Seksipalstan lukemisesta
Kiinnostaisi tietää kuinka moni lukee tätä palstaa yksin ikäänkuin salassa puolisolta ja kuinka moni yhdessä puolison kanssa ? Itse luen salassa, mies tosin tietää että käyn täällä mutta kommenteistani tänne en hänelle puhu..
N34
Kommentit (3)
ja kerron sitten vaimolle hauskimpia juttuja ja naureskellaan yhdessä. Itse asiassa sain kuulla koko palstan olemassa olosta sillä tavalla että joku lähetti vitsinä linkin johonkin näistä peniksen pituuskeskusteluista.
Nauroin itseni tärviölle, lähetin saman linkin suunnilleen kaikille työkavereille ja olin vähän aikaa firma suosituin mies kun olin onnistunut viihdyttämään muita.
M40
ja sit parhaimmat luen ääneen miehelle ja naureskellaan yhdessä.
Ja ihan niin, että molemmat tietää, että tänne jotain joskus tulee kommentoitua. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ja salattavaa kai pitäs olla? Millasta se seki on jos ei uskalla toisilleen siitä avoimesti puhua? Joten ihan avoimesti jutellaan ja tännekin voidaan kirjottaa ja näyttää toiselle mitä kirjoitettua tuli. Muutenkin kaikki keskusteluaiheet joka palstalla on välillä naurun/keskustelun alaisena, hyvää viihdettä ja asiaakin.