Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kahvimaito säilyy parhaiten?

Vierailija
14.03.2021 |

Käyn kaupassa tosi harvoin, eikä minulla ole pakastinta. Jos kahvimaito loppuu, elämä muuttuu välittömästi onnettomaksi. Maitojauhe ei miellytä. Mikä siis olisi pisimpään säilyvä kahvimaito tai sen kaltainen tuote?

Kommentit (22)

21/22 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikerma (purkissa jossa on kierrettävä korkki) ja Oatlyn iKaffe ovat parhaat vaihtoehdot säilyvyyden kannalta oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
22/22 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskukuumennettu (UHT)

Minusta tuo maistuu omituiselta kun on hieman makeaa eli olen etsinyt muita vaihtoehtoja. Toki ei varmasti haittaa ainakaan silloin jos käyttää sokeria.. Itsellä on siis aina jotain iKaffea tai vaikka pirkkaBaristaa jotka säilyy myös huoneenlämmössä vissiin vuoden verran, mutta kyllä vaati hieman tottumista (ovat jännästi karheampia koostumukseltaan kuin maito) mutta minusta itse asiassa jopa paremman/täyteläisemmän makuisia etenkin tummapaahtoisen kahvin kanssa. Makuasioita tietysti ja itsellä jatkuvaa "arkikäyttöä" rajoittaa vain noiden hinta :-(

Lisäksi kannattaa katsoa "punaisen", ihan normaalin jääkaapissa säilytettävän täysmaidon päiväykset. Jos käy vaikka kerran kahteen viikkoon kaupassa niin tuosta usein löytyy niin pitkiä päiväyksiä ettei se kerkiä pilaantua. Itse kävin eilen kaupassa ja ostin juurikin punaista maitoa päiväyksellä 30.03..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla