Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko AstraZenecan ottamista?

Vierailija
15.03.2021 |

Itse olen vähän kahden vaiheilla. Toisaalta rokote on antanut turvallisuuden tunnetta ja vähentänyt stressiä koronan suhteen, mutta toisaalta viime aikaiset uutiset rokotteesta ovat tuoneen stressin takaisin. En ole vielä varma tulenko ottamaan tehosteannosta ollenkaan. Muita?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla pitempi trippi!

Vierailija
82/90 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa rokotteen aamulla. Piti mennä jo viime viikolla, mutta silloin oli asuinmaassa rokotukset paussilla. Ei kaduta. Ja muutaman minuutin välein rokotettiin tyyppejä, vaikka tämän palstan mukaan sitä ei kukaan suostu enää ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
84/90 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 82.

Missä asut?

Vierailija
85/90 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä 82.

Missä asut?

Saksassa

Vierailija
86/90 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO on rikollinen järjestö

Vierailija
87/90 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En,  miksi katuisin.

Onneksi en saanut mitään oireita rokotteesta, mutta kakkospiikistä niitä voi tulla pahemanakin.

Nyt minulla on kohta ainakin perussuoja koronaa vastaan.  Jos en olisi rokotetta ottanut, ja sitten sairastunutkin vakavaan koronaan, syyttelisin itseäni siitä, että miksi en rokotetta ottanut.

Verisuonitukos tai siis veritulppa olisi jo tullut, jos olisi ollut tullakseen.

Kakkospiikin otan sitten aikanaan kesäkuussa, ja tämän vuoden koronarokotukset ovat sitten siinä, minun osaltani.

Kannattaa huomata että kaikki haittavaikutuksia ei kaikille eikä jokaiselle tule.  Ne ovat pieni osa koko ryhmästä jotka noita saavat.

Britanniassa on rokotettu jo 11 miljoonaa ihmistä tällä AzraZenecalla, eikä sieltä mitään kauhu uutisia rokoteesta maailmalle lähtenyt.

Olen tyytyväinen että olen eka rokotteen saanut.

Sama täällä, eka saatu 9.3 ja hengissä ollaan yhä toinen kesäk. alussa. Puoliso sai 6.4 ja toinen kesäk. lopussa juhannuksen jälkeen. Ei mitään sivuoireita, pientä vilunvärettä pari kertaa ja n. 10 min. lievä päänsärky, joka voi johtua muustakin.Puolisolla tuntui nenänpäässä kuin jokin olisi kävellyt ja kannikassa elohiiri yöllä....jotka myös saattoi johtua jostain muustakin.

Tyytyväinen siitä että saatu on . Jos teho jää pieneksi, niin saahan sitä sitten syssymmällä jotain muuta uusinta piikkinä.Niitä on turha etukäteen kenenkään murehtia. Emme ole kumpikaan mitään piikkikammoisia, joten kyllä uusinnatkin kelpaa.

Vierailija
88/90 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta vielä. Odottelen, kun nämä ihmiskokeet on tehty ensin niillä, jotka siihen suostuu ja katson seuraukset.

Koronaan kuoleminen on prosentuaalisesti niin pieni, että en ota riskiä saada rokotteesta jotain pysyvää.

Vierailija
89/90 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi sitä 60% suojan kehitysapu-laatuista dna-rokotetta edes pakolla.

60% on aika paljon enemmän kuin 0%

Toisekseen 12 viikon kohdalla annettu toinen rokote antaa paljon korkeamman suojan kuin 60%

Vierailija
90/90 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeyhtiö Pfizerin ex-pomo Dr. Mike Yeadon

on kertonut varsin erikoisia asioita koronarokotteista.

Tutkikaa itse. Saatatte kauhistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi