse täyspäisen miehen, jota ei tarvinnut opettaa tai pelastaa mitenkään vaan olimme heti tasa-arvoisia. Välit siskoon meni, kun en enää hyväksynyt hänen miehiään ja samaan aikaan sisko haukkui mun miesystävät joko nössöksi, gigoloksi tai lapselliseksi. Hän oli tuon ensimmäisen kanssa jäänyt jopa bussipysäkille kytikselle kun tiesivät mun lähtevän treffeille. Hänen miehensä halusi varmistaa millaisen tyypin kanssa liikun. Ja tätä tapahtui pariinkin kertaan... Ja jälkikäteen sain sitten kuulla tuomion, joka tehtiin vain ulkonäön perusteella