Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen punnitsee hedelmiä/vihanneksia toisen lajikkeen halvemmalla hinnalla?

Vierailija
17.03.2021 |

Tiedän tällaisen ihmisen, joka puhuu avoimesti kuinka hän tekee näin ja pitää itseään tosi fiksuna, kun säästää rahaa tällä tavalla. Ei ole näköjään käynyt mielessä, että vaikka hän itse siitä hyötyy niin kyllähän se hävikki nyt näkyy toisessa päässä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista sanotaan varkaaksi. Muutaman olen palauttanut uudelleen vaakalle kun on siikoja punnittu jollakin omenan koodilla. Sitten ollaan niin muka hämmästyneitä että miten minä nyt tuolla lailla. No mitenkähän sinä nyt sillä tavalla ja vielä tulit uusimman kassamyyjän kassalle, kun oletit että ei se huomaa mitään.

Siikoja? 

Vierailija
22/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ei olisi koskaan tullut mieleenkään.Kaupan kassa näkee displysta mitä hedelmiä hän skannaa.Toivottavasti joutuu kiinni. 

Sitä olen kuullut että laittavat lisää hedelmää kun on jo valmiiksi punnittu . Sikamaista. 

Ei se kaupan kassa mistään näe jos joku ottaa punaisia luomu omenia ja painaa pirkan halvan punaisen omenen numeron hintalappuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varas. Esim. ex-miesystävä kehui näin tekevänsä. Haukuin hänet kyllä, mutta mistäpä tietäisin jatkoiko silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi