Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai sähköposti-ilmoituksen Tinderistä

Vierailija
17.03.2021 |

Näin sen vierestä vahingossa.
Mies syyttää että olen mustasukkainen ja ettei ole koko sovelluksessa.
Miksi ei voi vaan myöntää.

Tässä ei ole mitään riitaa, suhde on enää heikoilla kantimilla kasassa. Minulla on yhdentekevää onko mies katsomassa jotain. Hän ei tahdo olla se joka lähtee. On sen sanonut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se on sitten moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
2/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuollaista kannattaa katsoa. Lähde heti niin ei mene yhtään viikkoa elämästäsi enää hukkaan. Turha siinä on kitkutella tavan vuoksi tai siksi että uusi tilanne jännittää.

nimim. "asian kokenut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syyllistää, sanoo että hae ero jos tahdot, hän ei riko tätä. Mutta mitä ehjää tässä on?

Ap

Vierailija
4/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen sähköposti-ilmoituksen? Ei sieltä ole ainakaan minulle koskaan tullut mitään ilmoituksia. 

Vierailija
5/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen sähköposti-ilmoituksen? Ei sieltä ole ainakaan minulle koskaan tullut mitään ilmoituksia. 

Joltain naiselta tuli yhteys, siitä ilmoitus sähköpostiin. Mies sanoi että se on spämmi. Ap

Vierailija
6/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä tarvitsee myöntää tai miiksi sinun pitää edes alkaa riitelemään asiasta? Jos teidän suhde on huono, niin se on huono ja silloin sinä voit ottaa seuraavan askeleen eikä odottaa miehen tekevän sitä. Olet aikuinen ihminen.

Vierailija
7/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä tarvitsee myöntää tai miiksi sinun pitää edes alkaa riitelemään asiasta? Jos teidän suhde on huono, niin se on huono ja silloin sinä voit ottaa seuraavan askeleen eikä odottaa miehen tekevän sitä. Olet aikuinen ihminen.

Ei tässä riidellä.

Jos mies tahtoo jotain muuta seuraa niin mitä se on minussa kiinni?

Koitan parantaa suhdetta ja mies sai ton S-postin. Jos kysyn niin mies vaan toteaa että olen mustasukkainen?

Vierailija
8/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinderistä tule mitään ilmoituksia sähköpostiin. Eihän sinne edes syötetä sähköpostiosoitetta.

0/5

Vierailija
9/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo spämmi, tulee meiliin ilmoituksia. Tee ite feikkiprofiili sinne, eti miehesi ja lähetä sille supertykkäys ja katso reagoiko.

Vierailija
10/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tinderistä tule mitään ilmoituksia sähköpostiin. Eihän sinne edes syötetä sähköpostiosoitetta.

0/5

Ookoo

Vierailija
11/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meili tulee esim. kun avaa uuden profiilin, jos sen vahvistaa meiliosoitteella. Voi toki vahvistaa myös puhelinnumerolla.

Vierailija
12/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on joskus ollut tinderissä eikä ole poistanut tiliään "vahingossa" tai sit se on siellä aktiivisesti.

Siis mistä tiedät mitä miehelle sähköpostiin tulee?

Joskus exän käytös muuttui ihan ihmeelliseksi ja aloin epäilemään että jotain se touhuaa, en vaan tiedä mitä. Ongin sen sähköpostin salasanan läppäriltään (monet tallentaa ne ja ne on löydettävissä asetuksista). Kirjauduin miehen sähköpostiin ja siellähän oli ilmoitus tinderiin liittymisestä ja uusista viesteistä siellä.

Tein vielä kuvattoman feikki face-profiilin jolla rekisterröidyin itse sinne. Ei tarvinnut montaa kertaa klikkailla kun mies tuli vastaan. Otin kuvakaappauksen ja laitoin miehelle, ei se muuten olis tunnustanut mitään.

Hämmästyttävää miten moni suhteessa oleva uskaltaa olla tuolla ihan omalla kuvalla ja nimellään.

Ja ei, ei kaduta enkä häpeä varsinkaan kun mies itse oli sairaalloisen mustasukkainen ja ratsas mun puhelinta ja viestejä jatkuvasti.

Tuo mustasukkaiseksi haukkuminen on muuten ehkä yleisin tapa millä pettäjät koittaa peitellä tekojaan.

Vierailija
13/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse profiili sinne.

Vierailija
14/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää kirjautua Tinderiin 2FA:lla, niin saa sähköpostivarmistuksen. Sen voi lähettää kuka tahansa kirjoitttamalla kirjautumissivulle kyseisen henkilön yhteystiedot. Muista tapahtumista ei tietääkseni tule sähköposti-ilmoituksia, paitsi ehkä jos EULA tai GDPR-säädökset muuttuvat.

Vierailija
15/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joskus tinderistä joku sähköposti, vaikka en koskaan ole kyseistä sovellusta edes käyttänyt. Me kyllä vaan naureskeltiin ukon kanssa sille :D

Vierailija
16/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli joskus tinderistä joku sähköposti, vaikka en koskaan ole kyseistä sovellusta edes käyttänyt. Me kyllä vaan naureskeltiin ukon kanssa sille :D

Piti ihan käydä kattomassa onko se vielä tallessa ja kyllä oli. Viime kesänä tuli ja liitty johonkin tunnuksen luomiseen. Enkä kyllä ole luonut itse sinne mitään.

Vierailija
17/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä riidellä.

Jos mies tahtoo jotain muuta seuraa niin mitä se on minussa kiinni?

Koitan parantaa suhdetta ja mies sai ton S-postin. Jos kysyn niin mies vaan toteaa että olen mustasukkainen?

Vai että riitele? No mitä tuo sitten on? Lopeta siis valitus ja eroa ihan itse. Tai sitten jatkat valittamista ja olet huonossa suhteessa ilman luottamusta. Omapahan on asiasi.

Vierailija
18/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä varattuja miehiä, joten mikäs ihme että ap:n mies on siellä.  Ongelma lienee, kun tietää toisen etsivän sänkyseuraa, että hyväksyykö sen vai nostaako kytkintä.

Vierailija
19/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joltain naiselta tuli yhteys, siitä ilmoitus sähköpostiin. Mies sanoi että se on spämmi. Ap

Älä ole hyväuskoinen hölmö. Miehesi pettää sinua. Ja yrittää vielä kaiken lisäksi aliarvioida älykkyyttäsi!

Vierailija
20/31 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole hyväuskoinen hölmö. Miehesi pettää sinua. Ja yrittää vielä kaiken lisäksi aliarvioida älykkyyttäsi!

Jos ei petä niin ainakin suunnitteilla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä