Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinas kyllä itku tulla.

Vierailija
17.08.2006 |

Oon siivonnu koko päivän. Pyyhkiny pölyt, imuroinu, pessy lattiat ym. Lopuksi laitoin puhtaalle lattialle pari päivää sitten pestyn maton ja olin tyytyväinen kun olin saanu urakan valmiiksi. Ajattelin että nyt olis aika tehdä ruokaa kun en ollut tohinassa muistanut mitään syödä. Kun sitten kävelin currykastikkeen kanssa olohuoneeseen, lautanen ilman mitään syytä kumoutui lattialle ja suorastaan räjähti lattialle ja pitkin seiniä! nyt en kyllä tiedä mitä tekisin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä päivän piristys.. ;P

Vierailija
2/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmiten tulee syötyä olohuoneessa. Lapsia ei vielä ole, mutta kohta on ja aloinkin miettiä että en haluaisi opettaa lasta syömään olkkarissa. Noh.. ehkä niin kauan kun tissistä syö. =) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävältä se currykastike olisi keittiössäkin näyttänyt. Pitäähän monet keittiössäkin mattoja, joten älkää hyvät ihmiset syyllistäkö ap:tä olohuoneessa syömisestä :-)

Vierailija
4/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin äsken uunin päälle että saisin vihdoinkin syötyä jotain. Sit kun menin laittamaan sinne pakastepitsaa paistumaan ja avasin luukun, jotain mustaa mönjää valui uunin peltiä pitkin. Huomasin seassa metallisen esineen joka osoittautui juustohöylän pääksi. siis jostain ihmeellisestä syystä meiän uunissa oli juustohöylä joka on nyt sulanut. TÄÄ EI OO MUN PÄIVÄ!! osaako joku sanoa mitä sille pitäis tehdä? siis annanko sen muovin jäähtyä ja kovettua vai mitä?? ap

Vierailija
5/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muyovi on tosi kuumaa sulaneena. Pistä ensin uuni pois päältä, tää ei näytä olevan sun päiväs!

Vierailija
6/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kovettu aika nopeesti ja lähti ihan helposti irti sen jälkeen. Mä pyörryn kohta jos en saa syötyä jotain. Toivotaan että loppupäivä menis vähän paremmin.. ap

Vierailija
7/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläs nyt! Ei ole tarkoitus nauraa, mutta yritä itsekin nähdä asia huumorilla! Vahinkohan se oli, armahda itsesi...

Vierailija
8/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itku olis päässyt kyllä multakin :(

Nyyhki vähän aikaa ja aloita sitten olohuoneen kohdalla alusta. Sitten nautit täysin siemauksin puhtaasta kodista :)

Vierailija
9/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä: meillä ei olkkarissa saa syödä muut kuin aikuiset :)

Vierailija
10/10 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itken ja nauran vielä vähän aikaa vuorotellen ja siivoon sitten vielä kerran tän olohuoneen. =) Tai sit odotan että mies tulee kotiin. Olis hauska nähdä sen ilme kun se kävi pari tuntia sitten kotona ja sillon puunasin just hirvee vauhti päällä. ja nyt olis tän näköistä.