Mies, mitä ajattelit nuoruudessasi sillä hetkellä kun sormesi ensi kerran plumsahti sisälle märkään pimpsukkaan?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme tyttöystävän kotona kahdestaan. Sohvalla sylikkäin makoillen katselimme telkkaria. Silittelin sieltätäältä. Jossain vaiheessa silittely siirtyi navan seudulta hiljaa alemmas mekon päälle häpykummulle. Tyttö vähän värähti ja hengitys muuttui raskaaksi. Hetken kuluttua siirsin käden reidelle silitellen. Kun tyttö tuntui tykkäävän niin siirsin lyhyttä kesämekkoa syrjään. Käsi osui pikkareille. Ne oli kosteat. Silittelin hetken päältä. Sitten pikkareiden yläpuolelta, kunnes käsi sujahti pikkareiden sisälle. Jatkan silittelyä ja tyttö voihkii hiljaa kunnes keskisormi ohjautuu kuin itsestään kololle ja sujahtaa sisään. Ajattelin että tuntuupa liukkaalta ja lämpöiseltä ja pehmeältä. Tyttö voihki kovempaa. Työnsin lisäksi nimettömän sormen sisälle ja hiljallleen vähän nostin tahtia. Voihkinta alkoi muuttumaan melkein kiljumiseksi. Tunsin kuinka pillu supisteli sormien ympärillä. Hetken kuluttua mietin että oliko se nyt se orgasmi ja tykkäskö tyttö. Sitten tyttö havahtui mun sortseissa olevaan kivikovaan pullotukseen. Silitteli päältä. Työnsi käden sortseihin, otti kulliista kii ja alkoi hiljaa masturboimaan. Siirsi sitten housut posis tieltä. Ei mennyt kauaa kun sain orgasmin. Spermat lensi tytön hiuksille.
Suudeltiin. Makoilimme. Huilailtiin. Mulla alkoi taas seisomaan. Tyttö pyysi rakastelemaan. Tein työtä käskettyä. Unohtui kortsu, laukesin sisälle. Sitten kuului kuinka auto ajoi pihaan. Äkkiä vaatteet päälle. Ulko-ovi jo rapisee. Keksin että jatketaan hämäykseksi kiihkeää suutelua. Tytön äiti huikkaa olkkarin ovelta, että jaahas, nuoret koittakaas vähän malttaa... Seksi, sperma tuoksui ilmassa. Piti piilotella tytön sperman tahraamia hiuksia en tiedä onnistuimmeko.
Onneksi ei tullut tyttö raskaaksi. Tytön äiti olioi jo kysellyt että ette kai ole jo seksiä harrastanut. Ostettiin äkkiä molemmat paketilliset kortsuja. Niiden loputtua olikin ehkäisymenetelmänä jo pillerit. Loppukesä naitiin aina kun aika ja paikka oli otollinen, välillä sisällä usein ulkona... Sinä kesänä oppi seksin salat.
En löytänyt hölyn pölystä vastausta esitettyyn kysykseen.
Kyllä se siellä oli! ”Ajattelin että tuntuupa liukkaalta ja lämpöiseltä ja pehmeältä.” Eli tartte vaatia rahoja takaisin.
Kahdeksan sanan vääntö vaatii tuollaisen bullshitin ympärilleen??
Vaikka ensimmäisestä kerrasta on aikaa, muista sen vieläkin hyvin. Hän oli yökylässä luonani. Olimme kumpikin ujoja ja kiimaisia, mutta emme rohjenneet illalla tehdä mitään, pientä halailua lukuunottamatta. Nukuimme erillämme. Aamulla hän kysyi saako hän kömpiä viereeni saman peiton alle.
Siinä me olimme ihan vierekkäin saman peiton alla. Minulla oli jo koko illan seisonut kivikovana ja yritin peiton alla peitellä erektiotani. Vähitellen molempien himo työnsi ujoutta hieman syrjään. Hyväilin pitkää hänen vatsaa. Pian hän sanoi, että otetaan molemmat kaikki vaatteet pois ja ollaan alasti peiton alla.
Muistan vieläkin, kuinka hän värähti, kun käteni siirtyi vatsan päältä hitaasta alaspäin. Hänen pehmeä ja jotenkin kostea karvakolmio tuntui taitaalliselta. Käsi lepäsi pitkään häpykummun päällä. Me molemmat tiesimme, että se minne se oli matkalla. Kun hipaisin sormin sisäreisiä, tunsin niiden olevan ihan kostean liman peitossa. Sitä tietysti valui pimpistä reisille saakka. Olen neitsyenä yllättynyt siitä, kuinka liukkaaksi pimppi tulee kiihoittuessaan.
