Piritta Hagman alasti
Mitä mieltä Pirittan nakuilusta? Aihe on tärkeä, mutta mielestäni sitä olisi voinut edistää asiallisemmalla kuvalla. Alastonkuva on mauton tämän asian edistämisessä.
Kommentit (190)
Miksi alasti? Jättäkää miehet jo rauhaan visuaaliselta seksi-impulsseilta tuntemattomien naisten taholta. Mitä jos miehet tekisi myös näin ja lehdet ja bussipysäkit olisivat täynnä miehiä speedoissa. En haluaisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa...haluaa vaan esitellä vartaloaan, onhan se toki esittelykunnossakin.
Mutta niin läpinäkyvää ja teennäistä.
Samaa mietin. Lisätty varmuuden vuoksi kaksi mainoskuvaa.
Nyt tarvitaan Spede avaamaan naisen logiikkaa. Haluat vähentää naisiin kohdistuvaa häirintää. Edistät asiaa ottamalla flirttailevan alastonkuvan nettiin. Kuva häiritsee työpäivää. Alastomuus ei sovi vakaviin asioihin.
Ei mua haittaa tällaiset kuvat. Naisille tiedoksi, että miehet kyllä näkevät vaatteiden läpi ja siksi ne ei jätä meitä rauhaan, vaikka olisi vaatteet päällä.
Alastomuutta kyllä löytyy netistä, mutta kun nainen postaa alastonkuvan itsestään, sitä paheksutaan.
Aivan tarpeeton.
Ihan turha niin sanottu julkkis😡
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvitaan Spede avaamaan naisen logiikkaa. Haluat vähentää naisiin kohdistuvaa häirintää. Edistät asiaa ottamalla flirttailevan alastonkuvan nettiin. Kuva häiritsee työpäivää. Alastomuus ei sovi vakaviin asioihin.
Häiritsee työpäivää? Spede???
Monelta tuntuu menneen ohi tää juttu. Vaikka nainen olisi alasti ja flirttailisi, sitä ei silti saa ahdistella. En itse käy yleisissä sekasaunoissa, mut useampi ystävä on tullut ahdistelluksi niissä.
Ei useimmilla miehillä ole ongelmaa tässä. Alastonta naista voi ihailla kaukaa, eikä ketään tarvitse häiritä. Jos alastomuus triggeröi noin pahasti niin naiskuvassasi on jotain vinksallaan.
Ei aukene kyllä minulle miten tämä kuva lakanoissa pyörivästä naisesta edesauttaa naisiin kohdistuvan väkivallan vähenemistä?
Oliko Niklaksella itkuntuhruiset silmät?
Kaukana fiksusta tai älykkäästä naisesta.Mediauskovainen ja hallitusten puolustelija, saattaa ne sinisilmät aueta joku päivä. Moni kakku päältä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Etsii uutta miestä.
Tahtoo kanssa osalliseksi. Soitto iltapäivälehtiin vai riittääkö somejako?
Vierailija kirjoitti:
Ei aukene kyllä minulle miten tämä kuva lakanoissa pyörivästä naisesta edesauttaa naisiin kohdistuvan väkivallan vähenemistä?
Ei mitään särmää akassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin läpinäkyvää ja teennäistä.Etsii uutta miestä.
Ei taida mun kaukalopallotausta riittää, vaikka maalitykki olinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tyypillisen AV-mamman vartalon voittaa mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa tällaiset kuvat. Naisille tiedoksi, että miehet kyllä näkevät vaatteiden läpi ja siksi ne ei jätä meitä rauhaan, vaikka olisi vaatteet päällä.
Alastomuutta kyllä löytyy netistä, mutta kun nainen postaa alastonkuvan itsestään, sitä paheksutaan.
Minuakaan ei haittaa mitkään tällaiset "sensuellit" puolialastonkuvat ja voisin itsekin sellaisessa esiintyä vaikka julkisesti. Mutta en minkään tragedian yhteydessä, vaan ihan muuten vain. Jotenkin mauttomia nämä "tärkeän asian vuoksi" riisuuntumiset.
Toihan on ihan typerää ja mautonta, ketä hän nyt on vailla kun täytyy alastonkuva laittaa näytille.
Meniskö Mannisen vaimon puolustus paremmin perille, jos Rita kierisi alasti lakanoissa?
Miksi nää on aina instassa missä ei niiku voi näkyy mitää AS olisi paljon parempi .
Huomiota tuolla vain haetaan. ”Aihe” on keksitty täytteeksi.