Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedossa mahdollisesti täydellinen henkinen romahtaminen... kuinka ennalta helpottaa tilannetta?

Vierailija
10.08.2006 |

Valitettavasti en voi kertoa syytä, miksi näin voi minulle tapahtua. Ja jos niin tapahtuu, niin tiedän (epäilen), että herkkänä ihmisenä en tilannetta tule kestämään henkisesti. Välillä ajatus hiipii mieleeni, että entä sitten, mitä minulle tapahtuu sitten, mutta onnistun sulkemaan tuon vaihtoehdon kokonaan mielestäni.

Nyt kun tuo ajankohta pikkuhiljaa lähenee, on tilanne todella alkanut minua pelottamaan. Mitä jos en oikeasti kestä? Mitä jos oikeasti sekoan? Miten oikeasti elämäni voi silloin enään jatkua? Nään silloin itseni istumassa lopun elämääni yksin pimeässä huoneessa ja kuihtuvan hiljaa pois...

En vaan tiedä, kuinka itseänsä voisi valmentaa kauheimpaan : (

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin sinulla on helpompi kun " romahdat" . On läheisiä ympärillä jotka voivat auttaa sinua. Kuitenkin kuulostat erittäin järkevältä koska olet jo tiedostanut asian aika hyvin. TSEMPPIÄ AP!

Vierailija
22/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarvitset apua nyt heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä luullaan, että kenelläkään ei ole näitä ongelmia kuin minulla. Mutta aina löytyy joku, joka on käynyt tai käy läpi samaa. Sellainen ihminen voi ymmärtää täysin, mitä käyt läpi. Ja sellainen ihminen osaa myös olla tukenasi. Vertaistuki auttaa pienissä pulmissakin, ja aivan yhtä lailla myös suurissa.

Vierailija
24/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla on paljon oikeaakin tietoa, eikä vain provoja ja hölynpölyä.

Jos esimerkiksi nyt kysyttäisiin, mistä saisi tukea lapsikuolleisuuden kanssa kamppailevat, niin jopa minäkin osaisin sanoa jotain, vaikkei lapseni ole kuollutkaan. Netissä on enkelisivut, joka on suljettu piiri. Ja sitten on se yhdistys kätkytkuolleiden lasten vanhemmille, mistä saa tukea muillakin tavalla kuolleiden vanhemmat. Ja olikohan se sydänliitossa, missä on kontakteja myös pienien sydänsairaiden vanhempiin.

Vierailija
25/26 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me ihmiset kestettään uskomattomia juttuja kun sen aika tulee... mä olen jo pitkään huutanut lähi-ihmisilleni etten jaksa enää ja silti vaan täällä mennään...

Vierailija
26/26 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kasvatusneuvolassa tai meidän kunnassa on sellainen depressiohoitaja myös. Kuulostaa pelottavalta tuo tilanteesi. Kannattaa hakea apua. Eka askel on vaikea, mutta sitten helpottaa huomattavasti.