Luulin jo hetken aikaa, että hän on pissannut housuun tms. Käteni olivat nekin ihan siinä ihanassa nektarissa. Hän huomasi ihmettelyni ja sanoi, että hän on hyvin kostea sitä varten, että minä voin työntyä kokonaan hänen sisäänsä. Että pimpin lima tekee peniksen sisääntyöntymisen ja sen työnnöt emättimessä mahdolliseksi. Minä olin neitsyt, hän oli jo kokeneempi.
Eli sanoisin, että liukkaus, lämpö ja pehmeät karvat jäivät mieleen. :) Ihana kokemus.
M
Niin, muistan sen tunteen kun sormi kostui ja tyttö värähti. Samalla kaksi tuli käteni päälle ohjaten sen oikealle reitille. Tuntui kuin sormiani imutettaisiin, siltten hänen jalkansa alkoi tärisemään ,painaen kättäni voimakkaasti reisiensä väliin tunsin sormiani puristavan tunteen. Tuntui kuin hän olisi pissannut kädelleni ,mutta näin jälkikäteen ymmärsin hänen saaneen orgasmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme tyttöystävän kotona kahdestaan. Sohvalla sylikkäin makoillen katselimme telkkaria. Silittelin sieltätäältä. Jossain vaiheessa silittely siirtyi navan seudulta hiljaa alemmas mekon päälle häpykummulle. Tyttö vähän värähti ja hengitys muuttui raskaaksi. Hetken kuluttua siirsin käden reidelle silitellen. Kun tyttö tuntui tykkäävän niin siirsin lyhyttä kesämekkoa syrjään. Käsi osui pikkareille. Ne oli kosteat. Silittelin hetken päältä. Sitten pikkareiden yläpuolelta, kunnes käsi sujahti pikkareiden sisälle. Jatkan silittelyä ja tyttö voihkii hiljaa kunnes keskisormi ohjautuu kuin itsestään kololle ja sujahtaa sisään. Ajattelin että tuntuupa liukkaalta ja lämpöiseltä ja pehmeältä. Tyttö voihki kovempaa. Työnsin lisäksi nimettömän sormen sisälle ja hiljallleen vähän nostin tahtia. Voihkinta alkoi muuttumaan melkein kiljumiseksi. Tunsin kuinka pillu supisteli sormien ympärillä. Hetken kuluttua mietin että oliko se nyt se orgasmi ja tykkäskö tyttö. Sitten tyttö havahtui mun sortseissa olevaan kivikovaan pullotukseen. Silitteli päältä. Työnsi käden sortseihin, otti kulliista kii ja alkoi hiljaa masturboimaan. Siirsi sitten housut posis tieltä. Ei mennyt kauaa kun sain orgasmin. Spermat lensi tytön hiuksille.
Suudeltiin. Makoilimme. Huilailtiin. Mulla alkoi taas seisomaan. Tyttö pyysi rakastelemaan. Tein työtä käskettyä. Unohtui kortsu, laukesin sisälle. Sitten kuului kuinka auto ajoi pihaan. Äkkiä vaatteet päälle. Ulko-ovi jo rapisee. Keksin että jatketaan hämäykseksi kiihkeää suutelua. Tytön äiti huikkaa olkkarin ovelta, että jaahas, nuoret koittakaas vähän malttaa... Seksi, sperma tuoksui ilmassa. Piti piilotella tytön sperman tahraamia hiuksia en tiedä onnistuimmeko.
Onneksi ei tullut tyttö raskaaksi. Tytön äiti olioi jo kysellyt että ette kai ole jo seksiä harrastanut. Ostettiin äkkiä molemmat paketilliset kortsuja. Niiden loputtua olikin ehkäisymenetelmänä jo pillerit. Loppukesä naitiin aina kun aika ja paikka oli otollinen, välillä sisällä usein ulkona... Sinä kesänä oppi seksin salat.
En löytänyt hölyn pölystä vastausta esitettyyn kysykseen.
Lääkkeet...
Tulevan vaimoni kanssa se oli upeaa.
Olimme tavanneet "viattomasti" 5 kertaa, vain varovasti suudellen.
Sen jälkeen päädyimme opiskelijaboksiini illanvieton jälkeen tiiviisiin tunnelmiin. Olimme halailleet, suudelleet ja hyväilleet sohvalla, ja lopulta olimme sängylläni, päiväpeiton päällä. Olin kuljettanut käsiäni hänen paitansa alla, tunnustelin varovasti rintoja. Hänen nänninsä olivat kivikovat. Hän oli aivan kuuma, huohotti ja puristeli käsiäni ja takapuoltani.
