Mies sai sähköposti-ilmoituksen Tinderistä
Näin sen vierestä vahingossa.
Mies syyttää että olen mustasukkainen ja ettei ole koko sovelluksessa.
Miksi ei voi vaan myöntää.
Tässä ei ole mitään riitaa, suhde on enää heikoilla kantimilla kasassa. Minulla on yhdentekevää onko mies katsomassa jotain. Hän ei tahdo olla se joka lähtee. On sen sanonut.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli joskus tinderistä joku sähköposti, vaikka en koskaan ole kyseistä sovellusta edes käyttänyt. Me kyllä vaan naureskeltiin ukon kanssa sille :D
Piti ihan käydä kattomassa onko se vielä tallessa ja kyllä oli. Viime kesänä tuli ja liitty johonkin tunnuksen luomiseen. Enkä kyllä ole luonut itse sinne mitään.
Joku muu on tehnyt vahingossa tai tahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä voi kyllä valita, että tuleeko ilmoitukset esim. uusista viesteistä tai osumista omaan sähköpostiin. Ilmoitukset saa päälle tai pois sovelluksen asetuksista, oletuksena ovat aina päällä.
Eli turha on kenenkään valehdella, että sovellus spämmäisi jotain automaattisesti, vaan kyllä ne pettävät ukkonne ovat siellä tinderissä. Petturit eivät näytä koskaan kasvojaan, siitä tunnistaa parhaiten.
Kyllä aika moni pettäjä siellä ihan omilla kasvoillaan on :D
Miten on pokkaa joillakin.
Siis sulle on yhdentekevää etsiikö mies seuraa vai ei, mutta silti jankkaatte yhdessä kun kumpikaan ei halua ottaa eroa hoitaakseen?
Ei ole kaikki muumit laaksossa sullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se on sitten moro kiitos ja näkemiin.
Oikea asenne. Saan lähes joka päivä jonkinnäköisen muka treffi-ilmoituksen sähköpostiin. Kalle Palander tosin näyttää olevan oikeasti tinderissä. https://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=tinder
Voi olla myös, että Kallenkin profiili on feikki. Joku voi tehdä myös feikkiprofiilin ihan taviksesta saadakseen suhteen kuralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se on sitten moro kiitos ja näkemiin.
Oikea asenne. Saan lähes joka päivä jonkinnäköisen muka treffi-ilmoituksen sähköpostiin. Kalle Palander tosin näyttää olevan oikeasti tinderissä. https://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=tinder
Voi olla myös, että Kallenkin profiili on feikki. Joku voi tehdä myös feikkiprofiilin ihan taviksesta saadakseen suhteen kuralle.
Pelottavaa
Vierailija kirjoitti:
hahah naiset on yhtä pahoja ellei pahempia. Exä-ty meni tinderiin riidan jälkeen swaippailemaan ja selvis mulle. Annoin varoituksen. Myöhemmin hän uhkasi minua erolla riidan jälkeen, joten menin tinderiin. Se selvis hänelle ja jätti minut. Kaksinaismoralismi??
Kaksinaismoralismia?
Kyllä tuo on vaan idiootin toimintaa, kummaltakin.
Ei käynyt kummallakaan mielessä vaikka puhua mikä vaivaa niin ettei tarvitse riidellä?
Kyllä sieltä tulee sähköposteja, ainakin kun otin gold-version niin sain vahvistuksen sähköpostiin. Muistaakseni jokin muukin tervetuloviesti sieltä tuli.
Yllättävän moni hokee "ei teille tullut mieleen puhua asioista".
Kun tilanne on tuo ap:n kuvailema, ollaan jo ohi näistä "jutellaan avoimesti kaikesta" -vaiheista. Tilalle on tullut "kumpi mokaa ensin" -vaihe. No tässä tapauksessa mies vaikuttaa ottaneen ensimmäisen askeleen ulos liitosta.
Olen naimisissa oleva mies. En ole koskaan ollut Tinderissä tai missään muussakaan deittisovelluksessa. Silti olen saanut kahdelta eri naiselta viestin jonkin deittiapin sähköpostiosoitteesta. Olivat vielä eri softia, en muista enää firmojen nimiä. Ei kuitenkaan Tinder.
Tunsin nämä molemmat naiset, mutta täysin ei-romanttisista yhteyksistä. Molempien kanssa oli ollut jotain ihan muuta yhteydenpitoa joskus aiemmin, esim. työn kautta. Tämän vuoksi heillä oli sähköpostiosoitteeni. Vaimonikin tunsi toisen naisista.
En avannut kumpaakaan viestiä ja kerroin molemmista myös vaimolleni.
Aloittajan tilanne voi toki olla täysin erilainen. Kirjoitin tämän siksi, että aloittajan kuvaama tapahtuma voi tosiaan tapahtua täysin viattomasti ainakin joissain deittiapeissa.
Moni mies ei jaksa lähteä vanhasta suhteesta (jossa kuitenkin vielä saa silloin tällöin) ennen kuin uusi nainen on tiedossa.
Sitäkö odotat ap?
Tinderissä voi kyllä valita, että tuleeko ilmoitukset esim. uusista viesteistä tai osumista omaan sähköpostiin. Ilmoitukset saa päälle tai pois sovelluksen asetuksista, oletuksena ovat aina päällä.
Eli turha on kenenkään valehdella, että sovellus spämmäisi jotain automaattisesti, vaan kyllä ne pettävät ukkonne ovat siellä tinderissä. Petturit eivät näytä koskaan kasvojaan, siitä tunnistaa parhaiten.