Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko että nykyinen kumppanisi on kokenut sinua kohtaan suurempia tunteita kuin ketään muuta kohtaan aiemmin?

Vierailija
15.03.2021 |

No ei varmasti. Harvan kohdalla näin on, vaikka se kaunis ajatus olisikin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti, olin ensimmäinen tyttöystävä ja vaimo nyt :) hän ensimmäiseni kaikessa.

Vierailija
2/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, koska luulen että suurimmat tunteet käsitelty teininä ja siinä 20-25-vuotiaana. Tapasimme vasta kolmekymppisinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kaksi lasta edellisestä liitosta ja kyllä ne suurimmat tunteet ovat heille varattu. Kuten kuuluukin.

Vierailija
4/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Olimme molemmat yli viisikymppisiä kun tapasimme.

Vierailija
5/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehdottomasti, olin ensimmäinen tyttöystävä ja vaimo nyt :) hän ensimmäiseni kaikessa.

Oletko ollut 15 vuotta kotiäitinä kymmenen lapsen kanssa?

Vierailija
6/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kaksi lasta edellisestä liitosta ja kyllä ne suurimmat tunteet ovat heille varattu. Kuten kuuluukin.

Eli tyydyt olemaan seinäkoriste bonuksena miehen elämässä?

Vierailija
7/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kyllä. Meillä on ollut tässä vuosien varrella niin suuria tunteita ja vuoristorataa, ja yhteen hitsauduttu jo 20 vuotta. On se voinut tuntea vaikka ja mitä muitakin kohtaan, muttei niin syvästi ja laajasti kuin minua kohtaan. Ja sama toisin päin.

Vierailija
8/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, erosi kihlauksestaan takiani ja menimme hyvin pian naimisiin, on tehnyt aina kaikkensa minun ja lasten eteen. Kyllä sen vain tietää, kun toinen oikeasti rakastaa, teoista.

Vierailija
9/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on suurimmat tunteet ollut puolisoani kohtaan. Suuremmat kuin ketään muuta kohtaan. Uskon, että tämä on vastavuoroista.

Tapasimme 20 vuotiaina.

M46

Vierailija
10/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja samaa voin sanoa itseni kohdalla.

Tapasimme 45-vuotiaina. Tapaamisemme oli molemmille veretpysäyttävä tilanne. Once in a lifetime.

Vierailija
11/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun olen sen ensimmäinen tyttöystävä.

Vierailija
12/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä on tuommoista väittänyt on päätyneet pettämään.

Mieluummin tasainen ja turvallinen suhde.

Vierailija
13/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ketkä on tuommoista väittänyt on päätyneet pettämään.

Mieluummin tasainen ja turvallinen suhde.

Outoja käsityksiä sulla. Tasainen ja turvallinenhan sellainen suhde juuri on, missä rakkautta riittää ja ollaan toisilleen ainutlaatuisia. 

Vierailija
14/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tyydyt olemaan seinäkoriste bonuksena miehen elämässä?

Meillä parisuhteessa olevien kahden aikuisen välinen rakkaus on erilaista, kuin lapsen ja vanhemman välinen rakkaus. Ne eivät ole toistensa kanssa kilpailevia, tai toisiaan pois sulkevia. Lapsien hyvinvointi menee kuitenkin kaiken edellä.

Tämä on meidän tapamme elää ja nämä ovat meidän arvomme. Sinä voit nähdä asian toisin, jos se sinua helpottaa.

Vierailija
15/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä. Olen selvästi pitkäaikaisin kumppani, joten kumulatiivisesti varmaankin, mutta muuten ei ole oikein koskaan tuntunut siltä.

Vierailija
16/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on, en olisi vielä häiden jälkeenkään sanonut tätä varmaksi mutta kyllä yhteiset lapset ovat tämän sinetöineet. Noin muuten suhteemme on aika tasainen ja ollaan oltu jo tavatessa kolmekymppisiä joten se lempi on taatusti leiskunut enemmän nuorempana, mutta molemmat olemme todenneet, ettei se vertoja yhteisen lapsen saamiselle vedä, saati sille onnen ja rakkauden tunteelle aina kun katsomme yhdessä täydellisiä lapsiamme todeten että nämä ovat MEIDÄN.

Vierailija
17/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellaista väittävät niin paskapuhetta.

Vierailija
18/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Meillä parisuhteessa olevien kahden aikuisen välinen rakkaus on erilaista, kuin lapsen ja vanhemman välinen rakkaus. Ne eivät ole toistensa kanssa kilpailevia, tai toisiaan pois sulkevia. Lapsien hyvinvointi menee kuitenkin kaiken edellä.

Tämä on meidän tapamme elää ja nämä ovat meidän arvomme. Sinä voit nähdä asian toisin, jos se sinua helpottaa.[/quote]

Hellyttävää itselleen valehtelua. Kyllä minua ainakin wituttaisi olla parisuhteessa lohdutuspalkinto, jossa toisella ihmisellä vanha elämä on ykkössijalla.

Vierailija
19/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä parisuhteessa olevien kahden aikuisen välinen rakkaus on erilaista, kuin lapsen ja vanhemman välinen rakkaus. Ne eivät ole toistensa kanssa kilpailevia, tai toisiaan pois sulkevia. Lapsien hyvinvointi menee kuitenkin kaiken edellä.

Tämä on meidän tapamme elää ja nämä ovat meidän arvomme. Sinä voit nähdä asian toisin, jos se sinua helpottaa.

Hellyttävää itselleen valehtelua. Kyllä minua ainakin wituttaisi olla parisuhteessa lohdutuspalkinto, jossa toisella ihmisellä vanha elämä on ykkössijalla.

Noin voi todeta vain erittäin kateellinen, pettynyt ja itse suhteissaan itse epäonnistunut ihminen.

Aivan varmasti eronneet ja lesket voivat löytää uuden ja hyvän ja rakkautta täynnä olevan liiton, huolimatta siitä, että toisella osapuolella on lapsia.

Vierailija
20/42 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin luulen/tiedän. Olin miehen ensimmäinen tyttöystävä (nykyään vaimo). Minulla oli suhteita ollut ennenkin, mutta ehdottomasti suurimmat tunteet ovat nykyistä kohtaan. Ei olla oikein edes samalla asteikolla kuin entisten viritelmien kanssa. Nyt ollaan oltu yhdessä 17 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä