Milloin tissit palautuu normaaleiksi synnytyksen jälkeen?
Oli kiinteät D++ koon rinnat ja odotusaikana tuli kaksi kokoa lisää. Nyt imetys alkaa olla siinä vaiheessa että aletaan vähentämään yhteen/kahteen kertaan per vrk. Mitä rinnoille tapahtuu ja millä aikataululla? Nyt on liian isot siihen että vetäisisi topin päälle ilman liivejä ja lähtisi ulkoilemaan tai lenkille.
Kommentit (37)
Ei mulla ainakaan koskaan palautuneet. Jäi pysyvästi paljon isommiksi, ennen 70b, jälkeen 75e. Painoa jäi viitisen kiloa, mutta edelleen hoikka, että ei tuo pelkkää rasvaa ole. Imetin yhteensä 6 v, kolmea. Rintojen ulkonäkö muuttui puolipalloista päärynöiksi. Tykkään näistä nykyisistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvoi koko 2 kokoa ja jäi siihen imetyksen jälkeen. Ei roiku, kiinteät ja hyvät on. Pelkäsin että tyhjiksi menee, mut ei. Näinkin voi käydä.
Ja sitten tämä saunatissi heräsi unestaan. Näinkin voi käydä.
Ja sun ongelma oli? Tarina on tosi. Ei tullut myöskään mitään arpia tai roikkuvaa vatsaa. Kudostyyppi ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imetin puoli vuotta ja sitten ne rupesi rupsahtamaan. Ovat pienemmät kuin koko A.
Pieni on kaunista!
Ei ole koska ovat suipon malliset. Häpeän niitä.
Ei ne useimmilla palaudu. Itsellä kasvoi C-kupista H-kuppiin, ja sinne jäi (painoa tuli raskausaikana lähes 30 kg). Muoto muuttui puolipalloista jossa nänni aika ylhäällä riipputisseiksi joissa nänni kohti maata. Eipä tuo haittaa, liiveillä saa tuettua ihan ok näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imetin puoli vuotta ja sitten ne rupesi rupsahtamaan. Ovat pienemmät kuin koko A.
Pieni on kaunista!
Älä turhaan häpeä! Olen varma, että ovat upeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvoi koko 2 kokoa ja jäi siihen imetyksen jälkeen. Ei roiku, kiinteät ja hyvät on. Pelkäsin että tyhjiksi menee, mut ei. Näinkin voi käydä.
Ja sun ongelma oli? Tarina on tosi. Ei tullut myöskään mitään arpia tai roikkuvaa vatsaa. Kudostyyppi ratkaisee.
Tai sitten se että lihoit monta kiloa ja paino jäi ylös. Rinnoissa on siis läskiä.
Ei rinnoilleni käynyt kuinkaan synnytyksessä eikä sen jälkeen. Maidontuotanto ei käynnistynyt edes lääkkeillä, johtuen kaiketi sektiosynnytyksestä rv 30.
Joitain kuukausia imetyksen loputtua. Harvalla ne täsmälleen samanlaisiksi palautuvat, enemmän tai vähemmän alkavat riippua/veltostua. Minulla tosin kävi myös niin kuin muutamalla muulla, että välillä oli semmoinen ihan "tyhjä nahkapussi" - vaihe, mutta sittemmin ovat hieman palautuneet lähemmäs entistä. Painoakin on tosin tullut pari kiloa että en tiedä johtuuko osin siitä. Imetyksen lopettamisesta tulee kohta 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni on kaunista!
Älä turhaan häpeä! Olen varma, että ovat upeat.
Joudun käyttämään aina löysiä paitoja tai huppareita. Tiukemmassa näytän laudalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normaalia? Omani eivät ole palautuneet imetysten jälkeen entiselleen. Imetyksestä nyt 2 v. Isommat ja roikkuvammat ovat nyt kuin ennen imetystä.
Minulla on kyllä edelleen kiinteät, mutta kuten kerroin 2 numeroa kookkaammat. Onko tosiaan niin että on vaarana että rinnoistani tulee ns. riipputissit kun lopetan imetyksen? En millään haluaisi "luopua" kiinteistä rinnoistani. Ja onko jotain konsteja siihen että ne palautuisivat ennalleen.
-AP-
No onhan ne kiinteät, kun niissä on maitoa. Maidon tulo kun loppuu, niin jäljellä on löysät säkit.
Pienemmät rinnat eivät välttämättä ala roikkua edes imetyksestä, itselläni näin.
varaa aika silurttiin
katso: kauneuden hinta ohjelma
Kirurgit leikkaavat siellä sinusta vaikka apinan näköisen, jos maksat niille yli 10 000 euroo
Ja jos näytät niille tissis ..niin ne löytää niistä varmasti vikaa, vaikket ois koskaan imettänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se että lihoit monta kiloa ja paino jäi ylös. Rinnoissa on siis läskiä.
.
Panoa jäi 3 kiloa enemmän eli kait se rinnoissa sitten on. Mutta eikö olekin mahtavaa että meni juuri sinne. Lihava en ole, 171/62 ja 95-66-95.