Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet voi ensin olla mukana oman lapsen synnytyksessä ja heti sen perään lähteä iskemään vieraita naisia?!?

Vierailija
10.08.2006 |

Tämä on sellainen asia jota en kerta kaikkiaan tajua vaikka kuinka yrittäisin. Mies on vaimon/tyttöystävän tukena synnytyksessä, näkee tämän kärsimykset ja on sitten olevinaan niin ylpeää isää, mutta annas olla kun kaveriporukka saadaan koolle niin mies on iskemässä jokaista vastaantulijaa...

Mistäköhän tämä ilmiö johtuu? Aiemmin luulin sen olevan harvinaista, mutta nyt olen tajunnut että näin toimii todella moni tuore isä. Miksi hitossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulle tehtiin sectio :)

Vierailija
2/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on alussa niin kiintynyt vauvaansa, että mies tuntee olon sa tosi ulkopuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi minulle tehtiin sectio :)

Vierailija
4/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siellä pääpuolessa oli mukana tsemppaamassa. Perhehuoneessakin oltiin paripäivää. Eli ainakaan ihan heti ei ole vieraissa käynyt (toivottavasti ei ollenkaan).

En tajua minäkään mikä sellaisia miehiä vaivaa, jotka lapsen saatuaan lähtevät heti vaimoaan pettämään. En kyllä edes halua ymmärtää heitä.

Vierailija
5/5 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta MUUTAMA TUNTI oman lapsen syntymästä? Luulisi silloin olevan mielessä muutakin kuin vieras p***u? Mutta moni mieshän hyödyntää tietenkin tilaisuuden, kun vaimo on laitoksella on kämppä tyhjillään... yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi