Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä hyvään iltapala tarjoiluun?

Vierailija
10.08.2006 |

HUomenna tulee yövieraita. Mikä olisi kiva iltapala. Olin eka ajatellut tehdä pitsaa ja tomaatti-mozzarella salaattia + valkoviiniä.

Nyt kävikin ilmi, että tullaan kotiin vasta samaan aikaan vieraiden kanssa. tai siis mä oon toki päivällä kotona. Ja pää kolajaa nyt tyhjää mikä olisi pitsan tilalle sellainen minkä voisin päivällä tehdä ja illalla sitten vaan lämmittää. Tietty joku suolainen piirakka, mutta tiedän vieraiden olevan itse oikeita " piirakkamaakareita" . En haluaisi tarjota ihan samaa mitä he kun ollaan heillä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusauksen voit tehdä valmiiksi päivällä ja lämmittää sitten illalla.

Vierailija
2/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilytät kylmässä ja uuniin kun vieraat tulee.

Tai tee esipaistetusta patongista (siis niitä kaasuun pakattuja itse paistettavia) " lämppäreitä" , halkaise patonki, voitele, täytteen oman makusi mukaan, oma suosikkini on tomaattikastike, pepperonimakkara + juustoraaste. Sit vaan uuniin ja paistetaan n. 10 minsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipiä vaan pellille, ja herkut siihen päälle+juusto!:)

Voi pilkkoa etukäteen täytteet ja raastaa juuston kulhoon, niin ei mene siihenkään aikaa... Ja noistä lämpimistä voileivistä saa todella hyviä, ei tarvitse nyt ajatella mitään lauantaimakkara&edam siivu -leipiä...;)

Itse pidän pepperoni-fetajuusto leivistä (juustona tosin se edam;), myös pesto sopii leipiin, kinkku, paprika, vuodenjuusto, tomaatti katkarapu -näitähän riittää... :)

Vierailija
4/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen myös raikkaan salaatin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi