Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että mua suututtaa!!!!!!

Vierailija
10.08.2006 |

laskettu aika lähenee ja kaikki tavarat esikoisen jäljiltä täytyy korjata tai huoltaa. No, miestä ei näytä paskaakaan kiinnostavan mikään! Mä joudun täällä rehkimään. Järjestelin makkarinkin ihan yksin. Parisänky piti siirtää toiseen paikkaan ja esikoisen sänky toiseen. Eivätkä ne mitään maailman kevyempiä olleet! vaunut jouduin viemään vanhempieni luokse, koska isäni ne sit lupas hoitaa kun näki ettei miehestäni ole siihenkään hommaan!

Kaikki miehen tavarat lojuvat ties missä! Mitään se ei saa aikaiseksi. Ei edes yhtä pientä ruuvia saa ruuvattua kattoon.

Nyt v-loppuna pitäisi mennä miehen vanhempien mökille maalaustalkoisiin!!!!!!!!!! saa kyl ukko mennä ihan yksin! Mä en viitti juosta siellä esikoisen perässä jne. sanoin miehelle asiasta, mutta se vaan sanoi etten joudu yksin rehkimään siellä. JOOPAJOO!!! Ja sehän on taas nähty! Mun pitäisi niinku mennä maalaamaan, kas kun ei laiteta mua kattoa pesemään. Tai no eihän sitä tiedä!

Eihän mulla mitään vaivoja ole, EIPÄ!!!!

Ja jos sinne mökille ei olis menossa muita ku miehen vanhemmat, mutta kun sinne on menossa miehen sisko ja sen mies, miehen veli ja sen tyttöystävä, miehen vanhemmat ja sit mies + sit tietenkin minä ja lapsi.

Mul tulee jo sauhua korvista!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui. Lähti sanomatta mitään töihin. Eikä ole vieläkään soittanut.

En nukkunut koko yönä kun sattui joka paikkaan. Mies ei näytä ymmärtävän näitä vaivoja :(

No, en voi sille mitään jos ei aikuinen mies ymmärrä! Täytyy varmaan heittää pesäpallo palleihin, ni jospa sitten edes hiukan ymmärtäisi näitä kipuja?

ap

Vierailija
2/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan siihen asti kun yksi kaunis päivä kun mies tuli töistä oli pari kassia odottamassa ovenpielessä. Ilmoitin että painu ihmeessä äitisi ja isäsi helmoihin kun ovat niin paljon viisaampia ja osaavat kaikki asiat paremmin, kyllä he sinustakin huolehtivat paremmin kuin minä. No, mies lähti kun tajusin että olen tosissani, olin samana päivänä hakenut avioeroa ja varannut ajan lastenvalvojalle. Illalla alkoi jo puhelin soida, eikö voida jutella- linjalla, en vastannut pariin päivään. Sitten kävimme sossussa tekemässä lasten huolto- ja tapaamissopimuksen ja kävimme kahvilla yhdessä, mies kyseli kovasti muka ihmeissään että mikä nyt on kun näin kävi. Taas meni muutama päivä, sain lapset hoitoon ja pyysin miehen käymään ja pääsimme rauhassa juttelemaan. Sanoin ihan suoraan että olen hokenut näitä samoja asioita pian kymmenen vuotta eikä ole sanakaan mennyt jakeluun, miksi minun pitäisi vielä puhua näistä. Tällä kertaa mies ihme kyllä kuunteli mitä sanottavaa minulla oli, itki ja parkui ja näki ensimmäistä kertaa miten on oikeasti toiminut. Tuon keskustelun jälkeen hän lähti takaisin vanhemmilleen, asui siellä kaikenkaikkiaan puolisen vuotta. Tuona aikana hän näki millaiseen avioliittoon hän on kasvanut ja sai rauhassa miettiä haluaako sitä itselleen. Siellä äiti todella pesi ja puunasi, ruokki ja huolehti mutta parisuhdetta siellä ei ollut. Kotiin tuli aikanaan takaisin ihan eri mies, nyt viettää kunnolla aikaa lasten kanssa, osaa arvostaa ja ottaa huomioon heitä ja minua. Ei meillä edelleenkään vaaleanpunaisen pilven päällä juoda samppanjaa ja syödä mansikoita mutta voin sanoa olevani lähes aina tyytyväinen ja todella usein onnellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuskin tuollainen onnistuisi :(

Olen myös eroa miettinyt ihan vakavasti. Kun minä olen se, joka on aina väärässä, tekee kaiken ihan väärin tai sit ei osaa ollenkaan mitään. Miehen perhe on aina joka asiassa oikeassa ja kaikki osaavat siellä kaikkea. Jos ei jokin onnistu, on aina jonkun muun vika!!!

Nytkin kun menisimme sinne mökille, niin mä saisin juosta esikoisen perässä ja maalata ja tehdä ties mitä. Mullahan ei ole mitään vaivoja ja hyvinhän mä kaikkea jaksan. Mutta miehen siskolta kysytään vähän väliä jaksatko ja ei sun tarvi mitään tehdä yms. Hänellä on vaikeeta!!! Niin vaikeeta että!!!

Mua suoraan sanottuna vituttaa kun toisia passataan ja kysellään vähän väliä jaksaako, mutta MUN täytyy jaksaa, eikä kukaan kysy mitään mun jaksamisesta! prkl!

Kauheeta valittamista, mutta kun ei ole ketään jolle näistä asioista puhuisin :(

ap

Vierailija
4/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiki levällään olevat miehen tavarat lentävän " mustaan säkkiin" . Olen niin kyllästynyt olemaan miehellekin äiti!

ap

Vierailija
5/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaanko ukkos ilkes sanoa että ei sun yksin tartte maalata?

Vierailija
6/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis nyt ukonkin tajuavan et ensin omat asiat kuntoon ja sit vasta muut! Mutta ei!!!!

ap

Vierailija
7/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika mies sulla muuten.

Mä en itse raskaana olisi saannut edes tuolille nousta seisomaan, anoppi niin pelkäsi.

Vierailija
8/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtimassa esikoisesta. Ja muut makoilee nurmikolla heinänkorsi suussa ja ihmettelevät " miksi tuo Maija on taas niin kireä" .

Vierailija
9/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät kotiin ja sanot et siellä riittää hommaa liiaksi asti kun ei ukko muuta tee kun levittelee kamojaan! Kiltti voi olla muttei tyhmä.

Vierailija
10/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lupas ottaa esikoisen v-lopuksi hoitoon että saisin hiukan lepäillä! Mutta eihän täällä mitään lepäillä!

ap

Vierailija
11/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äitisi hoitaa esikoista ja lepää viikonloppu ihan oikeasti yksiksesi. Älä tee mitään muuta kuin mitä itse haluat ja mistä nautit. Kannattaa tehdä niin, sillä sitten et enää voi kun vauva syntyy.

Tämä on kokemuksen syvä rintaääni.