Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla kaunis nainen?

Vierailija
14.03.2021 |

Ei tarvii koskaan miettiä saako miestä kun niitä on jonoksi asti. On varmaan myös turvallinen olo kun on aina joku suojelija.

Mietin tässä miltä tuntuu se.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään tuohon edelliseen että naisten ja miesten naismaku poikkeavat toisistaan.

Grace Kelly toki miellyttää moniakin miehiä, mutta sellainen klassisen kaunis ja sorja nainen ei ole miehille ihanne, toisin kuin naisille. Miesten ihanne on yleensä kurvikkaampi, seksikkäämpi ja söpömpi.

Allekirjoitan helpon lähestyttävyyden, mutta tuo on se toinen syy.

Palstan "kaunein nainen"-äänestyksen voitti miesten äänillä tämä:

https://i.pinimg.com/originals/ae/f3/cb/aef3cb26b9498c0af8cdf9f0a6728d6…

On kyllä huomattu itsekin, että miesten ja naisten kauneusihanteet poikkeavat toisistaan, mutta nauranpa silti tuolle äänestyksen tulokselle. Eihän kuvissa edes näy naisen kasvoja kunnolla. Eli kurvikas, seksikäs kroppa söpö tyyli ja paperipussi päähän (tai vähintään suu tukittu jollain), niin hyvä on palstamiesten mielestä!

Naiset ajattelevat ihan liikaa kasvoja. Kroppa se on mikä miehuuden herättää, joskus vallan ihan vaan tissit jos takapuolikin on jo mallia "väsynyt". Ripset ja muu laittautuminen , sitä ei mies huomaa, kampaajakäyntiäkään ei hoksaa.

Vierailija
62/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai on olemassa ryhmä ihmisiä joille aihe on hattarantuoksuinen pakkomielle avlla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään tuohon edelliseen että naisten ja miesten naismaku poikkeavat toisistaan.

Grace Kelly toki miellyttää moniakin miehiä, mutta sellainen klassisen kaunis ja sorja nainen ei ole miehille ihanne, toisin kuin naisille. Miesten ihanne on yleensä kurvikkaampi, seksikkäämpi ja söpömpi.

On kyllä huomattu itsekin, että miesten ja naisten kauneusihanteet poikkeavat toisistaan, mutta nauranpa silti tuolle äänestyksen tulokselle. Eihän kuvissa edes näy naisen kasvoja kunnolla. Eli kurvikas, seksikäs kroppa söpö tyyli ja paperipussi päähän (tai vähintään suu tukittu jollain), niin hyvä on palstamiesten mielestä!

Naiset ajattelevat ihan liikaa kasvoja. Kroppa se on mikä miehuuden herättää, joskus vallan ihan vaan tissit jos takapuolikin on jo mallia "väsynyt". Ripset ja muu laittautuminen , sitä ei mies huomaa, kampaajakäyntiäkään ei hoksaa.

Aijaa, mulla taas on parhaimmat miehet löytyneet katsekontaktin kautta. Nimenomaan en arvosta miehiä, joiden mielestä naisen silmät ovat nännien korkeudella tai peräti vaan se yksi silmä siellä pakaroiden välissä. Ei kropassakaan mitään vikaa ole, mutta pukeudun sen verran rennosti, että miehelle on sitten kahta kivempi yllätys mitä sieltä vaatteiden alta paljastuu.

Vierailija
64/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tiedä olenko edes kaunis ja kaipa siihenkin vaikuttaa laittautumisen määrä. Ei ihmeemmältä. Joskus siitä saa kuulla, ihmiset ovat usein ystävällisiä. Toisaalta joistain muista naisista huomaa, että ne jotenkin kavahtaa minua. Esimerkiksi työpaikalla kyseiset tyypit sitten kohtelevat nuoria miehiä mukavammin. Sitten oon kuullut jotain pientä vittuilua kumppanistani, en osaa mistä tämä johtuu? Pitäisikö minun olla ihan yksin, että muut olisivat tyytyväisiä.

Ongelmiani ei oteta todesta - tai no ne muutamat läheiset joo. Kun olen kertonut jotain jollekin etäisemmälle tutulle esim. Parisuhteeni ongelmista, olen kuullut "noh sulla ei oo ongelmaa kun olet niin nättikin, löydät uuden". Nykyään en jaksa puhua asioistani kuin harvalle ja valitulle, koska tällaisesta ei hyödy.

