Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla kaunis nainen?

Vierailija
14.03.2021 |

Ei tarvii koskaan miettiä saako miestä kun niitä on jonoksi asti. On varmaan myös turvallinen olo kun on aina joku suojelija.

Mietin tässä miltä tuntuu se.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus pitää osata ja jaksaa kantaa. Sitä ei moni tule ajatelleeksi.

Naiset ovat kateellisia, mutta kauneus yhdistettynä osaamiseen avaa ovia.

Kauneutta voi dempata pitämällä silmälaseja ja lettiä tms.

Vierailija
2/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monen mielestä kaunis, muttei miehiä ole jonoksi asti. Yksistään ulkonäöllä pitkälle pötki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä ärsyttää kun miehet luulevat, että olen kiinnostunut heistä.

Olen siis A-seksuaali. :D

Pitkän ajan eräskin mies yritti kosiskella, mutta en välittänyt. Ällö mies 🤢

Välillä toivoisin, että en näyttäisi kauniilta, koska se tuntuu välillä olevan kirous.

Vierailija
4/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei takaa sitä, että miehiä on jonoksi asti. Helppo lähestyttävyys ja söpöys auttaa siinä. Olen klassisen kaunis 180cm pitkä ja hoikka nainen. Grace Kellyksi on monet ihmiset minua kutsuneet. Kyllähän kauneus sillä lailla helpottaa, että melkeinpä kaikki ihmiset suhtautuvat minuun positiivisesti ja saan positiivista huomiota. Mutta eivät miehet ihan jonoksi asti ole perässäni juosseet. Toki moni on ollut ihastunut, mutta etäältä. Vasta jälkeenpäin olen saanut kuulla, että ovat olleet ihastuneita minuun. Pituus on omalla kohdallani sellainen tekijä, joka saa osan miehistä kavahtamaan. Olen huomannut, että eniten huomiota saavat naiset, jotka ovat keskipituisia, helposti lähestyttäviä ja nättejä (nätteys ja kauneus ovat eri asioita), semmoisia naapurintyttöjä. Todella kauniita naisia, siis sellaisia, että kaikki toljottavat kun astuu huoneeseen, useimmat miehet eivät uskalla lähestyä.

Vierailija
5/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kauniit naiset ajautuvat jonkun miehen vaimoksi. Thats it. Sitten se kauneus joskus rapistuu jamies lähtee... Mitä jää? Niinpä

Vierailija
6/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole.

Mutta jotain vihiä olen saanut kauniista ystävästäni ja kauniista lapsestani, molemmat naisia.

Heillä on loputtomasti miehiä tarjolla. Ventovieraat miehet tulevat vaikka missä ehdottelemaan kaikenlaista seurustelusta ulkomaanmatkoihin. Kaikenlaiset miehet. Köyhät ja rikkaat. Rumat ja komeat. Nuoret ja vanhat. Tavikset ja julkkikset.

Pääsevät töihin helpolla kauniin ulkomuotonsa avulla. Toki joutuvat sitten tekemään töitä siinä kuin rumemmatkin. 

Vierailija
7/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei takaa sitä, että miehiä on jonoksi asti. Helppo lähestyttävyys ja söpöys auttaa siinä. Olen klassisen kaunis 180cm pitkä ja hoikka nainen. Grace Kellyksi on monet ihmiset minua kutsuneet. Kyllähän kauneus sillä lailla helpottaa, että melkeinpä kaikki ihmiset suhtautuvat minuun positiivisesti ja saan positiivista huomiota. Mutta eivät miehet ihan jonoksi asti ole perässäni juosseet. Toki moni on ollut ihastunut, mutta etäältä. Vasta jälkeenpäin olen saanut kuulla, että ovat olleet ihastuneita minuun. Pituus on omalla kohdallani sellainen tekijä, joka saa osan miehistä kavahtamaan. Olen huomannut, että eniten huomiota saavat naiset, jotka ovat keskipituisia, helposti lähestyttäviä ja nättejä (nätteys ja kauneus ovat eri asioita), semmoisia naapurintyttöjä. Todella kauniita naisia, siis sellaisia, että kaikki toljottavat kun astuu huoneeseen, useimmat miehet eivät uskalla lähestyä.

Sulla on varnaan kauheen vaikeaa kun miehet ei uskalla lähestyä 😢

Vierailija
8/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen kauneus ei valitettavasti ainoastaan auta. Sinun pitää myös olla sosiaalinen ja rohkea. Olen huomannut, että usein ei niin kauniit, mutta sosiaaliset naiset voivat olla suositumpia erityisesti toisten naisten keskuudessa kuin kauniit ja arat.

Vierailija
9/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvältä. Minä en tarvitse sitä miestä suojelemaan itseäni. Enkä edes elämääni välttämättä. Välillä ottaa päähän, kun joutuu antamaan kaverikortteja. Luulisi, että miehet ensisijaisesti haluaisi olla vain kavereita. Itse mietin hyvin harvaa miestä siinä mielessä.

Vierailija
10/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varnaan kauheen vaikeaa kun miehet ei uskalla lähestyä 😢

En puhunut pelkästään itsestäni tuossa kommentissa vaan monesta muusta naisesta. Ja ei ei ole vaikeaa. Olen parisuhteessa enkä muutenkaan ole koskaan ollut riippuvainen miesten huomiosta. Tässä ketjussa kysyttiin kokemuksia ja vastasin omien huomioideni perusteella. Jos sulla on ongelma siinä, että et saa huomiota niin turha aukoa päätä muille.

Vierailija
11/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauniille ollaan kateellisia. Syyttömänä jokainen synnytään johonkin perheeseen. Ulkonäkö tulee sen mukaan. Itse ei voi valita kauneuttaan eikä rumuuttaan.

Vierailija
12/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä.Takaa olen kuin Marilyn Monroe edestä vähän peikkonainen.

Vierailija
13/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauniille ollaan kateellisia. Syyttömänä jokainen synnytään johonkin perheeseen. Ulkonäkö tulee sen mukaan. Itse ei voi valita kauneuttaan eikä rumuuttaan.

No aika monet tutkimukset sen osoittavat, että kauneudesta on hyötyä.

Sitä mietin löhinnä, miksi miehille ei kelpaa rumempi nainen?

Vierailija
14/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttävät hyväkseen, jos pystyvät.

Vaimoksi otetaan se nätti, ei liian kaunis.

Vierailija
16/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuvaajat alkoivat lähestymään jo 14-vuotiaana. Onneksi äitini suojeli minua maailmalta.

Vierailija
17/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis. Miehiä kyllä on riittänyt ehdottelemaan vaikka mitä, mutta ketään ei ole kiinnostanut ajatukseni. Siis pelkästään näitä playboy-tyyppisiä tai muita päsmäröijiä tullut vastaan. Toki olen seurustellut muutaman kerran, mutta kuukausien kuluessa mies havahtuu siihen, että en olekaan tyhmä koriste, niin suhde alkaa kariutua. Koska eihän se nyt mitenkään voisi olla mahdollista (näiden mielestä), että kaunis nainen voisi olla hyvä työssään ja vielä IT-alalla johtajana. Pakko vähintään on ollut nousta reittä pitkin tai jotain (not).

Sitten tuo työelämä. Joudut todistelemaan osaamistasi vieläkin enemmän kuin ns tavalliset naiset. Koska eihän kaunis nyt voi olla älykäs. Eräskin miespuolinen kollega totesi ihmetellen että ethän sä olekaan pelkkä "pretty face".

Jopa urheilussa on jotkut olleet asenteella, että tuo nyt ei ainakaan ole hyvä. En siis ole mikään bimbo blondin näköinen vaan luonnollisesti kaunis. No urheilussa on helpompi todistaa olevansa hyvä kuin työelämässä.

Että ihan turhaan kadehdit.

P.S. En taida koskaan tavata miestä joka arvostaisi minua. Odottelen tässä että ulkomuoto rapistuu. Yksi taktiikka on mennä silmälasit päässä treffeille, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Tosin joidenkin mielestä sekin on vain seksikästä.

Vierailija
18/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tämä on usein miesten harhaluulo, että kauniilla naisella on miehiä jonoksi. Ainakin itse olen kuullut sitä enemmän miehiltä, sinulla on varmasti ihailijoita vaikka kuinka paljon. Miehet ovat jonossa ovesi takana yms.

Vierailija
19/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en ole.

Mutta jotain vihiä olen saanut kauniista ystävästäni ja kauniista lapsestani, molemmat naisia.

Heillä on loputtomasti miehiä tarjolla. Ventovieraat miehet tulevat vaikka missä ehdottelemaan kaikenlaista seurustelusta ulkomaanmatkoihin. Kaikenlaiset miehet. Köyhät ja rikkaat. Rumat ja komeat. Nuoret ja vanhat. Tavikset ja julkkikset.

Pääsevät töihin helpolla kauniin ulkomuotonsa avulla. Toki joutuvat sitten tekemään töitä siinä kuin rumemmatkin. 

Tässä oli aika realistinen näkemys. Olin naapurintyttömäisellä tavalla kaunis nuorena, juuri eilen katseltiin vanhoja kuvia ja vielä yli nelikymppisenäkin häikäisevä. Nyt yli viisikymppisenä sairastamisesta johtuen olen vähän lihonut ja kasvoihin on tullut juonteita, ryppyjä ei niinkään eikä roikkumista (vielä!). 

Miehellä taas on käynynyt niin, että nuorempana oli peruskomea, nyt taas vanhempana huippukomea. Hänelle sopii tuo harmaakuullotus hiuksiin ja muutenkin on komeampi kuin nuorena. Ehkä itsevarmempi ja hän ei ole juurikaan lihonut. Aina ollut kyllä poikkeuksellisen komea ja pitkä, jykevä ja maskuliininen ja luonteeltaankin vielä ihana. Rakastaa minua vieläkin, vaikka olen rupsahtanut ja vaikka saisi nuoren ja kauniin milloin tahansa.

Vierailija
20/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kuvaajat alkoivat lähestymään jo 14-vuotiaana. Onneksi äitini suojeli minua maailmalta.

Ole onnellinen siitä.

Minua ei suojellut kukaan.