Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö instassa: joku käy tykkäämässä n. kymmenestä kuvastani ja sitten kun alan seurata häntä, hön ei seuraakaan takaisin

Vierailija
14.03.2021 |

Eikös tämä ole vähän kieroa peliä? Miksi edes tykätä, jos ei kuitenkaan sisältö ole seuraamisen arvoinen?

Ymmärrän kyllä, että jotkut tykkäävät tietyn hästägin alla olevista kuvista, mutta kun joku varta vasten menee profiiliin ja tykkää kymmenistä kuvistani, mutta ei kuitenkaan seuraa...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hankkii tuolla tavalla seuraajia.

Vierailija
2/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ideahan vaan että

Saa sut seuraamaan itseään.

Mutta entäs jos sun seuraaja tekee tuon, muttei hyväksy seuruspyyntöä itse? Se vasta outoa onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tyypit vaan kalastelee seuraajia itselleen, ovat numeroiden perässä. Hyvin yleistä.

Vierailija
4/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän hankkii tuolla tavalla seuraajia.

Mahtaakohan olla hyötyä tällaisista seuraajista? Tuolla tavalla antaa itsestään nimittäin vaan huonon kuvan.m, eikä jutut jatkossa kyllä varmasti kiinnosta.

Tarkoitan: todella huono markkinointistrategia

Vierailija
5/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tuossa touhussa on seuraillaan vaan toisia ristiin rastiin, vaikkei todellisuudessa kiinnosta pätkääkään mitä muut julkaisee ja laitetaan kuitenkin ne julkaisut piiloon.

Vierailija
6/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla saa ennemminkin vihamiehiä

Vierailija
7/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään antaa tykkäyksiä kivoista kuvista. En etsi sillä seuraajia. Kiva jos tästäkin tulee paha mieli jollekin, vaikka tarkoitus on päinvastainen.

Vierailija
8/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä löydän roskiksesta kultaharkon nii en mä ota koko roskista mukaani.

Eikä se oo somessa ees määrästä kiinni, vaan siitä kuinka iso osa sisällöstä on hyvää. Jos on tuhat kuvaa joista kymmenen on hyviä, nii miks ihmeessä seuraisin sellasta käyttäjää?

Sitä paitsi totta kai jos käyttäjä on seuraamisen arvonen, nii alan heti seuraamaan. Ihan oma ongelmas jos seuraat käyttäjiä sillä oletuksella että ne seuraa takas.

Vierailija
9/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa ehdotettua profiilia ja tykkään joistakin kuvista. Mutta ei kiinnosta niin paljon, että alkaisin seuraamaan. En halua älyttömästi seurattavia profiileja. Sen takia en tykkäile kuvista, että itse saisin seuraajia, minulle ei merkitystä montako seuraajaa minulla on.

Vierailija
10/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään antaa tykkäyksiä kivoista kuvista. En etsi sillä seuraajia. Kiva jos tästäkin tulee paha mieli jollekin, vaikka tarkoitus on päinvastainen.

Älä selitä. Seuraajia kalastelet

Vierailija
11/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä. Seuraajia kalastelet

Millä perusteella? Miksi pitäisi tykätä vain seurattavien kuvista, eikö katsella listan ulkopuolelle lainkaan?

Vierailija
12/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei voi tehdä enää mitään, ettei joku ajattelisi kaikessa olevan mukana taka-ajatuksia. Aina pitäisi hyötyä kaikesta, jopa siitäkin, kun painat "tykkää" jonkun kuvien kohdalla. Koska kukaanhan ei voi tehdä sitä vain ajankuluksi, hyvää hyvyyttään, tms.

Vierailija
13/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että yks mies tykkäsi kaikista kuvistani, no seurasin häntä sitten. Ei seurannut mua takaisin, kuukauden katselin ja lopetin seuraamisen ja sitten tuli jo vihainen viesti jossa kyseltiin miksi lopetin seuraamisen. Oli oikein yli kymmenen huuto ja kysymysmerkkiä tekstissä perässä vielä :D

Vierailija
14/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Mulle käy tolleen aina deviantartissa (on instassakin käynyt noin pari kertaa), eli deviantartissa tykätään mun kuvista/piirrustuksista, sit seuraan ja ei seurata takaisin. Sit lopetan seuraamisen & heti suututaan.

Vierailija
15/15 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun joku tykkää kymmenestä kuvastani, hän on komeilla keski-ikäisen miehen kuvilla esiintyvä feikkiprofiili, joku james.1234 tai nicholas_smith1234.

Toisaalta ihmettelen, että jos jollakulla on ihan taviksen instatili, mikä siinä nyt olisi edes niin erottuvaa, että joku ihan vilpittömin mielin tykkää kymmenestä kuvastasi. Eri asia sitten, jos todella on taitava valokuvaaja tai tili keskittyy johonkin tietynlaisiin kuviin. Taitaa joillakuilla olla kuvitelma, että se heidän taviselämä ja siitä otetut kuvat olisi ulkopuolisen mielestä ihan erityisen kiinnostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi