Onko sinut viety joskus juoppoputkaan?
Alkoholia juotuani lähes aina jouduin vaikeuksiin.
Noin 30 kertaa tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.Joskus oli 3 kertaa samalla viikolla.
Aloin tajuta alkoholi ei sovi minulle.Käyttö loppui kokonaan.Viimenen känni 1986.
Kommentit (32)
Vain noin vähän yli 10 kertaa ehkä.
En putkaan, mutta selviämisasemalle. Oli niin hävettävä kokemus, että siihen loppui alkoholinkäyttöni.
Ei. En ole ollut siinä kunnossa kuin pari kertaa, ja silloinkin kaverit keräsi talteen.
Kyllä muutaman kerran. Ne kerrat kun oli taju kokonaan kankaalla niin ensiapuun olivat vieneet. Nykyään en juo ollenkaan.
Kyllä ehdottomati tuttu paikka juoppoputka.
Teininä kyllä, mutta en päätynyt kuin aseman penkille odottelemaan, koska olin alaikäinen ja sieltä ulkoilmaan vapaaksi. Kaiken lisäksi en ollut humalassa, vaan olin näytellyt humalaista, itketti koska setä heitti kovaa auton lattialle.
Naapurin vanhapoika Teuvo oli taas kerran ryyppyreissulla.Baari-ilta alkoi ihan mukavasti ja lauloi karaokea.
Illan mittaan tuli kovaan humalaan ja käytös alkoi olla väkivaltaista.Poliisi tuli ja vei miehen juoppoputkaan.
Aamulla pääsi putkasta.Melko nopeasti otti kovan kännin.Käytös alkoi taas olla väkivaltaista.
Noin keskipäivän aikaan poliisi vei miehen putkaan uudestaan.