Onko tyypillistä, että tapailumies lopettaa yhteydenpidon kuin seinään ja ottaa viikkojen/kuukausien jälkeen yhteyttä pahoitellen tapahtunutta?
Mies sanoi että iski sitoutumiskammo niin piti juosta pois
Kommentit (59)
Unohda! Noi on niin nähty. Tulisit aina olemaan se kakkosvaihtoehto. Tuollaiset koko ajan hakevat sitä parempaa ja parempaa, eivät tyydy siihen mitä jo saisivat.
Turhan simppeli selitys tuo "toinen nainen". Sopii tosin mammapalstan erikoisasiantuntija-kyökkiterapeuteille.
Vierailija kirjoitti:
Mies löysi toisen
Tai pyöritti useampaa.
Miehellä ei voi kertakaikkiaan olla mitään muuta syytä vetäytyä suhteesta kuin toinen nainen. Uskokaa nyt, TOINEN NAINEN. Pakko olla toinen nainen kyllä jossain.
Eräs tapailumiekkonen ei vaan kestänyt ajatusta että oon naimisissa...
Luultavasti sillä oli joku toinen sinua kiinnostavampi nainen tuossa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Sai ehkä pakit 1. vaihtoehdoltaan :D
Mulle kävi juuri näin ja mies ihan pokkana sanoi parin kuukauden hiljaisuuden jälkeen että piti katsoa yksi säätö loppuun, mutta nyt voitaisiin nähdä :D sanoin että juuuuu ei.
Vierailija kirjoitti:
Sen ykkösvaihtoehto ei lämmennytkään, joten uudelleenlämmittelee sinua.
Jep, tuttu sabluuna 😄
No joskus on, joskus ei.
Mutta eihän tuo tyypillistä ole. Vaikuttaa siltä että tapailukaveri on just vailla seuraa ja ottaa yhteyttä siihen henkilöön, josta kaikkein varmimmin saa seuraa pikaiseen tapaamiseen, ja kaikken siihen muuhun, mikä tapaamiseen saattaa liittyä.
Eli tosi pahasti ja suoraan sanottuna: Kaveri on saanut pakkeja useilta eri tahoilta ja tapailusuhde nykyiseen naiseen on lopahtanut.
Niinpä hän ottaa yhteyttä johonkin entiseen tapailu naiseensa, lähes varmana siitä, että hätä seuraa löytyy.
Kuulostaa ikävältä, mutta olen kokenut asian, enkä lähtenyt enää pitkän ajan jälkeen tapaamaan tuollaista tyyppiä. Ei tarvinnut, koska olin jo löytänyt pysyvän kumppanin vierelleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa jäädä kakkoseksi, mutta missä on rehellisyys ja avoimuus. Jokainen tajuaa että kun treffipalstoilla ja kirjoittelee siellä monien kanssa niin yhtä kerrallaan voi tavata ja tutustua. Onko muut todellakin sitä mieltä että vain yhden kanssa voisi kirjoitella kerrallaan? Jos mulle kirjoitetaan enkä vastaa siihen mitään, niin eikä se anna viestittömän sanoman etten ole kiinnostunut?
Mä valitsen kahdesta treffikumppanista sen joka on matkallisesti lähempänä sillä esim. jos 200 km välimatkaa niin se asettaa omat haasteensa. 50 km huomattavasti lähempänä. Sitten tämä lähempänä oleva osoittautuukin epäsopivaksi kumppaniksi, niin kyllä mä voisin haluta tutustua tähän toiseen vaikka matka olisikin pitkä. Olenko siis peluri??
Olemme erilaisia kaikki me ihmiset.
Minä valitsen tapailu kaveriksi sen, joka kiinnostaaa itseäni eniten.
Jos on pitkään oltu yhteydessä, niin kyllähän siinä jo peruasiat toisesta tietää, jo kirjoitustyylin ja puheiden perusteella.
Välimatkalla ei ole mitään merkitystä, suurin merkitys on ihmisen persoonallisuudella ja hänen ajatuksillaan, arvomaailmallaan ja mielipiteillä.
Yäk, tuollaisia miehiä on paljon sinkkumarkkinoilla
Narsistinen, käyttää ihmisiä pelinappuloina. Surkea kassientyhjentäjä ja ihmisyyden irvikuva. Varjokansalainen. Saastainen pukki.
Ei ole kivaa jäädä kakkoseksi, mutta missä on rehellisyys ja avoimuus. Jokainen tajuaa että kun treffipalstoilla ja kirjoittelee siellä monien kanssa niin yhtä kerrallaan voi tavata ja tutustua. Onko muut todellakin sitä mieltä että vain yhden kanssa voisi kirjoitella kerrallaan? Jos mulle kirjoitetaan enkä vastaa siihen mitään, niin eikä se anna viestittömän sanoman etten ole kiinnostunut?
Mä valitsen kahdesta treffikumppanista sen joka on matkallisesti lähempänä sillä esim. jos 200 km välimatkaa niin se asettaa omat haasteensa. 50 km huomattavasti lähempänä. Sitten tämä lähempänä oleva osoittautuukin epäsopivaksi kumppaniksi, niin kyllä mä voisin haluta tutustua tähän toiseen vaikka matka olisikin pitkä. Olenko siis peluri??