Mies kokee VAIN hermojen menettämisenä kun erimielisyyden takia raivoaa, haukkuu ja uhkailee. Minusta se on paljon enemmän.
Mies ihmettelee miksi tuollaisesta hermojen menettämisestä seuraa monen viikon ahdistus vaimolle, turvattomuutta ja etäisyyttä. Hänen mielestään tuollainen toista kohtaan on vain että kun pyydetään anteeksi niin elämä jatkuu eikä missään sen kummemmin näy. Ja tätä tapahtuu joka toinen kk, välillä tiheämmin. Ei tarvitse olla mikään suunnattoman iso aihe.
Tänään riitti se, kun sanoin että haluaisin miehen olevan hellempi nuorimmalle komentaessa kun laittoi hanttiin kotitöistä, kun muille ei ole vastaavassa iässä edes antanut kotitöitä.
Kommentit (3)
Jos antaisi hänen suostumuksellaan näytöksen, jossa hän on itse vastaavan käytöksen kohteena? Heräisiköhän kuumakallella vähän tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Jos antaisi hänen
suostumuksellaan näytöksen, jossa hän on itse vastaavan käytöksen kohteena? Heräisiköhän kuumakallella vähän tunteita?
Mies on sanonut monta kertaa että häntä saisi vaikka haukkua jos puhe loppuisi. Eli minun juttelu on kuulema pahempi kuin se että sanoisin muutaman haukkumis sanan ja uhkailisin häntä.
Joko selittelee tai sitten ei tosissaan ymmärrä, miltä hänen käytöksensä ulospäin näyttää. Jokatapauksessa ammattiapua tuohon tarvittaisiin, ei ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä.