Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikku krapula eilisestä, aloitan punkun juomisen NYT!

Vierailija
14.03.2021 |

..joku yleinen sääntö on että ennen puolta päivää ei saisi juopotella, mutta kun olen yksin ja kukaan ei näe, niin meinaan nyt ottaa pikku punkkulasillisen. Ahdistaa kyllä jo huominen työpäivä, mutta yhdellä yskäisyllä tai aivastuksella saa 10pv etätöitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juon täällä olutta.

Vierailija
2/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihommat tehty, joten minäkin aloitan! Meni kyllä ip:n puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko spurgu?

Vierailija
4/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tipaton 72/100 menossa.

Vierailija
5/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan iso V      ei ketään kiinnosta sun alkoholisoitumises, mitä keskustelua tämä muka on ?

Vierailija
6/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan iso V      ei ketään kiinnosta sun alkoholisoitumises, mitä keskustelua tämä muka on ?

En ole mikään holisti, vaan nyt on viikonloppu jolloin on aikaa ja mahdollisuus nollata edellinen vuosi.

Vierailija
7/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, että krapulan loiventelu on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantelu piereskelemällä.

Vierailija
8/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä nousu päällä 🙃

Vierailija
9/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan väistellä pahinta krapulaa. Aamulla ennen ja kasin jälkeen meni kolme siideriä. Nyt aukesi neljäs että tää on ihan siinä tipalla huonon olon kanssa. En tiedä itsekkään miksi olen taas niin laillista jätkää? Holeista parasta eli kaljaa en saa juoda. Iho kukkii heti jos sitä otan. 

Ainoa laillinen vaikuttava aine aiheuttaa melkoiset jälkiolot. Kun on tämmöinen pää sanotaan toleranssi niin taikajuomaa pitää ottaa paljon. Eilen meni litra kirkasta viinaa ja muutama siideri. Mä tiedän kokemuksella mitä seuraava yö on. Hyi helv... näitä seurauksia.

Toisesta mitä olen käyttänyt varmaan satoja kertoja ei tule krapulaa. Se vaan on laitonta ja nyt ei passaa tulla niitä oheis seurauksia. Juoma ja krapula on sellaista mikä hyväksytään. Tuo toinen juttu on sekä laitonta ja sitä pidetään pahempana. Kuitenkin esim. kanadassa laillista. No joo jatkan toipumista eikä just nyt edes okseta.

Vierailija
10/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keinaan nyt korkata kalvados pullon jajuon sen nyt ihan yksin takkatulen äärellä.

Vierailija
11/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa minullakin siiderin juonti. Laitoin saunan lämpeämään kun sain lumityöt tehtyä ja verhot vaihdettua.

Vierailija
12/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keinaan nyt korkata kalvados pullon jajuon sen nyt ihan yksin takkatulen äärellä.

Ehtinet parhaassa tapauksessa puolikkaan pullon juoda ennen kuin keinahdat. Ota matto valmiiksi syrjään, ykä lentää kuitenkin.

Vierailija
13/13 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein!

👍