Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tapailemani nainen alkoholisti? Mitä mammat tuumaa?

Vierailija
15.03.2021 |

Naisella oli jääkaapissa 2 viikkoa sitten 2 kpl 0,5 L:n viinapulloa, toinen täysi ja toinen puolikas. Viikko sitten lauantaina jääkaapissa oli lähes täysi 1 L:n viinapullo. Viime viikon keskiviikkona pullossa oli 1/3 jäljellä. Eilen jääkaapissa oli taas 1 L:n viinapullo, noin 4/5 täynnä.
Kun ollaan naisen luona, juomme saunaoluet, pari lasia viiniä ja ehkä konjakit. Eilen kysyin naiselta tehdäänkö drinkit siitä viinasta, mikä on jääkaapissa. Nainen sanoi, että tee vaan jos haluat. Hän ei kuulemma itse tykkää viinasta, mutta osti pullon jouluksi snapsia varten.
Ollaan tapailtu noin kuukausi ja haluan edetä tämän alkoholismijutun kanssa varovasti, kun mimmi on muuten mukava ja fiksu.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä viinapullot ovat jääkaapissa?

Vierailija
22/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tarkkailla tilannetta, jos on oikein syvällä jos siinä alkoholismissa, niin viinapullot eivät olisi todellakaan näkyvillä. Voi olla tietysti matkalla alkoholismiin. Mutta pahasti sairastunut piilottelee. 

Tämä on hyvä pointti. Itse käytän alkoholia, mutta ei siinä ole mitään salaista. Kyllä ne esillä olleet oluet sieltä jääkaapista häviää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se alkoholi näyttää maistuvan teille molemmille. Katsokaa onnistuuko saunominen ilman kymmentä alkoholiannosta, se kertoo paljon.

Vierailija
24/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saamari, vähän kyllä mietityttää! Osuu minuun tismalleen tuollainen.

Juon nimittäin itse yksin reippaasti, ja mulla voisi ihsn hyvin olla hyvää ( ja tehokasta) kirkasta kaapissa ja ostan aina täydennystä. Ja silti voisin väittää toiselle, että en oikein ota juurikaan, tai en oikein tykkää viinasta tai muuta.

Ja olen siis haudannut syvälle piiloon tosiasian, että saatan helposti röpötellä 1/2 litraa vodkaa yksin telkkaria katsoessa.

Tää vois olla teillä juttelun paikka.

Sähän voisit käydä suoraan asiaan ja kysyä että miten nää pullot täällä oikein liikkuu ja vaihtuu?
Jos on orastavaa ongelmaa niin suuttuu ja syyttää sua kyttääjäksi. Toisaalta jos haluaa eroon ongelmasta,niin voi tykätäkin että siitä puhutasn.

No mutta kysehän on siitä, että niin kuin sinäkään et näe tuossa mitään ongelmaa, tuosta voi olla vaikea puhua ilman, että tulee fiilistä syyttelystä tai tarpeettomasta puuttumisesta. Itse en ainakaan tykkäisi, jos kokisin, että toinen haluaa puuttua asiaan.

Vierailija
25/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se alkoholi näyttää maistuvan teille molemmille. Katsokaa onnistuuko saunominen ilman kymmentä alkoholiannosta, se kertoo paljon.

Itse juon yhden saunaoluen ja kaksi lasia viiniä ruuan kanssa. Tapailemani nainen juo ehkä pari olutta tämän lisäksi. Yksi viinipullo riittää meillä koko viikonlopun.

Vierailija
26/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli täytyy saunajuomana aina olla alkon tuotteita niin on jonkin sortin ongelma. Raittiit ei juo joka saunomiskerta alkoholia. Harvoin vain.

Vierailija
27/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian Erikoislääkäri Matti Huttunen sanoo Lääkärikirja Durodermin kirjassa Alkoholiriippuvuudesta ( Alkoholismi)

Seuraavaa ( josta on pitkä kirjoitus tästä Alkoholismista , jospa kävisit Terveyskirjasto .Fi: n sivuilta lukemassa tämän kokonaisuudessaan saat tietoa lisää).

Myös on Kerrottu muillakin sivuilla aiheesta kuten Päihdelinikka .FI: n sivuilla ja kerrottaan miten pääsee Alkoholisti Hoitoon ? Ja miten se käytännössä tapahtuu mutta nyt pikimmiten kirjoitan lyhyesti Mitä tämä Psykiatrian Erikoislääkäri Matti Huttunen sanoo Alkoholiriippuvuudesta( alkoholismista(.

Alkoholismi on krooninen sairaus , jossa mieli ja elimistö tulee riippuvaiseksi alkoholin saamisesta.

Alkoholiriippuvuudesta (alkoholismi)

On ominaista jatkuva usein toistuvaa tai pakonomainen käyttö riippumatta käytön aiheuttamasta sosiaalisesta tai terveydellisestä haitasta.

