Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko tämä seksismiä?

Vierailija
16.03.2021 |

Tästä on puhuttu täällä ennenkin, mutta kysyn mielipiteitänne eräästä omasta kokemuksesta, joka sattui joskus aiemmin.
Menin linja-autoon, tervehdin kuskia ja maksoin matkani jne. Lopuksi tää kuski, keski-ikäinen mies, sanoo että "hyvää päivänjatkoa. Ja hymyä huuleen!"
Mulla oli tosiaan huono päivä, saatoin olla "myrtsi"?? En kyllä silti piristynyt tuosta. Nuori nainen olen, ja tuo kommentti tuntui tosi erikoiselta.
Mitä mieltä te ootte?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussikuskilla ei ole mitään syytä käskeä asiallisesti käyttäytyviä matkustajia hymyilemään. Hän ei voi tietää, mitä matkustajalle on sattunut. Ties vaikka hän oli just saanut kuulla sairastavansa parantumatonta syöpää, hänet on irtisanottu, puoliso lähti tai läheinen kuollut, siinä ei juuri hymyilytä.

No mutta kyllähän nyt naisen pitää miehelle jaksaa hymyillä. Ei nyrpeät naiset ole kivoja katsella.

t. Setämies

Teininaiset ovatkin yleensä hymyileviä miehille. Keski-ikäiset kurtut ovat naama norsunvitulla jopa kaupan kassalla.

Teininaiset haluaisivat olla sulle naama norsunvitulla mutta eivät vielä uskalla. Odota 20 vuotta ja kyllä alkaa onnistua.

Eivät halua, teininaiset tykkäävät kun vanhempi mies tulee juttusille.

Teen tästä rikosilmoituksen, olet uhkaava pedof*ili. Kommenttisi on tallennettu.

Myös internetissä tapahtuvaan uhkaavaan pedof*liaan täytyy puuttua.

Vierailija
102/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, millä termillä sitä pitäisi nimittää, ehkä seksismiksikin, mutta se ei ollut ainakaan kohteliaisuutta kuskilta.

Se kuskimieshän oli sitä lajia, jonka mielestä naisten pitäisi aina näyttää hymyileviltä. Kohtasin sellaisoa usein nuorena, ihan tyhjästä saattoi joku mies ilmaantua vihaisena huomauttamaan, että minun pitäisi hymyillä.

Tuollaiset miehet eivät koskaan huomauta miehille, että miesten pitäisi hymyillä. He ainoastaan kokevat oikeudekseen käskeä naisia näyttämään siltä, millaisena sitten ikinä omasta mielestään naisten pitäisi näyttääkään.

Miehillä on joku outo vika että he eivät kestä että nainen ei näytä iloiselta, nainen ei saa näyttää tunteita, pitää vain olla iloinen tai mies menee aivan sekaisin. Erikoista kun ottaa huomioon kuinka paljon kovempi elämä naisilla aina on.

Minullekin on moni mies sanonut että hymyile, hymyile nyt vähän aivan kuin se muutraisi sen mikä olotila minulla on. Yksi törkeimmistä oli kun olimme juuri hetki aiemmin todistaneet mökillä tilannetta jossa ystäväni mies löi häntä avokämmenellä päin naamaa. Odotimme ulkona taksia jotta vien ystävän päivystykseen niin tollo exäni sanoi minulle että hymyile nyt vähän! Eli wtf?

Tälläiset miehet siis ymmärtävät että kun nainen (=äiti?) hymyilee niin kaikki on hyvin eli miehen omaa turvallisuuden tunne horjuu jos nainen ei hymyile.

"Erikoista kun ottaa huomioon kuinka paljon kovempi elämä naisilla aina on."

Oletteko te tällä palstalla tosiaan tätä mieltä? Olen törmännyt samaan väitteeseen lukuisia kertoja, ja ihmettelen mihin tämä oikein perustuu. Millä tavoin tämä käytännössä ilmenee nykysuomessa?

Miesten elinikä on lyhyempi kuin naisilla. He ovat sairaampia kuin naiset, ja kärsivät paljon todennäköisemmin tapaturmaisen tai väkivaltaisen kuoleman. Vangeista yli 90% on miehiä ja kodittomista yli 75%. Miehet syrjäytyvät helpommin, ja he kärsivät todennäköisemmin päihde- ja riippuvuusongelmista ja ovat heikommin koulutettuja.

Millä tavoin siis ilmenee se, että naisilla on aina paljon kovempi elämä? Näkyykö se jossain tilastoissa vai onko kyse pelkästään omasta tuntumasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin itse Suomeen enemmän hymyä, ystävällisyyttä, kohteliaisuutta ja mukavaa asennetta. Sekä miehiltä, että naisilta. Voi tuon kommentin nähdä myös ystävällisenä rohkaisuna. Kauheus on katsojan silmässä.

Kumma juttu että rohkaisua harjoitetaan vain naisia kohtaan. Nämä on niitä syviä sovinistisia rakenteita. Bussikuskilla on mielestään oikeus puuttua naispuolisen kuljetettavan mielialoihin ja kasvojen ilmeisiin, ei miesten.

Syy, minkä takia naiset eivät ole ikinä kuulleet miehille suositeltavan hymyilyä johtuu siitä, että he eivät ole miehiä. Eivät miehetkään ole kuulleet, että jollekin naiselle todettaisiin ”hymyä huuleen”. Se että sinun subjektiiviset kokemukset ihmisistä ovat yksipuoleisia, ei tarkoita, että maailma on yksipuoleinen. Typerää aiheuttaa itsellensä mielipahaa, kun joku sanoo jotain niin viatonta kuin ”hymyä huuleen” tai ei-seksistisessä kontekstissa ”tytöttelee” tai ”pojittelee” nuorempaa kollegaa. Näitä tapahtuu sekä miehille, että naisille. Joitain asioita sanotaan enemmän naisille, joitain enemmän miehille. Kannattaa keskittyä enemmän omaan elämään ja vähemmän satunnaisiin vastaantulijoihin.

Höpöhöpö. Lopeta vähättely ja keskity aiheeseen.

Jos et ole nainen ja/tai et itse ole saanut huomautuksia naamastasi, et osaa samaistua tähän. Kommenttisi ovat turhia.

Ironisesti sinun kommenttisi on vähättelevä ja turha. Olen kommentteja naamastasi saanut, kuten ihmiset joskus voivat saada. Se ei kuitenkaan anna minulle poikkeuksellista mandaattia samaistua tähän. Asia ei ole niin monimutkainen, ettei sitä voisi ymmärtää ilman omakohtaista kokemusta.

Sinä siis tykkäät, kun naamastasi huomautellaan? Minä en. Arvomaailmani on erilainen. Ulkonäöstä huomauttelu on vähintäänkin outoa.

Missään vaiheessa en ole sanonut, että tykkään naamani huomauttelusta. Olen itse asiassa todennut, että satunnaisten vastaantulijoiden antamien kommenttien sijaan olisi järkevämpää keskittyä omaan elämään. Siinä olet kyllä oikeassa, että ulkonäöstä huomauttelu voi olla kontekstista ja huomauttelun tavasta riippuen outoa, voi myös olla seksististä/sairasta/normaalia/positiivista.

Siis mikä sun motiivi on, miksi osallistut tähän keskusteluun? Ootko ees nainen..?

Siis mikä sun motiivi on? Räyhäät ja osoitat päättömiä syytöksiä ja vääristelet muiden kommentteja. Miksi osallistut tähän keskusteluun?

Olen ap.

Sinä....?

Keskustelun aloitus vaikutti sen verran asialliselta, että olisi voinut olla ihan mahdollistakin, että kuskin kommentti olisi ollut alentava. Kun lukee tätä meidän välistä keskustelua, niin ap:sta muodostuu kuva tahallisena väärinymmärtäjänä ja mielensäpahoittajana. Henkilönä joka vääristelee toisten sanomisia ja on äärimmäisen piiloaggressiivinen. Paheksuttavaa tietenkin, että asiakaspalvelussa työskentelevät laukovat välillä asiattomuuksia (tapahtui sitten miehille tai naisille), mutta vahvasti näyttää, että tämä keissi oli hutikuti.

Vierailija
104/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hälytys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin itse Suomeen enemmän hymyä, ystävällisyyttä, kohteliaisuutta ja mukavaa asennetta. Sekä miehiltä, että naisilta. Voi tuon kommentin nähdä myös ystävällisenä rohkaisuna. Kauheus on katsojan silmässä.

Kumma juttu että rohkaisua harjoitetaan vain naisia kohtaan. Nämä on niitä syviä sovinistisia rakenteita. Bussikuskilla on mielestään oikeus puuttua naispuolisen kuljetettavan mielialoihin ja kasvojen ilmeisiin, ei miesten.

Syy, minkä takia naiset eivät ole ikinä kuulleet miehille suositeltavan hymyilyä johtuu siitä, että he eivät ole miehiä. Eivät miehetkään ole kuulleet, että jollekin naiselle todettaisiin ”hymyä huuleen”. Se että sinun subjektiiviset kokemukset ihmisistä ovat yksipuoleisia, ei tarkoita, että maailma on yksipuoleinen. Typerää aiheuttaa itsellensä mielipahaa, kun joku sanoo jotain niin viatonta kuin ”hymyä huuleen” tai ei-seksistisessä kontekstissa ”tytöttelee” tai ”pojittelee” nuorempaa kollegaa. Näitä tapahtuu sekä miehille, että naisille. Joitain asioita sanotaan enemmän naisille, joitain enemmän miehille. Kannattaa keskittyä enemmän omaan elämään ja vähemmän satunnaisiin vastaantulijoihin.

Höpöhöpö. Lopeta vähättely ja keskity aiheeseen.

Jos et ole nainen ja/tai et itse ole saanut huomautuksia naamastasi, et osaa samaistua tähän. Kommenttisi ovat turhia.

Ironisesti sinun kommenttisi on vähättelevä ja turha. Olen kommentteja naamastasi saanut, kuten ihmiset joskus voivat saada. Se ei kuitenkaan anna minulle poikkeuksellista mandaattia samaistua tähän. Asia ei ole niin monimutkainen, ettei sitä voisi ymmärtää ilman omakohtaista kokemusta.

Sinä siis tykkäät, kun naamastasi huomautellaan? Minä en. Arvomaailmani on erilainen. Ulkonäöstä huomauttelu on vähintäänkin outoa.

Missään vaiheessa en ole sanonut, että tykkään naamani huomauttelusta. Olen itse asiassa todennut, että satunnaisten vastaantulijoiden antamien kommenttien sijaan olisi järkevämpää keskittyä omaan elämään. Siinä olet kyllä oikeassa, että ulkonäöstä huomauttelu voi olla kontekstista ja huomauttelun tavasta riippuen outoa, voi myös olla seksististä/sairasta/normaalia/positiivista.

Siis mikä sun motiivi on, miksi osallistut tähän keskusteluun? Ootko ees nainen..?

Siis mikä sun motiivi on? Räyhäät ja osoitat päättömiä syytöksiä ja vääristelet muiden kommentteja. Miksi osallistut tähän keskusteluun?

Olen ap.

Sinä....?

Keskustelun aloitus vaikutti sen verran asialliselta, että olisi voinut olla ihan mahdollistakin, että kuskin kommentti olisi ollut alentava. Kun lukee tätä meidän välistä keskustelua, niin ap:sta muodostuu kuva tahallisena väärinymmärtäjänä ja mielensäpahoittajana. Henkilönä joka vääristelee toisten sanomisia ja on äärimmäisen piiloaggressiivinen. Paheksuttavaa tietenkin, että asiakaspalvelussa työskentelevät laukovat välillä asiattomuuksia (tapahtui sitten miehille tai naisille), mutta vahvasti näyttää, että tämä keissi oli hutikuti.

Kerrohan nyt, miksi olet täällä. Et tuo minkäänlaista näkökulmaa. Kettuilet vaan kuin teini.

Vierailija
105/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, millä termillä sitä pitäisi nimittää, ehkä seksismiksikin, mutta se ei ollut ainakaan kohteliaisuutta kuskilta.

Se kuskimieshän oli sitä lajia, jonka mielestä naisten pitäisi aina näyttää hymyileviltä. Kohtasin sellaisoa usein nuorena, ihan tyhjästä saattoi joku mies ilmaantua vihaisena huomauttamaan, että minun pitäisi hymyillä.

Tuollaiset miehet eivät koskaan huomauta miehille, että miesten pitäisi hymyillä. He ainoastaan kokevat oikeudekseen käskeä naisia näyttämään siltä, millaisena sitten ikinä omasta mielestään naisten pitäisi näyttääkään.

Miehillä on joku outo vika että he eivät kestä että nainen ei näytä iloiselta, nainen ei saa näyttää tunteita, pitää vain olla iloinen tai mies menee aivan sekaisin. Erikoista kun ottaa huomioon kuinka paljon kovempi elämä naisilla aina on.

Minullekin on moni mies sanonut että hymyile, hymyile nyt vähän aivan kuin se muutraisi sen mikä olotila minulla on. Yksi törkeimmistä oli kun olimme juuri hetki aiemmin todistaneet mökillä tilannetta jossa ystäväni mies löi häntä avokämmenellä päin naamaa. Odotimme ulkona taksia jotta vien ystävän päivystykseen niin tollo exäni sanoi minulle että hymyile nyt vähän! Eli wtf?

Tälläiset miehet siis ymmärtävät että kun nainen (=äiti?) hymyilee niin kaikki on hyvin eli miehen omaa turvallisuuden tunne horjuu jos nainen ei hymyile.

Oletteko te tällä palstalla tosiaan tätä mieltä? Olen törmännyt samaan väitteeseen lukuisia kertoja, ja ihmettelen mihin tämä oikein perustuu. Millä tavoin tämä käytännössä ilmenee nykysuomessa?

Miesten elinikä on lyhyempi kuin naisilla. He ovat sairaampia kuin naiset, ja kärsivät paljon todennäköisemmin tapaturmaisen tai väkivaltaisen kuoleman. Vangeista yli 90% on miehiä ja kodittomista yli 75%. Miehet syrjäytyvät helpommin, ja he kärsivät todennäköisemmin päihde- ja riippuvuusongelmista ja ovat heikommin koulutettuja.

Millä tavoin siis ilmenee se, että naisilla on aina paljon kovempi elämä? Näkyykö se jossain tilastoissa vai onko kyse pelkästään omasta tuntumasta?

Naisen elämä on täyttä helvettiä, jatkuvaa pelkoa raiskatuksi tai tapetuksi tulemisesta, joutuvat synnyttämään yms.

Vierailija
106/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussikuskilla ei ole mitään syytä käskeä asiallisesti käyttäytyviä matkustajia hymyilemään. Hän ei voi tietää, mitä matkustajalle on sattunut. Ties vaikka hän oli just saanut kuulla sairastavansa parantumatonta syöpää, hänet on irtisanottu, puoliso lähti tai läheinen kuollut, siinä ei juuri hymyilytä.

No mutta kyllähän nyt naisen pitää miehelle jaksaa hymyillä. Ei nyrpeät naiset ole kivoja katsella.

t. Setämies

Teininaiset ovatkin yleensä hymyileviä miehille. Keski-ikäiset kurtut ovat naama norsunvitulla jopa kaupan kassalla.

Teininaiset haluaisivat olla sulle naama norsunvitulla mutta eivät vielä uskalla. Odota 20 vuotta ja kyllä alkaa onnistua.

Teen tästä rikosilmoituksen, olet uhkaava pedof*ili. Kommenttisi on tallennettu.

Nyt taitaa keski-ikäiseltä kurpalta olla pedofiilin määritelmä unohtunut. Teini on jo täysi nainen tisseineen ja perseineen ja kiinnostaa normaalia heteromiestä.

Noniin, tästä saan lisää materiaalia rikosilmoitukseen. Myös 15v on teini, tiedoksi vaan.