Lupasin pitää omat housuni jalassa, kun kaappasin hänet alleni. Sen jälkeen nostin hänen paitaansa, suutelin ja suorastaan ahmin hänen kehoaan. Avasin hänen farkkujensa napin ja hitaasti vetoketjun. Hän huohotti koko ajan. Sitten kohtasin hänen läpimärät pikkuhousunsa, joiden päältä hyväilin varovasti häntä. Lopulta en voinut mitään, vaan vedin hänen farkkunsa pois ja sen jälkeen varovasti hänen pikkarinsa. Hän tuntui lämpimältä, kuin kuumeiselta. Hän avasi haaransa hitaasti ja varovasti, kun suutelin hänen reisiään. Lopulta sormin ja kielen avulla tutustuin häneen. Se tuntui todella upealta. Hän oli jännittynyt kuin viulunkieli, mutta kun varovasti levitin hänen häpyhuuliaan auki ja käsittelin hitaasti hänen paisunutta klitoristaan, ei kestänyt kuin pienen hetken, kun hän selkä kaarella, huudahdellen ja henkeä haukkoen sai ensimmäisen orgasmin kanssani.
Pidin koko yön omat housut jalassa, vaikka se oli vaikeaa. Vasta seuraavalla tapaamisellamme olimme yhdynnässä, mutta se on toinen - vielä upeampi - kokemus ja tarina.
Ajattelin, että tässäkö tämä nyt sitten oli?
Tästä olin toivonut ja unelmoinut, nainen kosteana ja kiihottuneena edessäni, minä hänen reisiensä välissä hyväilemässä varovasti ja kömpelösti.
Samaan aikaan oma kikkeli oli kauhusta pehmeä ja pieni kuin katkarapu. Kun en tehnyt elettäkään ottaakseni omia housujani pois, käski nainen itkunsekaisella äänellä minua lopettamaan ja lähtemään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulmaa onkin tullut runsaasti, mutta mitä kokemuksia arvon ladyillä on näistä tilanteista? Kotona olen kysellyt mutta enpä ole saanut vastausta. Syynä tuskin on kokemusten puute...
Ensimmäinen sormetus ja kaikki se käsipeli mitä ensimmäisen poikakaverin kanssa teininä tuli touhuiltua, oli taivaallista. Vielä nytkin 20 v. myöhemmin kaipaan sitä samaa tunnetta ja harmittaa kun aikuisia miehiä ei tunnu sormetus juurikaan kiinnostavan, vaikka se olisi mitä kiihottavinta esileikkiä ja myös tuntuu ihanalta yhdynnän jälkeen/välillä vaihteluna. Myös vaatteiden ja erityisesti pikkuhousujen päältä. Joka kerta kun aikuisen miehen iso sormi uppoaa sisälleni märkään ja lämpimään, tunnen eläväni. Ah! Siinä on vaan niin miehen käsittelyssä, kirjaimellisesti. ♥
Tanssipaikan sivupenkillä -80 luvun alussa. Jonkinlainen muistikuva olisi, että se tuntui pehmeältä ja märältä. Suudeltiin ja hierottiin toisiamme varmaan tunti. Seurustelun jatkuessa päästiin sitten tositoimiinkin.
Sinkku liian pitkään... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulmaa onkin tullut runsaasti, mutta mitä kokemuksia arvon ladyillä on näistä tilanteista? Kotona olen kysellyt mutta enpä ole saanut vastausta. Syynä tuskin on kokemusten puute...
Ensimmäinen sormetus ja kaikki se käsipeli mitä ensimmäisen poikakaverin kanssa teininä tuli touhuiltua, oli taivaallista. Vielä nytkin 20 v. myöhemmin kaipaan sitä samaa tunnetta ja harmittaa kun aikuisia miehiä ei tunnu sormetus juurikaan kiinnostavan, vaikka se olisi mitä kiihottavinta esileikkiä ja myös tuntuu ihanalta yhdynnän jälkeen/välillä vaihteluna. Myös vaatteiden ja erityisesti pikkuhousujen päältä. Joka kerta kun aikuisen miehen iso sormi uppoaa sisälleni märkään ja lämpimään, tunnen eläväni. Ah! Siinä on vaan niin miehen käsittelyssä, kirjaimellisesti. ♥
Itse tykkään huolellisesta käsipelistä. On kiihottavaa nähdä, kun nainen kiemurtelee, tärisee ja huohottaa. Teen joskus niin, että olemme kyljittäin, olen siis selkäpuolella lusikka-asennossa. Toinen käteni menee vyötärön alta pimpsalle ja toinen käsi pepun suunnasta pimpsalle. Eli kahdella kädellä yhtä aikaa. Toisella hieron klitorista ja toisella sormetan sisään. Lopulta käy aina niin, että kumppani ei enää kestä, vaan hyppää väkisin päälleni ratsastamaan.