Minä kommentoin Itse vielä, että Alkoholi riippuvainen on valitettavasti juonut Kaiken Usein alas pullon suusta Hänen ympäriltään Oman Terveytensä Lisäksi , Kaiken .

Perheen, Työn , asunnon ja Ystävät.

On Valitettavaa.

Mutta näin on.

Eikä Sinun Naisystävääsi voi vielä sanoa näin Kun en Tunne Tapausta voi sanoa Alkoholistiksi mutta jos Sinulle tulee Selkeys Asiaan jos luet tuon Matti Huttusen kirjoituksen.

Ei ole Tarkoitus Siis leimata suotta Ketään Alkoholistiksi.

Ei Ketään loukata.

Jos alkoholin käyttö on Kohtuu käyttämistä ei vielä huoleen.

Mutta jos se on jokapäiväistä humalan hakuista sitten on syytä huoleen.

Alkoholin vaikutuksen alaisena moni tulee vielä väkivaltaiseksi.

Vierailija
28/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on todennäköisesti syy alkoholin käyttöön. Nyt on syytä miehen katsoa peiliin!!

T. Av-mamma

Vierailija
29/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit ihmetellä, jos EI olis. Suurin osa naisista juo enemmän tai vähemmän, lomalla varsinkin. Viiniä ja siideriä eritoten.

Vierailija
30/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ne viinat juo. Ap kysy naiselta, että juoko hän itse ne viinat, kun näyttää aika isolta määrältä. Vain hän tietää totuuden.

Vierailija
31/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa naisella on toinenkin mies. Mies joka tuota alkoholia käyttää.

Tai jos nainen käyttää alkoholia johonkin muuhun, kuin päihtymiseen.

Puhdistus ja desifiointiaineena esimerkiksi.

Jos ei juo seurassasi liikaa tai ole muutenkaan huomattavasti humalassa, niin mitäs ongelmaa tuossa on?

Ja jos nainen käy töissä päivittäin, niin kuinka hän voisi noin paljon juoda?

Jos on vapaalla, siis työtön tai eläkkeellä asia on toinen. Silloin tyhjät päivät kuluvat kevyemmin pienessä hiprakassa.

Seuraisin tilannetta ja lopulta kysyisin suoraan häneltä alkoholin käytöstä.

Jos käyttäisi desinfiointiaineena, niin olisi sitten varmaan sanonut niin eikä puhunut joulusnapseista. 

Vierailija
32/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen pitää tussilla merkata pulloon pinnan korkeus ja päivämäärä, seuraavalla kerralla voi tarkistaa kuinka paljon viinaa on hävinnyt.

Vierailija
33/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit ihmetellä, jos EI olis. Suurin osa naisista juo enemmän tai vähemmän, lomalla varsinkin. Viiniä ja siideriä eritoten.

Viiniä ja siideriä? :D

Kyllä mä vedän ihan vodkaa. Aapeen naisen kaappi vois olla mun. Kuluu reippaasti, ihan liikaa.

Kysy ap naiselta suoraan et "herranjestas, miten nää pullot vaihtuu koko ajan?" Parempi se on tietää nyt kuin myöhemmin. Tosin voi olla että keksii jonkun valheen tai kaunistelee.

Tuli mieleen, että minkälainen naisen mieliala on muuten? Suurkäyttäjät harvemmin on iloisia ja pirteitä. Onko elämässä muita harrastuksia ja tapahtumia?

Vierailija
34/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pulloissa viinaa? Itselläni on ginipullossa vettä jääkaapissa kylmenemässä. Onneksi kukaan ei tutki kaapin sisältöä.

Vierailija
35/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, vaan sinä olet sikanarsisti ihan selvästi kun ehdotat tuommoista

Vierailija
36/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen sitten poikkeus. Juon aniharvoin, ehkä kerran viides vuodes jos sitäkään. En känniin asti. En koskaan viiniä tai siideriä. Pienen ryypyn viinaa lantrattuna.

Vierailija
37/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pulloissa viinaa? Itselläni on ginipullossa vettä jääkaapissa kylmenemässä. Onneksi kukaan ei tutki kaapin sisältöä.

Ohis mutta mulla oli joskus jumppapullona muovinen viinapullo täynnä vettä. Musta oli vaan ihan hauskaa, että mammat Sörkan Motivuksessa kyyläsi.

Vierailija
38/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti naiselle kiitos/näkemiin se on sitten moro.

Vierailija
39/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin yhden tapailemani naisen tämän viinin lipittämisen johdosta. Veti varmaan 3-4 pulloa viiniä joka viikko. Ei ollu oikein meikäläisen juttu, kun ruuallakin join mielummin vettä.

Vierailija
40/50 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuwo korkki kiinni nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän