Mille sivustolle luon deittiprofiilin
Kokeneet deitti- sovellusten käyttäjät. Olen elämäni ensimmäistä kertaa luomassa deittiprofiilia. Mitä sivustoja suosittelen?
Olen 47 v äiti ja leski. Töissä käyvä, akateeminen koulutus (en edellytä kumppanilta). Etsin vapaata, luotettavaa vakikumppania yhteiseen tekemiseen ja harrastamiseen. En ole kiinnostunut varatuista, pikapanoista tms seikkailuhenkisestä menosta.
Eli mikä sivusto voisi olla hyvä?
Kommentit (5)
Olen vähän vastaava, en ole löytänyt vielä sellaista deittisivustoa. Suurin osa miehistä vaikuttaa etsivän netistä ensisijaisesti seksiseuraa. Minulle seksi kuuluu parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun alat deittailla, kouluta itseäsi deittisivustoilla useinmiten esiintyvistä peroonallisuushäiriöistä ja mielenterveysongelmista. Näin opit nopeasti tunnistamaan koska toisella on muuta mielessä kuin ihmissuhde. Muuten vietät loppuelämäsi rustaillen lähestymiskieltoja ja istut terapiassa traumoista. Sinun ikäluokkasi miehet on etsimässä omaishoitajaa ja elättäjää. Hyvin harva on liikkeellä aidosti hyvin ajatuksin.
Komppaan tätä, mutta tuohon tunnistamiseen on kyllä vaikea kouluttautua. Ovat kyllä niin taitavia saamaan naisen ansaan, ja sitten onkin liian myöhäistä.
T. Saman kokenut nainen 50+
Kyllä menee pohja pois treffailulta kun miehet ehdottavat "hauskan pitoa" siihen saakka kun löydät sen vakavamman suhteen. Ihan kertakäyttö kamaa on ihmiset nykyään. Aika nopeasti poistin profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun alat deittailla, kouluta itseäsi deittisivustoilla useinmiten esiintyvistä peroonallisuushäiriöistä ja mielenterveysongelmista. Näin opit nopeasti tunnistamaan koska toisella on muuta mielessä kuin ihmissuhde. Muuten vietät loppuelämäsi rustaillen lähestymiskieltoja ja istut terapiassa traumoista. Sinun ikäluokkasi miehet on etsimässä omaishoitajaa ja elättäjää. Hyvin harva on liikkeellä aidosti hyvin ajatuksin.
Komppaan tätä, mutta tuohon tunnistamiseen on kyllä vaikea kouluttautua. Ovat kyllä niin taitavia saamaan naisen ansaan, ja sitten onkin liian myöhäistä.
T. Saman kokenut nainen 50+
Itsensä kannattaa tuntea hyvin niin ei haksahda kun joku muu yrittää muuttaa tarinaasi.