Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piritta Hagman alasti

Vierailija
16.03.2021 |

Mitä mieltä Pirittan nakuilusta? Aihe on tärkeä, mutta mielestäni sitä olisi voinut edistää asiallisemmalla kuvalla. Alastonkuva on mauton tämän asian edistämisessä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007862566.html

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama kuka ei osannut tilata halkoja? Olisi makoillut niiden halkojen seassa.

Vierailija
162/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan Spede avaamaan naisen logiikkaa. Haluat vähentää naisiin kohdistuvaa häirintää. Edistät asiaa ottamalla flirttailevan alastonkuvan nettiin. Kuva häiritsee työpäivää. Alastomuus ei sovi vakaviin asioihin. 

Häiritsee työpäivää? Spede???

Monelta tuntuu menneen ohi tää juttu. Vaikka nainen olisi alasti ja flirttailisi, sitä ei silti saa ahdistella. En itse käy yleisissä sekasaunoissa, mut useampi ystävä on tullut ahdistelluksi niissä.

Ei useimmilla miehillä ole ongelmaa tässä. Alastonta naista voi ihailla kaukaa, eikä ketään tarvitse häiritä. Jos alastomuus triggeröi noin pahasti niin naiskuvassasi on jotain vinksallaan.

Ihmettelen myös, mikä saa ihmisen (todennäköisimmin mies) vihaamaan näin paljon, että häiritsee työpäivää? Mitä väliä, jos joku puolijulkkis on puolialasti, ketä oikeasti kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Katsoin kuvan, eihän tuossa edes näy mitään. Mitä te vouhkaatte taas?

Vierailija
164/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Katsoin kuvan, eihän tuossa edes näy mitään. Mitä te vouhkaatte taas?

Pimppuako haeskelit?

Vierailija
165/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kans tämä ihan ko ois eka ollu kuva ja sitten mietitty, että wau mä sain tämmösen hienon kuvan itestän mutta miten tän kehtais laittaa instaan.... jooo mä keksin, joku hyvä teksti siihen.

Mua saa haluta, eiku ei saa haluta mutta halutkaa vaan (ihan niinkö kaikki katsojat haluaisi) 

....mutta siis mä ny oon vaan tällanen hyvin säilyny muijja.

Millonkahan riinikseltä tulee samaa settii

Vierailija
166/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan haluu mua :D okei, ei käyny mielessä

Vierailija
167/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kukalie (en vaivaudu googlaamaan), mutta asiayhteyttä en ymmärrä.

Vierailija
168/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kaunis nainen ja kaunis kuva.

Jopa niin kaunis että MAMMAn päästä kiukkuhöyry nousee.

Katelliset ulisee......

Vierailija
169/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää!! En jaksanut lukea tekstiä.

Vierailija
170/190 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mitä muuta edistää kuin omaa näkyvyyttään. Minusta typerä ja huomionhakuinen kuva. Jotkut asiat voi pitää pienemmässä piirissä. Ei fiksua. Provosoi vain naiset objektiksi, joita noissa piireissä varmaan naisia pidetään.

Kuvan mauttomuus ja huomiohakuisuus tärkeällä asialla ei mennyt tällä kertaa maaliin. 

Vierailija
171/190 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kans tämä ihan ko ois eka ollu kuva ja sitten mietitty, että wau mä sain tämmösen hienon kuvan itestän mutta miten tän kehtais laittaa instaan.... jooo mä keksin, joku hyvä teksti siihen.

Mua saa haluta, eiku ei saa haluta mutta halutkaa vaan (ihan niinkö kaikki katsojat haluaisi) 

Juuri tuli sama mieleen. Puhelimen ”parhaat” kansiossa läjä kuvia itsestä joita kädet syyhyten halutaan käyttää. Sitten laitetaan mikä vaan sillä hetkellä sattuu olemaan pinnalla- tyyppinen puheenaihe, ja keksitään puuta heinää lause. Ja voimaannutaan. Oma kuva kuitenkin pääosassa, ei sanoma millään tavalla. Keski-ikäisyys ja kriisit painaa pahasti päälle.

Vierailija
172/190 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuli sama mieleen. Puhelimen ”parhaat” kansiossa läjä kuvia itsestä joita kädet syyhyten halutaan käyttää. Sitten laitetaan mikä vaan sillä hetkellä sattuu olemaan pinnalla- tyyppinen puheenaihe, ja keksitään puuta heinää lause. Ja voimaannutaan. Oma kuva kuitenkin pääosassa, ei sanoma millään tavalla. Keski-ikäisyys ja kriisit painaa pahasti päälle.

Ehkä. Erikoista kaksi lisättyä mallikuvaa. Tapa kerätä sponsoreita ja klikkejä.

Vierailija
173/190 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
174/190 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää sama joskus pistänyt miehensä pelipaidan johonkin päivitykseen, joku onnittelu Suomen joukkueelle tai jotain?

Vierailija
175/190 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkistyrkky ja huomiohoro

Vierailija
176/190 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on oltava tarkkana someviestinnän suhteen tai käy kuten tässä eli varsinainen viesti hukkuu sivuseikasta käytävän keskustelun alle. Täysin musta ruutu, kuvan tilalla, olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto varsinaisen viestin tehostajana.

Samaa mieltä. Myös pakolliset mainoskuvat olis voinu jättää pois tosta lehteen myydystä jutusta.

Vierailija
177/190 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi mikä kroppa!

Vierailija
178/190 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä voimaantujia. Nykypäivänä feminismiäkin käytetään tekosyynä itsensä paljasteluun. 

Juuri sitä, eikä kukaan kehtaa kritisoida tuota paljastelua voimaantumiskeinona koska sitten olet ahdasmielinen slutsheimaaja joka haluaa rajoittaa naisia. 🙄

Pirittan kuva on irvokas esimerkki siitä kuinka omanapaista suunnilleen kaikki someaktivismi on. Minäminäminä, mulle huomioo ja tykkäyksiä siitä että oon niin oikeamielinen. Minusta tuo tämän aiheen ympärille rakennettu "aktivismi" ylipäätään (muidenkin postauksissa) oli vielä vastakkainasettelua rakentavaa ja hyvin keinotekoista. Jos tulisin tapetuksi, haluaisinko ihmisten hyväksikäyttävän asiaa narsistiseen huomionhakuun, hyvesignalointiin ja sometykkäysten keräämiseen? En.

Vierailija
179/190 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin teki sitten itsestään halvan.

Vierailija
180/190 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kaunis nainen ja kaunis kuva.

Jopa niin kaunis että MAMMAn päästä kiukkuhöyry nousee.

Katelliset ulisee......

Niin, maailmamme on nyt sellainen,että naisen tärkein ominaisuus on seksikkyys. Nuoret naiset nauttii seksuaalisesta vallastaan ja paljastavasta pukeutumisesta aikansa ja siinä nelissäkymmenissä huomaavat, että nuoruus ja miehiä kiinnostava nuori seksikkyys on mennyttä. Sitten tulee masis, ku kaikki munat on olleet samassa korissa eikä mitään sisäistä elämää tai persoonaa ole kehitettty.

Luulen, että mailmassa on kuitenkin myös miehiä, joita kiinnostaa naisensa persoonallisuus ja ajatusmaailma yhtä lailla kuin seksikkyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi