Miltä tuntuu olla kaunis nainen?
Ei tarvii koskaan miettiä saako miestä kun niitä on jonoksi asti. On varmaan myös turvallinen olo kun on aina joku suojelija.
Mietin tässä miltä tuntuu se.
Kommentit (71)
Olin nuorena ilmeisesti kaunis, vaikka eihän sitä omaa itseään osaa niin nähdä. Mutta siis jopa kadulla tai vaikka bussipysäkillä bussia odottaessani saattoi joku pysähtyä kommentoimaan miten ihanan näköinen olen, flirttailla tms.
Minulle tämä ei ollut mitenkään mukavaa koska olen erakkoluonne - ja myöhemmin tajusin olevani myös aseksuaali. Ahdisti se huomio, ja varsinkin miesvaltaisen alan työpaikalla jossa olisin vaan tahtonut tehdä duunia rauhassa, mutta vähän väliä tuli kollegaa tekemään tikusta asiaa että saa jutella mun kanssa, ehdotti jotain tapaamisia jne. Mulle tuli ylpeän ja tylyn akan maine kun en halunnut kenenkään kanssa mitään ja joskus sanoin juttelijoille että anteeksi mutta mun pitäisi nyt keskittyä tekemään työtä, en ehdi jutella.
No, 30 v keksin että lihottamalla itseni pääsisin ehkä huomiosta eroon. Jossain 85 kg kohdalla alkoi tosiaan toimia niin ettei enää miehet lähestyneet, kun mulla naamakin hautautui rasvaan ja kaksoisleukoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei takaa sitä, että miehiä on jonoksi asti. Helppo lähestyttävyys ja söpöys auttaa siinä. Olen klassisen kaunis 180cm pitkä ja hoikka nainen. Grace Kellyksi on monet ihmiset minua kutsuneet. Kyllähän kauneus sillä lailla helpottaa, että melkeinpä kaikki ihmiset suhtautuvat minuun positiivisesti ja saan positiivista huomiota. Mutta eivät miehet ihan jonoksi asti ole perässäni juosseet. Toki moni on ollut ihastunut, mutta etäältä. Vasta jälkeenpäin olen saanut kuulla, että ovat olleet ihastuneita minuun. Pituus on omalla kohdallani sellainen tekijä, joka saa osan miehistä kavahtamaan. Olen huomannut, että eniten huomiota saavat naiset, jotka ovat keskipituisia, helposti lähestyttäviä ja nättejä (nätteys ja kauneus ovat eri asioita), semmoisia naapurintyttöjä. Todella kauniita naisia, siis sellaisia, että kaikki toljottavat kun astuu huoneeseen, useimmat miehet eivät uskalla lähestyä.
Miehet arvaavat, aivan oikein, että miesrimasi on pilvissä.
Koska et hyväksy miestä joka ei ole sinua pidempi kun käytät korkkareita, rajaa jo tuo valtavan enemmistön miehistä pois.
Kun lisäksi tarvitaan komea naama, raamikas kroppa, hyvä ammatti, älyä, sosiaalista nokkeluutta, korkeakoulutus, jne...jäljelle jää vain muutama mies joiden kannattaa edes yrittää.
165cm naiselle voi riittää keskipituinen mies, eli jo sen osalta mieskandidaatteja on paljon enemmän.
Lisään tuohon edelliseen että naisten ja miesten naismaku poikkeavat toisistaan.
Grace Kelly toki miellyttää moniakin miehiä, mutta sellainen klassisen kaunis ja sorja nainen ei ole miehille ihanne, toisin kuin naisille. Miesten ihanne on yleensä kurvikkaampi, seksikkäämpi ja söpömpi.
Allekirjoitan helpon lähestyttävyyden, mutta tuo on se toinen syy.
Palstan "kaunein nainen"-äänestyksen voitti miesten äänillä tämä:
https://i.pinimg.com/originals/ae/f3/cb/aef3cb26b9498c0af8cdf9f0a6728d6…
Tosi hyvältä. Valta on minulla. Uskallan laskea leikkiä painostani ja ulkonäöstäni ja seksuaalisuudestani. Olen niin vahvoilla, että uskallan.
Uskallan sanoa myös, että olen aseksuaali, koska olen kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvältä. Valta on minulla. Uskallan laskea leikkiä painostani ja ulkonäöstäni ja seksuaalisuudestani. Olen niin vahvoilla, että uskallan.
Uskallan sanoa myös, että olen aseksuaali, koska olen kaikkea muuta.
*Tirsk*. Sitten typerät palstajonnet uskovat kaikkea mitä tänne kirjoitetaan.
