Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallub: Kuinka isossa asunnossa asutte ja kuinka monta lasta?

10.08.2006 |

Meillä 92m2, 2 lasta kolmas toiveissa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 3mh, keittiö, oh, 2xwc, khh, s. Tällä hetkella asuu 2aik+ 1 lapsi ja lemmikkejä. Ensi keväänä toisen lapsen odotetaan syntyvän. :)

KJ25 rv 14+2

Vierailija
42/45 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmio 74neliötä,liikaa hukkaneliöitä ja huono pohjaratkaisu lapsiperheelle=/

2mh+k+wc+s+oh+kpp+parveke...

ihan mukava mutta remontoitavaa oisi vieläkin..esikoinen on omassa huoneessaan ja uusi tulokas tulee alkuun mun ja miehen kanssa samaan huoneeseen=)

miimuli+rv 11+3?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3h+k+s, pieni takapiha, kivasti varastotilaa (sekä lämmintä että kylmää), asuinpinta-ala 78,5 m2. Joulukuussa meitä on toivottavasti neljä.

Tuntuu valtavan isolta niihin reilu 50 neliön kaksioihin verrattuna, joissa ennen olemme asuneet. Ja siivotakin jaksaa hyvin.

Suurimman osan lapsuuttani olen elänyt kerrostaloneliössä, vanhemmat + 5 lasta. Tähän päälle vielä allergiasaneeraus, joten tavaraa oppi karsimaan ja pitämään järjestyksessä.

Vierailija
44/45 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

140m2 kahdessa kerroksessa. 5h, joista 3 yläkerrassa + wc, alakerrassa ihanan iso takallinen olohuono (johon rakastuin totaalisesti) 36m2 (heh...pelkästään ensimmäinen asunotoni koko neliömäärä oli vain 30), alakerrassa lisäksi suht iso makkari, keittiö, tilava khh, sauna ja wc. Ulkona pari pientä varastoa, toinen lämmitetty, toinen kylmä...näiden neliöt erikseen. Vain minä ja mies tässä asustellaan ja kovasti odotellaan että se ensimmäinen lapsi vihdoin saataisiin kovien koettelemusten jälkeen.

titi75 (ja kirmeli 9+1)

Vierailija
45/45 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkistusmitattu. Mitat sisällä 10kert12, mutta rappuset vievät tilaa. Lisäksi vintillä 2huonetta ja paljon kylmää tilaa. Meitä on 2 aikuista, talvella syntyy 3 lapsi. Lisäksi meillä on iso koira. Oikeastaan tuollainen 80 neliötä riittäisi hyvin, jos vain on hyvä piha. Kun lapset on pienellä ikäerolla, eivät mielestäni tarvitse omaa huonetta, kunhan yhteinen on tarpeeksi tilava.