Miehet ovat avuliaita ja kohtelevat hyvin. Joskus joku työkaveri on tainnut ihastua, mutta oon pitkässä parisuhteessa, joten ei ole väliä. Ei sitä itse huomaa, mutta muut ovat siitä sanoneet. Toisaalta tämä on hankala yhdistelmä, kun en puhu asioistani, niin joku voi olettaa että olisin vapaa. Ainiin, kiusallista on myös se, että joku kehuu kauniiksi muiden kuullen. Kerran luennolla koulussa luokkakaveri sanoi "sinä olet niin kaunis" ja tuntu että kaikki muut luokkalaiset tuijotti. 😩 Kivasti sanottu, mutta sillon iski nolous.

Vierailija
65/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kauniit naiset ajautuvat jonkun miehen vaimoksi. Thats it. Sitten se kauneus joskus rapistuu jamies lähtee... Mitä jää? Niinpä

Et ilmeisesti paljon arvosta persoonaa?

Olin joskus treffeiilä erään miehen kanssa, hän sanoi huomaatko kuinka kaikki vastaantulijat katsovat kuinka kaunis olet. En ole kuitenkaan koskaan pitänyt itseäni mitenkään erikoisen näköisenä. Enkä huomannut muiden katseita.

Ennakkoluuloihin ole kyllä törmännyt, ehkä niitäkin on kaikilla?

Vierailija
66/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta auta armias, jos olet kaunis mies! Vitsihän on siinä, että mies yleensä vielä huonommin tajuaa sitä minkälaiselle tielle häntä sen takia pusketaan. Miehet ei ota todesta miehenä ja naiset pitää jonain toyboy leikkikaluna. 

Vierailija
67/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta auta armias, jos olet kaunis mies! Vitsihän on siinä, että mies yleensä vielä huonommin tajuaa sitä minkälaiselle tielle häntä sen takia pusketaan. Miehet ei ota todesta miehenä ja naiset pitää jonain toyboy leikkikaluna. 

Eikös kaunis mies ole synonyymi homolle

Vierailija
68/71 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Nätit kasvot ja kroppa myös.

Vierailija
69/71 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on lahja, älkää heti iskostako sitä että miehiä on jonoksi, myös kauneus voi olla korkeampi arvo, mutta noista teksteistä kuultaa, et ihan kuin kauneuneudella olisi vain yksi opittu arvo.

Vierailija
70/71 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei takaa sitä, että miehiä on jonoksi asti. Helppo lähestyttävyys ja söpöys auttaa siinä. Olen klassisen kaunis 180cm pitkä ja hoikka nainen. Grace Kellyksi on monet ihmiset minua kutsuneet. Kyllähän kauneus sillä lailla helpottaa, että melkeinpä kaikki ihmiset suhtautuvat minuun positiivisesti ja saan positiivista huomiota. Mutta eivät miehet ihan jonoksi asti ole perässäni juosseet. Toki moni on ollut ihastunut, mutta etäältä. Vasta jälkeenpäin olen saanut kuulla, että ovat olleet ihastuneita minuun. Pituus on omalla kohdallani sellainen tekijä, joka saa osan miehistä kavahtamaan. Olen huomannut, että eniten huomiota saavat naiset, jotka ovat keskipituisia, helposti lähestyttäviä ja nättejä (nätteys ja kauneus ovat eri asioita), semmoisia naapurintyttöjä. Todella kauniita naisia, siis sellaisia, että kaikki toljottavat kun astuu huoneeseen, useimmat miehet eivät uskalla lähestyä.

Mä veikkaan että miehet ovat saaneet aina näpeilleen näiltä todella kauniilta naisilta, koska yli 90 prosenttisesti faktaa on, että näille naisille kelpaa vain todella komeat miehet. Onneksi suurin osa ihmisistä on kuitenkin ulkonäöltään sitä tavis luokkaa, söpöstä vähemmän/enemmän söpöön, paljon helpompaa.

Vierailija
71/71 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena todella kaunis nyt 50 kymppisenä toivoisin että en olisi olllut.kommentit ovat todella törkeitä. Jos olisin ollut aina ruma tuskin nyt ketään kommentoisi että olen rupsu