Nuorena olin kuulemma kaunis. Olisin saanut mallinkeikkaa ulkomailta lähtien. En ikinä innostunut. Introvertti kun olen. Miehiä oli, jatkuvasti pyydettiin ulos ja otettiin yhteyttä. Nuoruus oli suorastaan ihan kamalaa, sillä koko koulun kiusattiin rankasti, joten kaikki kehut oli suorastaan mun korville valhetta. Nyt jälkeen päin kun katselen kuvia, niin olin kyllä nätti. Harmi etten osannut silloin arvostaa. Nyt lähempänä 40 on tapahtunut tää yllättävän nopeasti rupsahtaninen. Nyt ei saa miehiä edes säälistä. 👍
En pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina, mutta miesvaltaisella alalla olen saanut toistuvia (epätoivottuja) kehuja. Työpaikoilla tytötellään, neiditellään, kommentoidaan ulkonäköäni/vaatteitani ja epäillään/vähätellään osaamistani toistuvasti. Kun olen maininnut asiasta (esim. siitä, että en halua minkäänlaista ulkonäkööni liittyvää kommentointia), olen sitten ollut nipo akka.
Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta ihmisenä. Vain hyväksikäyttäjiä. Ja vaikeat traumat. Olen yksin ja pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Rumana miehenä on kaikista epäonnistinta olla, kun kukaan ei kiinnostu ja miehenä pitäisi itse tehdä aloitteita, ja vain pakkeja tulee :( Kyllä kauniilla naisilla on kaikki niin hyvin, ihmettelen miksi jotkut kauniit naiset vielä valittaa jostain ihan pikkuasioista.5
Voi kun te miehet tajuaisitte sen, että rumuuskin voi olla miehessä just se seikka mikä tekee mielenkiintoisen näköiseksi! Kun on itsevarma, siisti ja hyväkäytöksinen, eikä vingu turhista, vientiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olen monen mielestä kaunis, muttei miehiä ole jonoksi asti. Yksistään ulkonäöllä pitkälle pötki.
Kauniit naiset ovat useasti vaikeasti lähestyttäviä.
Vai mistä itse luulet sen johtuvan?
Meidän luokalla luonnonkauniista ei pidetty ja ilkeät ivasi maksullisiksi. Hohdokasta.
Tuntuu ihanalta olla kaunis nainen..
Kauniille 5-kymppiselle mensalaiselle on edelleen vientiä. Harmi vaan, että maailmassa on niin paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä kuin treffailu 😄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä välillä ärsyttää kun miehet luulevat, että olen kiinnostunut heistä.
Olen siis A-seksuaali. :D
Pitkän ajan eräskin mies yritti kosiskella, mutta en välittänyt. Ällö mies 🤢
Välillä toivoisin, että en näyttäisi kauniilta, koska se tuntuu välillä olevan kirous.
Tä??!! Siis kirous vai
Mulla ei hajuakaan miltä se tuntuu, pienellä laitolla olen mukiinmenevä++
Nuorempana oli kamalaa, varsinkin yläasteella. Lopetin meikkaamisen koulukiusaamisen takia. Kauniille ihmiselle ihmiset ovat oletusarvoisesti kohteliaita ja suhtautuvat positiivisemmin. Toisaalta on epäluuloa ja halveksuntaa. Kateus on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoinen kauneus ei valitettavasti ainoastaan auta. Sinun pitää myös olla sosiaalinen ja rohkea. Olen huomannut, että usein ei niin kauniit, mutta sosiaaliset naiset voivat olla suositumpia erityisesti toisten naisten keskuudessa kuin kauniit ja arat.
Kaikista suosituimpia toisten naisten keskuudessa ovat kauniit ja sosiaaliset naiset.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ei kauniit naiset mieti miehiä ensi sijassa. Miksi se on aina päällimmäinen toivomus?
Vaikuttaa miehen avauksesta. Ei naisen. Juuri tuosta syystä että tällaiset asiat kaukana ajatusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Lisään tuohon edelliseen että naisten ja miesten naismaku poikkeavat toisistaan.
Grace Kelly toki miellyttää moniakin miehiä, mutta sellainen klassisen kaunis ja sorja nainen ei ole miehille ihanne, toisin kuin naisille. Miesten ihanne on yleensä kurvikkaampi, seksikkäämpi ja söpömpi.
Allekirjoitan helpon lähestyttävyyden, mutta tuo on se toinen syy.
Palstan "kaunein nainen"-äänestyksen voitti miesten äänillä tämä:
https://i.pinimg.com/originals/ae/f3/cb/aef3cb26b9498c0af8cdf9f0a6728d6…
On kyllä huomattu itsekin, että miesten ja naisten kauneusihanteet poikkeavat toisistaan, mutta nauranpa silti tuolle äänestyksen tulokselle. Eihän kuvissa edes näy naisen kasvoja kunnolla. Eli kurvikas, seksikäs kroppa söpö tyyli ja paperipussi päähän (tai vähintään suu tukittu jollain), niin hyvä on palstamiesten mielestä!
Ei kauniit naiset mieti miehiä ensi sijassa. Miksi se on aina päällimmäinen toivomus?