Onko tyypillistä, että tapailumies lopettaa yhteydenpidon kuin seinään ja ottaa viikkojen/kuukausien jälkeen yhteyttä pahoitellen tapahtunutta?
Mies sanoi että iski sitoutumiskammo niin piti juosta pois
Kommentit (59)
Miksi naiset edes lähtee näihin tapailumieskuvioihin? Turha haaskata aikaa, jos ei kerran ruveta seurustelemaan. Ja sen päätöksen voi tehdä ilman hämärää tapailuvaihettakin. Selkeämpi systeemi kaikille osapuolille eikä tarvii arvuutella onko toisella montakin hoitoa samaan aikaan kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa jäädä kakkoseksi, mutta missä on rehellisyys ja avoimuus. Jokainen tajuaa että kun treffipalstoilla ja kirjoittelee siellä monien kanssa niin yhtä kerrallaan voi tavata ja tutustua. Onko muut todellakin sitä mieltä että vain yhden kanssa voisi kirjoitella kerrallaan? Jos mulle kirjoitetaan enkä vastaa siihen mitään, niin eikä se anna viestittömän sanoman etten ole kiinnostunut?
Mä valitsen kahdesta treffikumppanista sen joka on matkallisesti lähempänä sillä esim. jos 200 km välimatkaa niin se asettaa omat haasteensa. 50 km huomattavasti lähempänä. Sitten tämä lähempänä oleva osoittautuukin epäsopivaksi kumppaniksi, niin kyllä mä voisin haluta tutustua tähän toiseen vaikka matka olisikin pitkä. Olenko siis peluri??
Tarkoitatko että, valitset treffikumppani vain siksi lähempää, että toiveissa on löytää joku, jonka kanssa voi vaikkapa vain hengaille, vaikka mitään muuta yhteistä ei ole?
Jos on tosissaan etsimässä pitempi aikaista, tai jopa pysyvää kumppania, niin välimatkalla tuskin on merkitystä. Merkitystä on vain sillä, miten natsaa ajatukset, tuntemukset, kiinnostuksen kohteet, arvot ja ajatukset ja kaikki muut sellaiset asiat, jotka voivat yhdistää ihmistä toisiinsa.
Tietty jos hakee pelkkää panokaveria ja tilapäistä seuraa, silloinhan sen treffikumppanin pitää olla lähiseudulta ja näitä kumppaneitahan löytyy jatkuvasti pilvin pimein.
Sen verran paljon kuullut vastaavista tapauksista että ei taida kovin harvinaista olla. Onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut, eikä toivottavasti satukaan.
Saman kokenut. Tosin jotkut tekee bänät , mutta palaa sitten kun ei parempaa löytynytkään....
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset edes lähtee näihin tapailumieskuvioihin? Turha haaskata aikaa, jos ei kerran ruveta seurustelemaan. Ja sen päätöksen voi tehdä ilman hämärää tapailuvaihettakin. Selkeämpi systeemi kaikille osapuolille eikä tarvii arvuutella onko toisella montakin hoitoa samaan aikaan kierroksessa.
Koska niiden seurusteluun ja keskusteluun valmiiden miesten kanssa ei ole "kipinää". Pitää sitten roikkua siinä korkeamman tason miehessä arvuutellen kun muuten se voi hermostua ja häippästä...ja usein niin tekeekin kun on valinnan varaa vaikka muille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai ehkä pakit 1. vaihtoehdoltaan :D
Mulle kävi juuri näin ja mies ihan pokkana sanoi parin kuukauden hiljaisuuden jälkeen että piti katsoa yksi säätö loppuun, mutta nyt voitaisiin nähdä :D sanoin että juuuuu ei.
Missä logiikka? Jos suhde ei toimi, niin eikö ole ihan luonnollista että se lopetetaan ja katsotaan seuraava?
Vai oisiko parempi, että mies tapailisi useampaa naista samanaikasesti?
Naisilla taitaisi olla itsetutkiskelun paikka tässä asiassa. Ei tullut valituksi ensimmäisellä kierroksella, joten miehen toiselle kierrokselle ei lähdetä, nih.
Vierailija kirjoitti:
älä alennu ja ota takaisin!!!
Nimenomaan, kyllä moinen kultakimpale is a keeper
Itse olen tehnyt samaa, mutta se on johtunut masennuksesta. Itselle on tuntunut helpommalta tulla pidetyksi "pelurina" kuin tunnustaa jotain niin henkilökohtaista ihmiselle, jota ei varsinaisesti tunne. Minulle vain tulee aikoja, kun yhteydenotto vähänkin vieraampaan ihmiseen tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Pahoittelen kyllä aina, kun päätän viestittelytaukoni.
Mikähän sen sitoutumiskammon nimi on?
Itselle kävi samoin ja muutaman kuukauden jälkeen tuli anomaan takaisin.En ottanut!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt samaa, mutta se on johtunut masennuksesta. Itselle on tuntunut helpommalta tulla pidetyksi "pelurina" kuin tunnustaa jotain niin henkilökohtaista ihmiselle, jota ei varsinaisesti tunne. Minulle vain tulee aikoja, kun yhteydenotto vähänkin vieraampaan ihmiseen tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Pahoittelen kyllä aina, kun päätän viestittelytaukoni.
Niin, ja olen siis nainen. Jos sillä on mitään merkitystä.
Tapailemani mies ei halunnutkaan tapailla. En uskonut, että vielä tapaisimme, mutta nyt tapailemani mies haluaa taas tapailla. Olen hukassa tällaisen tapailun takia. APUA! Mitä te tekisitte tapailun suhteen tilanteessani?
narsistinen on