Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa mennä sairasloman jälkeen töihin, kun työkaverit vähätelleet sairasloman syytä

Vierailija
16.03.2021 |

Loukkasin töissä käteni ja sain tikkejä ja sairaslomaa viikon. Kuulemani mukaan joka päivä on ilkuttu sairaslomani syytä ja mietitty todellista syytä olla pois, esimerkiksi kuviteltu alkoholismi. Kohta pitäisi lähteä ja ahdistaa valtavasti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahoinvoivalta työyhteisöltä. Voisiko esimieheltä saada apua?

Vierailija
2/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse niiden yläpuolelle älä siis välitä niistä.

Älä ainakaan ala selitellä ja puolustella itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit sitten kertoa miten kävi ja voivat työkaverit sitten olla noloina hiljaa. Vai onko sinulla ollut aiemmin tapana huijata sairauslomista?

Vierailija
4/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niitten olla ja pää pystyssä sinne vaan!

Niillä käy kateeksi kun sait olla viikon poissa!

kuka sulle kertoi,joku työkaveri? Oletko varma ettei se ole hänen oma ajatuksensa?

Jos ne vielä vitt*ilee,ota yhteyttä esimieheen ja pyydä palaveria.

Vierailija
5/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ahdistavalta työpaikalta. Kannattaa vaan pokkana palata töihin eikä alistua pahansuopien irvailuille. Jos on tarvittu tikkejä, niin niiden täytyy pysyä kuitenkin puhtaana ja repeämättä joten sairasloma on ollut aivan tarpeellinen. Kannattaa miettiä etukäteen pari nasevaa vastausta vinoilijoille.

Vierailija
6/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit näkivät tapaturman ja esimies oli antamassa ensiapua kaverina, haava tuli oikeaan käteen niin oli hankala yksin puhdistaa ja sitoa. Esimies on kuulemma kuullut jupinat.

Ap

Vierailija
7/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa kiusata kirjoitti:

kuka sulle kertoi,joku työkaveri? Oletko varma ettei se ole hänen oma ajatuksensa?

Onko oikeasti ihmisiä, jotka ovat kateellisia siitä, että toinen on viikon SAIRAANA?

Vierailija
8/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistais mennä tuollaiseen työyhteosöön ilman sairaslomiakin.

Vierailija
9/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit näkivät tapaturman ja esimies oli antamassa ensiapua kaverina, haava tuli oikeaan käteen niin oli hankala yksin puhdistaa ja sitoa. Esimies on kuulemma kuullut jupinat.

Ap

Esimies ei saa sinulle kertoa mistään jupinoista, vaan puuttua niihin jupinoihin siellä työpaikalla.

Vierailija
10/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä työkavereita.

Olen pahoillani.

Minä avaisin suuni ja sanoisin heille, että olen ollut pois töissä tapahtuneen tapaturman vuoksi, jonka te kaikki näitte. Käteni voi jo paremmin, joten sairausloman jälkeen palasin töihin. 

Mitä teille kuuluu?

Vierailija
11/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuinka ahdistavaa. Työkaverisi ovat ilkeitä 😰

Vierailija
12/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja toi on ihan kamalaa. Itse tein niin että, keskityin vaan omiin töihini enkä puhunut omista asioista yhtään mitään. Puhuin myös esimiehen kanssa, joka puhui sitten näitten muutaman ilkeämielisen työkaverin kanssa. Nykyään minulle on aivan sama mitä työkaverit seläntakana puhuvat.

Vierailija
13/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löin kesällä kirveellä peukaloon. Kirves meni kynnen ja sormen läpi, mutta ei rikkonut luita eikä siitä sormen päästä mitään irronnut, tuli vain sellainen sormen läpi menevä leikkausjälki. Sain saikkua kokonaista kaksi päivää o_O

Vierailija
14/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit sitten kertoa miten kävi ja voivat työkaverit sitten olla noloina hiljaa. Vai onko sinulla ollut aiemmin tapana huijata sairauslomista?

Just näitä ilmapiirin myrkyttäjiä.

Vierailija
15/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löin kesällä kirveellä peukaloon. Kirves meni kynnen ja sormen läpi, mutta ei rikkonut luita eikä siitä sormen päästä mitään irronnut, tuli vain sellainen sormen läpi menevä leikkausjälki. Sain saikkua kokonaista kaksi päivää o_O

Lääkäreissä on eroa. Toivottavasti kätesi toipui.

Teen psyykkisesti erittäin rankkaa työtä ja meillä saa olla kolme päivää pois omalla ilmoituksella ja poissaoloja on valtavasti. Ymmärrän, etteivät kaikki jaksa olla huudon, kiroilun ja iljettävien ihmisten huudon kohteena, mutta jatkuvia poissaoloja kummastelen. 

Koomista oli, että työpaikkalääkärin mielestä meillä on vähän poissaoloja. Suomennos: hän ei saa tietoonsa sairauslomia tai "sairauslomia", joita ilmoitetaan esimiehille.

Vierailija
16/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei saa kiusata kirjoitti:

Onko oikeasti ihmisiä, jotka ovat kateellisia siitä, että toinen on viikon SAIRAANA?

On, ja paljon..mutta he itse olisivat kyllä olleet töissä "pikkuvaivoissa" koska heillä on "työmoraali".

Vierailija
17/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä työkaverit itse koskaan sairaslomalla vai tulevatko sairaana töihin tartuttamaan muutkin?

Vierailija
18/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ihmettelivät miten käden haavasta saa viikon saikkua. Eivät tienneet tikeistä?

Vierailija
19/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedät tämän minkä takia? Olet soitellut joka päivä töihin ja kysynyt, että ilkutaanko siellä?

Vierailija
20/31 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä työkaverit itse koskaan sairaslomalla vai tulevatko sairaana töihin tartuttamaan muutkin?

Korona-aikana ei varmasti tulla, mutta perus on se 3 päivää saikkua kovastakin flunssasta ja sinne töihin sitten pitää mennä puolikuntoisena räkimään.