Instassa "liian hyvää ollakseen totta" mies
Pisti seuraamispyynnön. Komea ja joku huippuammatti. En muista mikä oli mutta joku johtaja tms. Ulkomaalainen tietenkin.
En ikinä hyväksy seuraajaksi ketään ketä en tunne mutta tästä tuli heti niin huijarivibat että uteliaisuus vei voiton 😅
No, hyväksyin ja heti tuli kiitos seuraamispyynnön hyväksymisestä.
Pistin tykkäyksen kommenttiin ja nyt aloitti virittelemään keskustelua että mistä olen kotoisin.
Lähdenkö testaamaan kuinka kauan menee että tulee eka rahapyyntö?
Ajattelin esittää aivan umpirakastunutta ja rikasta.
Vai annanko olla ja pistän estoon?
Kommentit (3)
Muista ottaa keskusteluista kuvakaappaukset ja laita ne vaikka feissarimokiin tms. Hyvää viihdettä kaivataan aina!
Vierailija kirjoitti:
Jos on tylsää, voihan noiden kanssa ihan vaan mielenkiinnosta vaihtaa ajatuksia. Nämä pitävät ihmisiä ihan idiootteina.
Mä oon aina miettinyt että miten nää aloittaa nää jutut että nainen menee ihan sekaisin päästään ja lähettää sitä rahaa. Vieläpä hirveitä summia!
Ajattelin huijata että lähetän rahaa kun siitä tulee pyyntö. Pistän vielä ylimääräistä tottakai! Ja selityksiä miksei rahat lähdekään tililtä. Ja ne selitykset voisi olla samaa tasoa kuin hänen miksi rahaa tarvii.
Joo, kai mulla on tylsää 😅
Jos on tylsää, voihan noiden kanssa ihan vaan mielenkiinnosta vaihtaa ajatuksia. Nämä pitävät ihmisiä ihan idiootteina.