Pikkuserkun kanssa leikittiin selkään piirtämistä. Jossain vaiheessa rohkaistuin piirtelemään sormella hänen reisiä pitkin ja niiden sisäpintoja. Välillä kiersin pepunkautta pakaroita pitkin ja takaisin reisien väliin.
En ollut varma, antaako hän koskea pimpukkaansa, mutta siirsin kosketusta varovasti haaroväliin pikkareiden suuntaan. Raotin housuista hieman tilaa sormelle eikä hän vastustellut. Makasi mahallaan silmät kiinni. Kun siirsin sormeani pitkin hänen pimpiään, niin kosteus yllätti minut. Ilmeisesti hyväilyni oli tosiaan kiihoittanut häntä. Pimppi oli kuuma ja kostea. Maistoin sormeani ja se oli eka kerta, kun sain kokea tytön pimpin maun ja tuoksun. Henkeäni salpasi.
Muistaakseni seuraavana iltana siellä teltassa ukaltauduin jo suullani maistelemaan hänen herkkujaan. Hän oli ensimmäinen tyttö, joka koskettelin piliäni ja sai myös suullaan orkun aikaisiksi.
Oli ne ihania nuoruusaikoja. Mahtaakohan hän koskaan muistella niitä kesäiltoja ja öitä siellä teltassa?
Sinkku liian pitkään... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei hiero ja sormeta? Luulin, että kaikki tekee niin seksiä aloittaessa. Millä muulla tietää milloin pillu alkaa herätä ja kiihhoittua?? Eihän sinne suinpäin voi sormia työntää??
Meillä seksi alkaa yleensä aina niin, että makaan vaimon kyljellä, vaimo sellään. Siinä halaillaan ja laitan käden vaimon pikkareiden päälle, jos on, jos ei niin pillun päälle. Hieron silmoilla pienellä paineella klitorista ja isommalla paineella häpyhuulia molemmin puolin. Vähitellen testailen pillun kosteutta varovasti. Siinä vaiheessa kun pillu alkaa kostumaan alkaa vaimo yleensä puristelmaan jo heränneen kaluni tyveä ja pusseja. Näin edeteentään ja kun pillu on tarpeeksi hereillä työnnän sormeni vähän matkaa pilluun. Aina se tuntuu samalta kuin ekalla kerralla. Muistot valtaa mielen. Siinä vaiheessa yleensä menen alemmas ja alan nuolemaan pillua ja klitorista. Puristelen reisistä ja hieron voimakkaasti pillun ympärystä. Kun kiihkoa tullut pilluun lisää laitan ensin yhden sormen pilluun ja sormetan sillä. Useimmin laitan toisen sormen sisälle vasta kun orgasmi alkaa olemaan lähellä tuloa. Toisinaan nopeammin jos pillu kaipaa kovempaa käsittelyä, toisinaan taas tyydyn yhteen sormeen jos arempi.
Noin se menee käytönnössä aina, pillun herättelyyn ja kiiman nostoon. Nykyisin orgasmiin asti. Sen jälkeen aletaan vasta naimaan.
Ensimmäinen kerta kun sormella sai koittaa oli myös ensimmäinen kerta kun paljas pippeli sinne työntyi.
Tyttö ohjasi mun käden peiton alla jalkoväliinsä ja ensimmäinen asia jota muistan oli kuinka kuuma ja märkä se oli. Aivan läpimärkä. Se hämmästytti kun en silloin vielä ymmärtänyt että sen pitäisi sellainen ollakin.
Se oli vaivalloista, hikistä ja kaukana siitä jota oli kuvitellut. Se märkyys itse asiassa jopa haittasi kun ei ollut sellaista kunnollista puristavaa tuntua. Samoin sieltä lipsahti helposti ulos.
Koko asia oli kuitenkin täysi yllätys. Kyllä se rytmi siitä löytyi ja rentoutuminen sen verran että tyttö sai siemenet sisäänsä.
Kyllä se siellä oli! ”Ajattelin että tuntuupa liukkaalta ja lämpöiseltä ja pehmeältä.” Eli tartte vaatia rahoja takaisin.