Annetaan viranomaisten päättää, oletko pedof*ili vai et. Ok? :)

Vierailija
107/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuolevat nuorempina, sillä heillä on keskimäärin epäterveellisemmät elämäntavat. Jos menet paikalliseen lähiökuppilaan torstai-iltana, suurin osa on miehiä, joiden vaimot on työpäivän jälkeen kotona hoitamassa lapsia ja tekemässä kotitöitä. Päihde-ja riippivuusongelmaisista kaikista huonoimmassa asemassa olevat on päihdeongelmaiset naiset, jotka nistiporukoissa on käytännössä karjaa, jotka kokevat hyväksikäyttöä ja seksuaalista väkivaltaa. Vangeista suurin osa on miehiä, sillä miehet syyllistyvät enemmän rikollisuuteen, ei välttämättä siksi, että heillä olisi lähtökohtaisesti huonompi elämä. Miehet ovat myös väkivaltaisempia ja se väkivaltaisuus koskettaa myös naisia.

Miesten kova elämä on tulosta siitä kun mies ei jaksa yrittää mitään. Naisten kova elämä johtuu paljon pidemmälle yhteiskunnan paineista ja asenteista.

Vierailija
108/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio, keskustelu on tarkoitettu naisille.

En tiedä mitä täällä tapahtuu😂

Vierailija
109/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Setämies

No niin tietenkin, hehän nauravat että onko noin vanhoja miehiäkin olemassa!

Vierailija
110/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikeskustelun perusteella vaikuttaa, että naiset oikein hakemalla hakevat mahdollisuuksia loukkaantua toisten sanomisista. Täälläkin monet ovat välittömästi tuomitsemassa bussikuskin sanomisen seksismiksi. Miksi aina pitää olettaa, että toisella on pahat mielessä. Eikö ensimmäisenä oletuksena voisi olla joku positiivinen tai edes neutraali skenaario? Suurin osa ihmisistä kuitenkin on hyväntahtoisia ja osaavat käyttäytyä. Tähän on edes turha listata mitä kaikkea tuo bussikuskin lausahdus saattoi tarkalleen tarkoittaa. Yksi ihan neutraali/positiivinen skenaario on, että se oli hänenlaistansa huumoria; kun masentuneen näköinen, selkeästi nuorempi henkilö vaihtaa hänen kanssaan pari sanaa, hän pyrkii piristämään tunnelmaa tuollaisella bussikuskin taidoille nerokkaalla lausahduksella. Todellisuudessa emme tiedä keskustelun flow'ta, dynamiikkaa, keskustelun muita puheenvuoroja, muiden henkilöiden mahdollista vaikutusta keskusteluun, osallisten äänenpainoja, kasvojen ilmeitä ja muuta sanatonta viestintää. On täysin mahdotonta sanoa, oliko tuo lausahdus seksistinen tai että oliko kuskin tarkoitus olla seksistinen. Aika monta lausetta voi sanoa sekä seksistisesti, että täysin neutraalisti. 

Seksistisiä asioita voi sanoa, vaikka niiden tarkoituksena ei olisikaan olla seksistinen. 

Vierailija
111/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pienestä sitä seksismiä tuntuu löytyvän. Kohteliaisuus EI OLE seksismiä.

Millä perusteella pidät tuota kohteliaisuutena? 

"Hyvää päivänjatkoa." Se on kohteliaisuutta. "Ja hymyä huuleen", on toivotus vähemmästä norsunv***unaamasta, kohteliaasti esitettynä.

Löysätkää vähän sitä päätä kiristävää pantaa. Huumorintaju on ihan hyvä juttu, jos/kun te opitte sitä ymmärtämään.

Bussikuskin ei ole asiallista kommentoida siitä millainen ilme on kasvoilla. Jos ei hymyilytä, niin ei silloin tarvitse hymyillä.

