Pikku krapula eilisestä, aloitan punkun juomisen NYT!
..joku yleinen sääntö on että ennen puolta päivää ei saisi juopotella, mutta kun olen yksin ja kukaan ei näe, niin meinaan nyt ottaa pikku punkkulasillisen. Ahdistaa kyllä jo huominen työpäivä, mutta yhdellä yskäisyllä tai aivastuksella saa 10pv etätöitä.
Kommentit (13)
Kotihommat tehty, joten minäkin aloitan! Meni kyllä ip:n puolelle.
Voihan iso V ei ketään kiinnosta sun alkoholisoitumises, mitä keskustelua tämä muka on ?
Vierailija kirjoitti:
Voihan iso V ei ketään kiinnosta sun alkoholisoitumises, mitä keskustelua tämä muka on ?
En ole mikään holisti, vaan nyt on viikonloppu jolloin on aikaa ja mahdollisuus nollata edellinen vuosi.
Muista sitten, että krapulan loiventelu on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantelu piereskelemällä.
Koitan väistellä pahinta krapulaa. Aamulla ennen ja kasin jälkeen meni kolme siideriä. Nyt aukesi neljäs että tää on ihan siinä tipalla huonon olon kanssa. En tiedä itsekkään miksi olen taas niin laillista jätkää? Holeista parasta eli kaljaa en saa juoda. Iho kukkii heti jos sitä otan.
Ainoa laillinen vaikuttava aine aiheuttaa melkoiset jälkiolot. Kun on tämmöinen pää sanotaan toleranssi niin taikajuomaa pitää ottaa paljon. Eilen meni litra kirkasta viinaa ja muutama siideri. Mä tiedän kokemuksella mitä seuraava yö on. Hyi helv... näitä seurauksia.
Toisesta mitä olen käyttänyt varmaan satoja kertoja ei tule krapulaa. Se vaan on laitonta ja nyt ei passaa tulla niitä oheis seurauksia. Juoma ja krapula on sellaista mikä hyväksytään. Tuo toinen juttu on sekä laitonta ja sitä pidetään pahempana. Kuitenkin esim. kanadassa laillista. No joo jatkan toipumista eikä just nyt edes okseta.
Mä keinaan nyt korkata kalvados pullon jajuon sen nyt ihan yksin takkatulen äärellä.
Nyt alkaa minullakin siiderin juonti. Laitoin saunan lämpeämään kun sain lumityöt tehtyä ja verhot vaihdettua.
Vierailija kirjoitti:
Mä keinaan nyt korkata kalvados pullon jajuon sen nyt ihan yksin takkatulen äärellä.
Ehtinet parhaassa tapauksessa puolikkaan pullon juoda ennen kuin keinahdat. Ota matto valmiiksi syrjään, ykä lentää kuitenkin.
Mäkin juon täällä olutta.