Miten varmistat, ettet pyyhi kasvojasi pilluiseen pyyhkeeseen?
Vai vaihdatteko kylpypyyhkeet kaksi kertaa päivässä? Tämä asia on vaivannut minua jo pidemmän aikaa. Tiedän, että joskus pyyhin kasvot siihen päätyyn pyyhkeestä, johon olen edellisenä päivänä kuivannut perseeni.
Olenkin ajatellut merkata pyyhkeiden päät jotenkin, olisiko ehdotuksia?
Kommentit (23)
Sitäkö on tullu haettua sanalla PILLU keskusteluja :DD
FB:n newsstreamia lähinnä tullu katseltua. Jos hakisin näitä erikseen, en miehenä tekisi yhdyssanavirhettä (pillu_keskustelu)... tai tietysti tarkemmin kun ajattelee, niin ehkä pitäisikin kirjoittaa erikseen jos tuollaista hakisi, koska varmaan haettava aineisto on sekin kirjoitettu väärin.
Vastaus kaikkien huulilla olevaan kysymykseen, Miten varmistat ettet pyyhi kasvojasi pilluiseen pyyhkeeseen? on tietenkin pillupyyhe!
Harmi että äitienpäivä meni jo... ensi vuonna ehkä on luvassa vaaleanpunaisia Harald Hirmuis-, Niiskuneiti-, Kiroileva siili yms. kuvioisia juuri sille kauneimmalle paikalle tarkoitettuja pikkupyyhkeitä.
Jaa millä ne erottaa muista pyyhkeistä?
Ideariihi kasaan, ehdotan lonkalta muotoa ja väriä. Naisille sopiva ehkä anatomisesti korrektikin muotoilu ja naisellinen värimaailma tai sitten käytännöllisen ystäville verenpunainen joka käy säällä kuin säällä. Tässähän on ideaa. Itse tykkäisin eniten pellavaliinasta, sen voi pestä korkeissa lämpötiloissa ja kuivuu nopeaan. Pitääpä vinkata ukolleni.