Epähoukuttelevimmat työpaikkailmoitukset
Mitä kaikkia hälytyskelloja soittavia asioita tai muita epähoukuttelevuuksia olette nähneet työpaikkailmoituksissa? Tämä voi olla lievemmästä päästä, mutta vastaan tuli työpaikkailmoitus, jossa työsuhde-edut-kohdan alla luki pelkästään ”työterveyshuolto”. Jos lakisääteisen velvoitteen noudattaminen katsotaan joksikin ylimääräiseksi eduksi, ei kovin hyvästä työnantajasta voi olla kysymys.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
”Joustat työajoissa ja olet valmis tekemään pitkää päivää”. Tuo on nykyään aikalailla oletus ja hiljaisesti hyväksytty asia asiantuntija- tai johtotehtävissä, mutta jos se on erikseen ilmoituksessa mainittu, kierrän kaukaa.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Jos missään kohtaa ilmoitusta lukee "hyvä tyyppi" niin en lue enempää.
Mulla sama. Siitä syystä ensinnäkin että mun mielestä tyypillä tms viitataan että halutaan hommaan se kiva sumpliikki MIES. Ei mulla muuta.
Joskus luen noita ihan mielenkiinnosta. Jäi mieleen yksi ilmoitus tältä keväältä jossa hakijalle toivottuja ominaisuuksia oli lueteltu pitkät rimpsut, lähes kaikki mahdollinen.
Itse työnantajalla ei sitten ollut tarjota oikein mitään muuta kun se aika tavanomainen asiantuntijatyö ja varmaan se peruspalkka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet koulutukseltasi esim. tradenomi, KTM tai DI"
Mikä ei kuulu joukkoon?
”Soveltuva kaupallisen tai teknisen alan tutkinto”.
Tai pelkästään "Soveltuva koulutus".
”Joustat työajoissa ja olet valmis tekemään pitkää päivää”. Tuo on nykyään aikalailla oletus ja hiljaisesti hyväksytty asia asiantuntija- tai johtotehtävissä, mutta jos se on erikseen ilmoituksessa mainittu, kierrän kaukaa.