HALLITUKSEN HAUKKUMISKETJU
Ketä muuta ketuttaa tämä hallitus? Sana on vapaa, nyt saa haukkua!
Ai että kun odotan seuraavia vaaleja , että pääsee elämänsä ekaa kertaa äänestämään vasemmistoliittoa! Sen nimittäin teen.
Kommentit (33)
Ei ketuta vaan olen 90 prosenttisesti tyytyväinen. Odotan innolla, että pääsen seuraavissakin vaaleissa äänestänään PS.
Tollo , tollompi ,tolloin + moukka ,moukempi moukin...
Nehän ovat jo niin jauhoistaan sekaisin, että Häkämieskin opastaa omaa hallitusohjelmaansa ;DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ei ketuta vaan olen 90 prosenttisesti tyytyväinen. Odotan innolla, että pääsen seuraavissakin vaaleissa äänestänään PS.
Eikö olekin kivaa, kun persujen kannatus laskee kun veltto muikku. 🤣🤣🤣🤣
Sunnuntai lisien poisto, ansiosidonnaisen porrastaminen ja paikallinen sopiminen perseestä. Kiitos ei muuta leikkauksista.
t. työuransa tehnyt eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin kivaa, kun persujen kannatus laskee kun veltto muikku. 🤣🤣🤣🤣
Mitenkäs teillä meni vaaleissa?
Hyvä hallitus meillä. Mistähän keksisi haukkumista. Ai niin, ulkonäöstähän voisi aina haukkua ihmisiä, se on niin ihanan vasemmistolaista...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hallitus meillä. Mistähän keksisi haukkumista. Ai niin, ulkonäöstähän voisi aina haukkua ihmisiä, se on niin ihanan vasemmistolaista...
Mitä hyvää tässä on? Itse keksin vain yhden hyvän asian ja se on rajalaki.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailtakin nimettiin tämä hallitus Kauhugalleriaksi ..Mikä häpeä Suomalaisille .👿
Valehtelet. Nimeä ei keksitty ulkomailla, vaan se on suomalaisen median keksintöä ja ulkomailla käännetty eri kielille. Kiitä siis Suomen mediaa oman pesän likaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa persut persutatska !
Ottakaa komukat Stalin-tatska!😃
Spermaturpa tarroja myyntiin niin laiva kääntyy.
Aina hallituksia haukutaan, minä inhoisin edellistä hallitusta.
t ei persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailtakin nimettiin tämä hallitus Kauhugalleriaksi ..Mikä häpeä Suomalaisille .👿
Valehtelet. Nimeä ei keksitty ulkomailla, vaan se on suomalaisen median keksintöä ja ulkomailla käännetty eri kielille. Kiitä siis Suomen mediaa oman pesän likaamisesta.
Hallitus hoitaa ihan itse sen oman pesän lisäämisen. Omasta kansasta ei välitetä pätkän vertaa, mutta hei onneksi on tunnin juna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus hoitaa ihan itse sen oman pesän lisäämisen. Omasta kansasta ei välitetä pätkän vertaa, mutta hei onneksi on tunnin juna!
*likaamisen
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa persut persutatska !
Tatuoinnit on tarkoitettu wt-väelle, joten jätämme ne teidän vassarien harrastukseksi.