Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä: Naapuri haluaa kieltää toisia kulkemasta rappukäytävässä nastakengillä

Vierailija
14.03.2021 |

Meillä oli ala-aulaan ilmestynyt jonkun asukkaan laittama lappu, että hän haluaa, että jos joku käyttää nastakenkiä niin kulkee vain hissillä, ei saisi käyttää rappusia. Kun se lapun mukaan häiritsee häntä.

Mitä mieltä, onko tuo nyt vähän kohtuutonta? Joo, ymmärrän jos rapina häiritsee, mutta eihän nyt kukaan voi kieltää kaikkia muita käyttämästä rappukäytävää vain siksi että häntä häiritsee pieninkin ääni.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen kielto. Itse laitan irtoliukuesteet vasta alaovella. Meillä on siinä myös penkki jossa voi vaihtaa monot yms. Moni tulee crockseilla siihen ja jättää ne odottamaan lenkin ajaksi.

Pitäisikin olla penkki, jos kenkien vaihtoa edellytetään. Olen jäykkä ja vaatii uskomatonta akrobatiaa, kun kantamusten kanssa yrittää pienessä tilassa seisoen vaihtaa kenkiä ilman, että on laskutilaa.

Pyytäkää taloyhtiöltä penkkiä. Se ois aika iisi toteuttaa, lisää myös yleistä viihtyisyttä. Meillä on penkki ja viherkasveja rapun aulassa.

Vierailija
142/146 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaapa kaikenkieltäjien ulista. Itse jatkan toimintaani ulinasta huolimatta niin kuin ennekin. Ja jos tulevat päin naamaa  ulisemaan, tulee sieltä sellaista tekstiä, ettei tule toista kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tahallaan yritätte vahingoittaa niitä lattioita? 

Vierailija
144/146 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tahallaan yritätte vahingoittaa niitä lattioita? 

Koska en ole vielä oppinut lentämään ulos.

Vierailija
145/146 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nastakengät kuuluvat ulos, on vaarallistakin kävellä sisällä, ne luistavat.  Samalla vaivalla kun on laukku mukana laittaa sinne sisäjalkineet.  Nykyään vaan kaupastakin kaikki penkit pois viety, saisi yksi olla ovipielessä.

Menetkö lenkillekin laukun kanssa?

Kyllä.  Tulkaa vanhoiksi ja havaitkaa, on kätevää laittaa käsineet sinne kun hakee avainta.  Paperinenäliinat ym..mukana.

No ei todellakaan ole kätevää lenkkeillä niin, että laukku hakkaa joka askeleella selkää tai kylkeä. Minulla on hanskat, avaimet ja nenäliinat taskuissa. Kenkiä ei taskuihini mahdu.

Minulla on pieni Riimingan kangaslaukku olan yli, johon mahtuu just puhelin ja avaimet, ei edes huomaa sen olemassaoloa. Nenäliinat taskussa.

Vierailija
146/146 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porraskäytävässä lattiat useimmiten lienevät kiveä. Kiveen nastat eivät tee vaurioita.

Linoleumia ehkä käytetään aulassa ja tasanteilla, niihin toki nastoista voi jälkiä jäädä. 

Ihan samanlain se metalli kiveäkin kuluttaa. Toki ei niin nopeasti, mutta kivilattiankin käyttöikä putoaa kolmannekseen tuommoisella käytöllä. Vuokralaisia ei kiinnosta, mutta kyllä ne kulut heidänkin vuokriin siirtyy.

Vai että ihan kolmannekseen, ihan edes tietämättä kuinka moni siellä nastoilla kulkee ja kuinka usein :-)

Höpötihöö.