Vierailija
112/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksismiä? Nuorena kauniina miehenä yöbussiin mennessäni kuski ei suostunut ottamaan rahaa lipusta ja kysyi missä asun, että hänen vuoronsa loppuu kohta. En tietenkään vastannut, vaan ihmettelin ja menin paikalleni. En tästä ilahtunut ja laitoin palautetta hsl:lle. Seuraavan kerran kun satuin saman kuskin kyytiin hän ei päästänyt minua pysäkilläni ulos vaan alkoi huutamaan ohjaamosta että aiotko taas laittaa palautetta?! Onko teistä hyväksyttävää?

Todella asiatonta käytöstä bussikuskilta, toivottavasti laitoit uudestaankin sitä palautetta. Bussikuskilta tuollainen kommentti ei ole todellakaan ok kenellekään.

Vierailija
113/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikeskustelun perusteella vaikuttaa, että naiset oikein hakemalla hakevat mahdollisuuksia loukkaantua toisten sanomisista. Täälläkin monet ovat välittömästi tuomitsemassa bussikuskin sanomisen seksismiksi. Miksi aina pitää olettaa, että toisella on pahat mielessä. Eikö ensimmäisenä oletuksena voisi olla joku positiivinen tai edes neutraali skenaario? Suurin osa ihmisistä kuitenkin on hyväntahtoisia ja osaavat käyttäytyä. Tähän on edes turha listata mitä kaikkea tuo bussikuskin lausahdus saattoi tarkalleen tarkoittaa. Yksi ihan neutraali/positiivinen skenaario on, että se oli hänenlaistansa huumoria; kun masentuneen näköinen, selkeästi nuorempi henkilö vaihtaa hänen kanssaan pari sanaa, hän pyrkii piristämään tunnelmaa tuollaisella bussikuskin taidoille nerokkaalla lausahduksella. Todellisuudessa emme tiedä keskustelun flow'ta, dynamiikkaa, keskustelun muita puheenvuoroja, muiden henkilöiden mahdollista vaikutusta keskusteluun, osallisten äänenpainoja, kasvojen ilmeitä ja muuta sanatonta viestintää. On täysin mahdotonta sanoa, oliko tuo lausahdus seksistinen tai että oliko kuskin tarkoitus olla seksistinen. Aika monta lausetta voi sanoa sekä seksistisesti, että täysin neutraalisti. 

Seksistisiä asioita voi sanoa, vaikka niiden tarkoituksena ei olisikaan olla seksistinen. 

Ja hyvin usein se seksistisin tyyppi on se, joka ei ymmärrä että voit olla seksitinen mulkku, vaikka et tietoisesti tarkoittaisi loukata. 

Vierailija
114/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, miltä tuntui kun järki lähti päästä? 

Vierailija
115/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Setämies

Nyt taitaa keski-ikäiseltä kurpalta olla pedofiilin määritelmä unohtunut. Teini on jo täysi nainen tisseineen ja perseineen ja kiinnostaa normaalia heteromiestä.

Muistelepas sitä ikärajaa. Sitä vanhempein teinien mielestä olet vaan ällöttävä pervo.

Vierailija
116/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Kanssasi samaa mieltä on henkilö, jonka viestiin kommentoit. Oliko tarkoituksesi asettua häntä vastaan?

Vierailija
117/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helpointa on olla tasaisen äreä kaikille ja olla hymyilemättä kenellekään. Helpommalla pääsee. 

Vierailija
118/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpänii kirjoitti:

Kaikkein helpointa on olla tasaisen äreä kaikille ja olla hymyilemättä kenellekään. Helpommalla pääsee. 

Uskopa huviksesi niin tämä tasan pätee nuoren naisen elämässä. Yritäpä olla iloinen ja miehet tulkitsee sen heti niin että naisella on velvollisuus viihdyttää heitä. Vaikka ruveta flirttailemaan sen setämiehen kanssa.

Vierailija
119/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM, kysymys on osoitettu naisille. Aika säälittävää, että pari miestä on eksynyt tänne räksyttämään. Onko teillä kaikki ok? Keskustelu on hämmentävä.

Vierailija
120/137 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mitään siihen verrattuna kun eräs mies tuli juttelemaan minulle (mieheni istui vieressä), odotin esikoistani. Tuli siihen puhumaan porsimisesta. Hyi, miten vastenmielinen sana ja vielä ihmiseen liitettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi