Paljonko kuluu meikkeihin/ kk ja kampaamoon- ja omiin vaatteisiin?
Minulla kuluu
- 100 e/ kk meikkeihin
- kampaamoon ei yhtään- sukulais-kampaamo-opiskeljia leikkaa hiukseni latvat 3 kk välein
ja
- vaatteisiin 100 e/ kk- lähinnä nettikirppikseltä
Kommentit (17)
meikkeihin menee noin 20 euroa kuukaudessa. Vaatteista en osaa sanoa.
Vaatteisiin noin 1oo euroa vuodessa.
Satanen meikkeihin KUUKAUDESSA? Aika lailla saa tunkea naamaansa tavaraa, eihän kuukaudessa saa mitään meikkituotetta loppumaan???
Itsellä menee ehkä 20 eur kuukaudessa, ja siltikin koko ajan kertyy lisää eikä edelliset lopu eli tulee tehtyä varmaan virheostoksia.
Vaatteisiin meneekin sit yleensä 100-500 kuussa. Kampaajaan 100 parin kk välein.
Meikkeihin ehkä 5 e kuukaudessa, kampaamoon ehkä 20 e kuukaudessa, vaatteisiin ehkä 80 e kuukaudessa. Vaihtelee toki kuittain.
meikkeihin (jos mukaan lasketaan myös esim. silmämeikinpoistoaine ja puhdistusmaidot jne.) noin 20-30 e
kampaamoon 75-80 e kahden tai kolmen kuukauden välein
vaatteisiin oli pari vuotta lapsen syntymän jälkeen 0 e, nyt muutamana viime kuukautena 100-200 e / kk
Vaatteisiin ehkä parikymppiä keskimäärin. Sitä on vaikeampi arvioida.
Nojoo, viimeisten 7 vuoden aikana olen kyllä käynyt muistaakseni kerran parturissa, joten siihen meni 24 e/7 v = 24/(7*12) = vähän.
Meikkejä olen samana aikana tainnut ostaa peitepuikon. Hinnasta ei ole mitään muistikuvaa.
Toisin sanoen olen sittenkin tainnut käyttää "kampaamoon" enemmän rahaa kuin meikkeihin. :D
- kampaaja 35€ neljän kuukauden välein
- meikit n. 30€ puolessa vuodessa
- vaatteet n. 100-200€ kk
meikkeihin ehkä kymppi, kampaajalle keskimäärin 70 kk ja vaatteisiin 200.
Meikit kaikki Mary Kaylta, kyllä niihin menee, jos ei ihan 100 euroa kuussa, niin melkein. Kampaamossa käyn 2-3kk välein ja kerralla menee noin 80 euroa. Vaatteisiin... Jaahas, joskus menee 200 euroa kuussa, joskus ei mitään. Keskiverto varmaan olis 50 euroa kuussa eli tosi vähän mielestäni.
Satanen meikkeihin KUUKAUDESSA? Aika lailla saa tunkea naamaansa tavaraa, eihän kuukaudessa saa mitään meikkituotetta loppumaan???
jos ostaa laatutuotteita.
Esimerkiksi minun kuukauden 100e meikit:
- värivoide noin 35 euroa
- ripsiväri noin 25 euroa
- suihkushampoo noin 20 euroa
- kosteusvoide noin 30 euroa
Joka kuu kun aina täydentää meikkikokoelmaa, kyllä siitä tuo satanen helposti kertyy. Itse lasken myös suihkushampoot yms meikeiksi eli kaikki tökötit.
Meikkeihin ehkä n 50€ kuussa, vaihtelee suuresti
Kampaajalle 100€ kk ja
vaatteisiin useampi satanen kuussa.
Meikit, ihonhoitotuotteet, hiusvärit 20 e / kk
Kampaamo 15 e/ kk (leikkaus joka toinen kk ja kerran vuodessa tyvikohotus)
Vaatteet 50-100 e kk
Kenkiin 20 e kk
*meikkeihin yms. kosmetiikkaan menee noin 30 euroa kuussa
*kampaajalla käyn 4 viikon välein, eli 80 euroa kuussa (väri+leikkaus)
*vaatteisiin kuluvasta rahsummasta ei hajuakaan, vaihtelee niin paljon, ehkä 200 euroa kuussa?
- noin 10-20 e kuussa meikkeihin. Käytä aina huipputuotteita, mutta eihän niitä usein tarvitse ostaa.
- Kampaajalla käyn kerran kahdessa kuukaudessa ja yhdellä kerralla menee 60e eli kuukaudessa 30e.
- Vaatteita ostan yleensä vain alennusmyynneistä tai ompelen itse. Vaatteisiin ja kankaisiin menee rahaa noin 20-150 euroa kuussa. Eniten käytän rahaa hyviin alusvaatteisiin. Sukkahousuja menee myös jonkun verran talvisin.
- Kenkiin menee rahaa keskimäärin 10-20 euroa kuussa.
- Käyn joskus nypityttämässä kulmat ja värjäämässä ripset kosmetologilla, josta maksan 25 euroa. Yleensä nypin itse, mutta joskus on hyvä että kosmetologi tekee hyvät pohjat.
Luultavasti käytän siis itseni ehostamiseen kuukaudesta riippuen noin 70-300 rahatilanteesta ja tarpeesta riippuen. Tässä kuussa olen tössänyt menemään satoja euroja, kun touko-, kesä- ja heinäkuussa annoin itseni metsittyä enkä ostanut juuri mitään.
eikä puhua meikeistä. Ei minusta ainakaan shampoo ole millään logiikalla meikki, vaan vähän niinkuin vessapaperi, eli välttämätön, jos ei halua haista muiden lähettyvillä.
Kosteusvoide taas on samaa sarjaa kuin allergia- yms. lääkkeet, koska sen laittamatta jättäminen aiheuttaa ikäviä tuntemuksia.
t: 6
ps. taidan käyttää vaatteisiin nykyään enemmän kuin parikymppiä, ja jos kengät lasketaan mukaan, taitaa summa nousta lähelle satasta. Ihanaa saada palkkaa opiskelun päätyttyä. :)
-Meikkeihin noin 10 e kuussa, mutta kosteusvoiteet ja silmänympärysvoiteet kosmetologilta, yht.130e, mutta kestävät n 6kk reilut 20ekk
-Kosmetologilla käyn joka toinen kk ripset ja kulmat laitattamassa, maksaa 25e eli 12-13e kk
-Kampaajalla tulee käytyä kerran kolmessa kk maksaa n.90e, pitäis käydä useammin, mutta värjään juurikasvun sitten itse siiinä välillä.... Väri maksaa n10e
-vaatteisiin menee noin 70-100e
Kyllä se niin menee et jos käyn kampaajalla, siinä kuussa en sitten osta vaatteita niin paljoa. Ehkä sitä kuluu siinä 120e kk
Meikkaan vain juhliin. Kampaajaan 10-20 euroa joka toinen kuukausi. Vaatteisiin tarpeen mukaan. Ostan tarpeeseen, mahdollisuuksien mukaan alesta.