Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen punnitsee hedelmiä/vihanneksia toisen lajikkeen halvemmalla hinnalla?

Vierailija
17.03.2021 |

Tiedän tällaisen ihmisen, joka puhuu avoimesti kuinka hän tekee näin ja pitää itseään tosi fiksuna, kun säästää rahaa tällä tavalla. Ei ole näköjään käynyt mielessä, että vaikka hän itse siitä hyötyy niin kyllähän se hävikki nyt näkyy toisessa päässä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahneelta ja itsekkäältä.

Vierailija
2/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja lyhytnäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen joka ei hyväksy päivittäistavarakaupan Duopoli-asetelma maassamme. Sulle-mulle-periaatteella jaetut kauppapaikat ja hintakartelli aikaansaa sen, että suomalaiset maksaa eurooppalaisittain kalliista ruuasta.

YLE: Suomalainen maksaa ruoastaan viidenneksen enemmän kuin muut EU-kansalaiset keskimäärin, kertoo eurooppalainen vertailu.

Vierailija
4/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista sanotaan varkaaksi. Muutaman olen palauttanut uudelleen vaakalle kun on siikoja punnittu jollakin omenan koodilla. Sitten ollaan niin muka hämmästyneitä että miten minä nyt tuolla lailla. No mitenkähän sinä nyt sillä tavalla ja vielä tulit uusimman kassamyyjän kassalle, kun oletit että ei se huomaa mitään.

Vierailija
5/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus . Vahingossa. Joskus on tullut väärä ja kalliimpi hintakin.

Vierailija
6/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne kehvelit jotka ottaa pari porkkanaa ja punnitsee ne ja sen jälkeen lisää vaivihkaan pussukkaan pari kolme porkkanaa lisää ja marssii kassalle? Voi huoh...

Vierailija
7/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, joka haluaa paremman makuisia, mutta raha on tiukilla. Itse tein näin muutettuani ensimmäiseen omaan kotiin nuorena, kun rahaa oli vähän.

Onneksi en kauaa jatkanut.

Vierailija
8/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi erittäin pihi kaveri teki yläasteella niin, että osti tyyliin kilon nektariineja, ja sujautti pussiin aina muutaman ylimääräisen punnitsemisen jälkeen. Ei ihme kyllä jäänyt koskaan kiinni, vaikka sitä aina pelkäsinkin kun olin sen kanssa nektariinien hakureissulla..

Vierailija
9/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymälävaras.

10/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi koskaan tullut mieleenkään.Kaupan kassa näkee displysta mitä hedelmiä hän skannaa.Toivottavasti joutuu kiinni. 

Sitä olen kuullut että laittavat lisää hedelmää kun on jo valmiiksi punnittu . Sikamaista. 

Vierailija
11/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero

Vierailija
12/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varas

Vierailija
13/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä ole ikinä tullut edes mieleen tehdä niin, mutta minua on silti epäilty sellaisesta 😀 Olin n 30 v mielestäni ihan tavallisesti pukeutunut nuori työssäkäyvä aikuinen ja punnitsin kaupassa banaaneja. Siihen ilmestyi myyjä, joka alkoi vihaisesti huomautella, että luomubanaanien hinta on korkeampi ja pitää käyttää toista numeroa. Ne minun banaanini olivat kuitenkin ihan tavallisia Pirkka-banaaneja, eivätkä mitään luomua. En muutenkaan koskaan osta mitään luomua, se on mielestäni huijausta.

T. Hki

Vierailija
14/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Littelissä ei tarvitse itse punnita. Vapauttavaa.

Vierailija
15/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kotona huomasin kuitista, että ostamastani neljän 0,5l tölkin siideripönikästä kassa oli lukenut vain yhden tölkin siitä pakkauksesta.

Sain 4 tölkkiä yhden hinnalla.

Toisaalta samassa kaupassa kerran ostamani perunat kassa iski kalliiksi omenoiksi. Joten lopulta tasapaino näissä tulee.

16/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävikin maksaa toiset asiakkaat. Älkäämme ihmetelkö miksi kaikki on niin kallaista.

Vaika vieläkin ihmettelen miten yksi omena Ruotsissa maksoi 25 kruunua ,suurpiirtein 2,5 euroa ja kilohinta oli 95 kruunua. 

Puolasta vielä ,sieltä ostetaan halvalla vihanneksia. 

Vierailija
17/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varashan noin tekee tahallansa.

Kerran olen vahingossa punninnut väärin. En tiedä, mitä silloin ostin, mutta pari kuukautta myöhemmin käteen tarttui tyhjien pussien kasasta hedelmäpussi, jossa oli punajuurien hintalappu. Koskaan en ole sellaisia hedelmäosastolta ostanut, joten jotain muuta siinä on kotiin tullut.

18/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan lyödä vetoa että tämä ketju on viiden vuoden ketju. 

Vierailija
19/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vaika vieläkin ihmettelen miten yksi omena Ruotsissa maksoi 25 kruunua ,suurpiirtein 2,5 euroa ja kilohinta oli 95 kruunua. 

Puolasta vielä ,sieltä ostetaan halvalla vihanneksia. 

Olet sekoittanut valuuttakurssit, Ruotsissa ei tasan tarkkaan yksikään omena maksa noin paljoa, vaikka sen ostaisi kappalehintaan Pressbyråsta tai muusta kioskista, jossa hedelmät on hinnoissaan.

Vierailija
20/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin vieraissa.

Seinäjoella myydään mitä tahansa hirvenlihana.

https://yle.fi/uutiset/3-11833899

Marraskuussa 2019 Ala-Risku bongasi mielenkiintoisen mainoksen: juuri avatun Seinäjoen Ideaparkin Citymarketissa tarjoiltiin “tuoretta alajärveläistä hirvenlihaa”.