Isomunaisten miesten ongelmia
Minkälaisia ongelmia iso varustus tuottaa?
Itse havahduin tähän kun taannoin Bangkokin lentokentän wc-pytyn malli oli sellainen, että istuessani siihen, muna lätsähti sen pohjalle.... Ei mukavin tunne.
Kommentit (38)
Edelliseen vielä: Suuseksi ei ole onnistunut kuin muutaman kerran elämän aikana, koska leuat ja suupielet tulevat kuuleman mukaan niin kipeäksi, eikä se vehje mene tosiaankaan kuin terskan verran suuhun (siis oteta).
En pääse ikinä harrastamaan anaaliseksiä ison kaluni takia. Ja mieli tekisi ja paljon.
Ihmettelen vain. Jos kalu on niin iso, miksi mies haluaa työntää sen kakkasuoleen?
Eikö anaaliseksi ole enemmän pakko nakki pienikaluisille, koska muuten ei tunnu missään.
Samaa mieltä! Tuntuu isovehkeisenä ykkönenkin niin tiukalta, varsinkin kun nainen oikeasti nauttii siitä että saa kunnollisen kokoista kalua sisäänsä, että ei edes tarvitse kokeilla kakkosta.
Oma vaimo haluaa ainakin tuntea kunnon venytystä kakkosessa eli aikuisen miehen iso käsi uppoaa kakkoseen liukkarilla. Samoin isot tapit ja sauvat, isommat, kuin yhdenkään ihmisen kalu. Kuulemma venytys nimenomaan tuntuu hyvältä.
Mutta meitä on moneksi.
Entäpä isomunaisten naisten ongelmat?
Palstan mukaan heitä on paljon Kolumbiassa.
En ymmärrä miten iso kalu liittyy siihen haluaako peppua vai ei?
Sama, kuin väittäisi etteivät isorintaiset halua takaapäin.
Mun mies muni eilen tosi ison munan meidän sänkyyn ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kattelepa vaikka taloupaperinhylsyä ja mieti haluaisitko omaan hanuriin. Vähän eri asia tuohuta jollain jonka volyymi on puolet pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelepa vaikka taloupaperinhylsyä ja mieti haluaisitko omaan hanuriin. Vähän eri asia tuohuta jollain jonka volyymi on puolet pienempi.
Menee 7cm halkaisijan dildokin, miksei talouspaperihylsyn kokoinen pippeli???
Jotakuinkin paksuko on jos ei mahdu wc/tal paperi hylsyyn kun keulii, ei mukava raastella semmoisen töpöttimen kanssa kun tietää että kipeää tekee ,liukkaria, liukkaria ja selibaattia se siitä.
Pahin ongelma on runkkaamisen raskaus.
Mä haluun isoa, ei vonkaa kakkosta!! Parhaita miehiä!!!!!!!!!!!!!
Kuulin kaverilta, ettei isomunaisilla ole ongelmia. Uskon kaveria, rehellinen mies.
Miksi sen tulisi mahtua johonkin pshvista tehtyyn hylsyyn?? Parempiakin paikkoja on olemassa
Mulla 22.5 cm ja ainoa ongelmani on se, et kaverien tyttöystävät tykkää puristella pakettiani kännissä.
Nuorempana kun ei vielä tiennyt, että vehje on huomattavasti normaalia isompi, ei löytynyt kondomeja jotka olisi saanut iklman väkivaltaa päälle. Vessanpyttyongelma on tuttu, kulli osuu aina pytyn etureunaan sinne istuessa, saa siis kädellä pitää vehkeestä kiinni pytylle mennessä. Nuorempana myös oli ongelma kun vehje ei mahtunut joka toinen kerta tytön sisälle ja suurin osa kerroista vastapuoli oli tippa silmässä kun sattui ja tämä aina pitkän esileikin jälkeen. Olihan se hämmentävää teini-iän alussa kun vehje kasvoi äkkiä niin isoksi, että ihan kuin reisien välissä olisi ollut kolmas jalka jonka juureen tuli vielä karvapuska. Myöskään peppuseksiä ei tarvitse harrastaa. Ei mahdu elllei toinen ole sitä harrastellut jo vuosia ja isommilla dildoilla esim, niin kuin pari onnistunutta kertaa on minulle sanonut.
Onneksi naisetkin pitävät isommasta vehkeestä iän myötä ja seksi helpottuu synnytysten mukana, vaikka paikat palautuvat kireiksi ajan myötä.
Valittamista ei ole, vaikka vaimo välillä muistuttaa olemaan varovainen touhuissa, siis kuitenkin pitää isosta ja kunnon panemisesta!