Ihan superhyvän tuntuinen kasvojen iho nyt
Laitoin saunan jälkeen aha-kuorinnan että kaikki seerumit ja hoitovedet imeytyisivät kunnolla. Kerran pari viikossa tulee käytettyä. Muutaman päivän olen käyttänyt uutta hyaluronihapposeerumiakin joka on kyllä kaikkien kehujen arvoinen.
Kommentit (45)
Minulle hyalon on liian voimakas. Olen ohutihoinen ja kuiva iho, ei sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkisiä?
Geek&Gorgeous, Hadalabo, Kikumasamune, Benton, Stratia. Onpas siinä nimillä paiskattu :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sähkö- vai puusauna?
Sähkö
Ap
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Minulle hyalon on liian voimakas. Olen ohutihoinen ja kuiva iho, ei sovi minulle.
Kuivaihoiselle hyaluronin sanotaan nimenomaan sopivan. Se kannattaa kerrostaa hoitoveden ja kasvovoiteen kanssa.
Ap
Jep. Itsellä rutiini kerran viikossa aha-kuorinta (Madara Peel), aamulla kasvovesi, hyaluronihapposeerumi (Saaren Taika Hyaluronihappo- ja hedelmä seerumi) ja sävyttävä päivävoide ja illalla sitten putsaus, retinoliseerumi (Medik8), kasvovesi ja yövoide.
Idiootin halpa happokuorinta: pyyhi kasvot väkiviinaetikalla. Kirvelee ja haisee, mutta seuraavana aamuna iho on kuin vauvan pylly.
🇺🇦🇮🇱
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Olisikohan ollut tuotteessa joku muu aine joka ärsytti, koska hyaluronihappo on nimenomaan kuivaihoisille loistava tuote ja on ihossa luonnostaankin esiintyvä aine.
Toinen tehoaine eli ikääntymistä vastaan käytettävä retinoli sitten onkin sellainen jota läheskään kaikkien iho ei kestä. Itsellä couperosaa ja se villiintyy retinolista ihan hurjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itsellä rutiini kerran viikossa aha-kuorinta (Madara Peel), aamulla kasvovesi, hyaluronihapposeerumi (Saaren Taika Hyaluronihappo- ja hedelmä seerumi) ja sävyttävä päivävoide ja illalla sitten putsaus, retinoliseerumi (Medik8), kasvovesi ja yövoide.
Minkä vahvuisia noi medik8 retinoliseerumit on? Mulla loppui vähän aikaa sitten ordinaryn granactive retinoidi ja tarttis ostaa uutta. Ajattelin kokeilla ehkä jotain toista merkkiä. Tuolla geek&gorgeousillakin olisi mutta sold out ollut jo jonkin aikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vahvuisia noi medik8 retinoliseerumit on? Mulla loppui vähän aikaa sitten ordinaryn granactive retinoidi ja tarttis ostaa uutta. Ajattelin kokeilla ehkä jotain toista merkkiä. Tuolla geek&gorgeousillakin olisi mutta sold out ollut jo jonkin aikaa.
Ap
Mulla on Medik8 10TR eli 1% vahvuista nyt. Alkuun totutin ihoa 0,3% vahvuisella saman merkin 3TR tuotteella. Siitäkin alkuun lehahti naama punaiseksi ja aamulla oli kuivuusryppyä täynnä, mutta vähitellen iho on tottunut ja silmien alta on oikeasti kadonnut jo vuosia olleita pikkuryppyjä.
Kaffepulla kirjoitti:
Idiootin halpa happokuorinta: pyyhi kasvot väkiviinaetikalla. Kirvelee ja haisee, mutta seuraavana aamuna iho on kuin vauvan pylly.
Mulla on paksu rasvainen ihotyyppi johon mitkään aineet ei tunnu vaikuttavan oikein mitään. Siksi joskus teenkin esim kuorintaa oliiviöljyyn sekoitetulla karkealla merisuolalla kunnolla hakkaamalla, ja laitan hedelmähappokasvovedeksi raakaa sitruunan mehua tai etikkaa. Mulla toimii, mutta herkkäihoiset älkää kokeilko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMulla on Medik8 10TR eli 1% vahvuista nyt. Alkuun totutin ihoa 0,3% vahvuisella saman merkin 3TR tuotteella. Siitäkin alkuun lehahti naama punaiseksi ja aamulla oli kuivuusryppyä täynnä, mutta vähitellen iho on tottunut ja silmien alta on oikeasti kadonnut jo vuosia olleita pikkuryppyjä.
Ok, kiitos. Tuo hinta on kyllä aika härski verrattuna Ordinaryn retinoliin. Onko joku käyttänyt molemman valmistajan tuotteita ja voisi verrata noita, miten erosivat toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Mulla on paksu rasvainen ihotyyppi johon mitkään aineet ei tunnu vaikuttavan oikein mitään. Siksi joskus teenkin esim kuorintaa oliiviöljyyn sekoitetulla karkealla merisuolalla kunnolla hakkaamalla, ja laitan hedelmähappokasvovedeksi raakaa sitruunan mehua tai etikkaa. Mulla toimii, mutta herkkäihoiset älkää kokeilko.
🙈
Aikamoiset aineet käytössä siellä!
Ap
Onko teillä vastanneilla alun perin huono iho, kun käytätte erikoistuotteita noin paljon ja usein? Mitä tapahtuu, jos lopetatte niiden käyttämisen vaikka puoleksi vuodeksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vastanneilla alun perin huono iho, kun käytätte erikoistuotteita noin paljon ja usein? Mitä tapahtuu, jos lopetatte niiden käyttämisen vaikka puoleksi vuodeksi?
Ei varsinaisesti huono ollut, mutta on parantunut kun olen hoitanut. En halua lopettaa käyttöä, tykkään hoitaa ihoani. Ap
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ja peukut alas. Idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMulla on Medik8 10TR eli 1% vahvuista nyt. Alkuun totutin ihoa 0,3% vahvuisella saman merkin 3TR tuotteella. Siitäkin alkuun lehahti naama punaiseksi ja aamulla oli kuivuusryppyä täynnä, mutta vähitellen iho on tottunut ja silmien alta on oikeasti kadonnut jo vuosia olleita pikkuryppyjä.
Ok, kiitos. Tuo hinta on kyllä aika härski verrattuna Ordinaryn retinoliin. Onko joku käyttänyt molemman valmistajan tuotteita ja voisi verrata noita, miten erosivat toisistaan?
Mulla jostain syystä Medik8 vaikuttaa saman vahvuisena enemmän. En tiedä onko se joku niiden mainostama Time Release juttu, jossa retinoli on jotenkin niin kapseloitu että vapautuu syvempiin ihokerroksiin hitaaasti useamman tunnin aikana. Mulla Medik8 jälkeen tuntuu iho lämpimältä 5-7 tuntia, ihan tuntuu että jotain tapahtuu.
Nyt kun ikää tulee jo 50, olen harkinnut siihen vielä
Tehokkaampaan r-retionaattituotteeseen siirtymistä, mutta se maksaa 150 euroa per puteli...
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko Liquid Gold?
On se aika hyvä. Useamman pullon olen käyttänyt. Ap
Minkä merkkisiä?